[Yamaha Tracer 700] Yamaha Tracer 700 - wielozadaniowiec
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Yamaha Tracer 700] Yamaha Tracer 700 - wielozadaniow
Dyskusja na temat: Yamaha Tracer 700 - wielozadaniowiec
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha Tracer 700 - wielozadaniowiec
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha Tracer 700 - wielozadaniowiec
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Miałem okazję jeździć MT-07 i XSR. Zawieszenie odczuwałem jako bardzo komfortowe i miękkie. Z artykułu wynika, że Tracer dostał jednak twardsze sprężyny - czy to oznacza, że sprzęt nie ma takiego komfortowego zawieszenia, tylko jest twardy niczym MT-09 Tracer? Szkoda by było.<br><hr>SP
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...szyba w 28 położeniach? Oj, ojej. To dużo. ...nie wkradł się przypadkiem chochlik pisarski?
<br><hr>Choinka Leśna

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesli motocykl (czy jakikolwiek inny pojazd) ma poruszać sie z większym obciążeniem (tutaj - pasażer + bagaż) to spręzyny musza być mocniejsze, a do tego zmienić trzeba wyjściowe nastawy tłumień. To kwestia zapewniania zawieszeniu możłiwości pracy w optymalnym zakresie. <br><hr>UziKomentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć MT-07 i XSR. Zawieszenie odczuwałem jako bardzo komfortowe i miękkie. Z artykułu wynika, że Tracer dostał jednak twardsze sprężyny - czy to oznacza, że sprzęt nie ma takiego komfortowego zawieszenia, tylko jest twardy niczym MT-09 Tracer? Szkoda by było.<br><hr>SP<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Liczba 28 wzięła się z ilości "ząbków" służących do regulacji, które pozwalają szybę unosić i opuszczać. <br><hr>Krzysztof TomaszekKomentatorzy napisał(a):...szyba w 28 położeniach? Oj, ojej. To dużo. ...nie wkradł się przypadkiem chochlik pisarski?<br><hr>Choinka Leśna<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy w czasie jazdy odczuwalnie są wibracje? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów, jak bardzo odczuwalne. Czy są uciążliwe i na dłuższą metę uciążliwe w jeździe?<br><hr>ano
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie, w trakcie jazdy wibracje nie są odczuwalne. Ten dwucylindrowy silnik jest dobrze wyważony i przez cały dzień jazdy nie odczułem żadnych wibracji, które mogłyby negatywnie wpłynąć na komfort jazdy. <br><hr>Krzysztof TomaszekKomentatorzy napisał(a):Czy w czasie jazdy odczuwalnie są wibracje? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów, jak bardzo odczuwalne. Czy są uciążliwe i na dłuższą metę uciążliwe w jeździe?<br><hr>ano<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziękuję Krzysztof za info. Jeszcze jedno pytanko - miałeś okazję zrobić szybszy przelot? Chodzi mi o zachowanie tracera gdybyśmy chcieli spróbować szybkiej turystyki na autostradzie - czy zachowuje się stabilnie. No i jak myślisz - gdyby wybrać się nią w dalszą podróż, ile km jesteśmy w stanie spokojnie połknąć? Czy nadaje się w ogóle do dalekich tras, czy jednak lepiej nie myśleć o niej i szukać czegoś mocniejszego<br><hr>anoKomentatorzy napisał(a):Czy w czasie jazdy odczuwalnie są wibracje? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów, jak bardzo odczuwalne. Czy są uciążliwe i na dłuższą metę uciążliwe w jeździe?<br><hr>ano<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, w trakcie jazdy wibracje nie są odczuwalne. Ten dwucylindrowy silnik jest dobrze wyważony i przez cały dzień jazdy nie odczułem żadnych wibracji, które mogłyby negatywnie wpłynąć na komfort jazdy. <br><hr>Krzysztof Tomaszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hej, jak wyglada spalanie? normalno-szybka jazda bez pedo-ecodrivingu, a jak przy predkosciach 140km/h+? Wyje/meczy sie silnik przy takim dluzszym poganianiu?<br><hr>drozdzu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trasa testu zawierała dosłownie kilka fragmentów gdzie można było szybciej pojechać. Tak do 140 km/h Tracer 700 radzi sobie bez problemów i właśnie po to są te zabiegi z większym rozstawem osi by nadać maszynie więcej stabilności.Komentatorzy napisał(a):Czy w czasie jazdy odczuwalnie są wibracje? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów, jak bardzo odczuwalne. Czy są uciążliwe i na dłuższą metę uciążliwe w jeździe?<br><hr>ano<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, w trakcie jazdy wibracje nie są odczuwalne. Ten dwucylindrowy silnik jest dobrze wyważony i przez cały dzień jazdy nie odczułem żadnych wibracji, które mogłyby negatywnie wpłynąć na komfort jazdy. <br><hr>Krzysztof Tomaszek<br>Komentatorzy napisał(a):Dziękuję Krzysztof za info. Jeszcze jedno pytanko - miałeś okazję zrobić szybszy przelot? Chodzi mi o zachowanie tracera gdybyśmy chcieli spróbować szybkiej turystyki na autostradzie - czy zachowuje się stabilnie. No i jak myślisz - gdyby wybrać się nią w dalszą podróż, ile km jesteśmy w stanie spokojnie połknąć? Czy nadaje się w ogóle do dalekich tras, czy jednak lepiej nie myśleć o niej i szukać czegoś mocniejszego<br><hr>ano<br>
Jak najbardziej pojechałbym Tracerem 700 w daleką trasę. Dla mnie niczego w nim nie brakowało i na tej trasie po której jechaliśmy, mocniejszym motocyklem wcale nie pojechałbym szybciej ani lepiej. Po ośmiu godzinach w siodle jedynie bolał mnie tyłek... Ale to zapewne przez za małą ilość kilometrów w siodle przez kontuzję bo koledzy po fachu nie narzekali.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W moim motocyklu wyświetlacz wskazywał średnie spalanie nieco ponad 5 l/100 km przy dynamicznej jeździe po górach. Dużych górach.Komentatorzy napisał(a):Hej, jak wyglada spalanie? normalno-szybka jazda bez pedo-ecodrivingu, a jak przy predkosciach 140km/h+? Wyje/meczy sie silnik przy takim dluzszym poganianiu?<br><hr>drozdzu<br>
Producent podaje spalanie 4.3 l / 100 km co na pewno jest wynikiem osiÄ…galnym.
Przy 140 km/h Tracer 700 jeszcze nie ma zadyszki.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W moim motocyklu wyświetlacz wskazywał średnie spalanie nieco ponad 5 l/100 km przy dynamicznej jeździe po górach. Dużych górach.Komentatorzy napisał(a):Hej, jak wyglada spalanie? normalno-szybka jazda bez pedo-ecodrivingu, a jak przy predkosciach 140km/h+? Wyje/meczy sie silnik przy takim dluzszym poganianiu?<br><hr>drozdzu<br>
Producent podaje spalanie 4.3 l / 100 km co na pewno jest wynikiem osiÄ…galnym.
Przy 140 km/h Tracer 700 jeszcze nie ma zadyszki.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No jak da się wysiedzieć na niej tyle godzin to już dużo świadczy. Wygląda na to, że pojawi sie na rynku mocny zawodnik i konkurencja będzie musiała się do tego jakoś odnieść. Raz jeszcze dziękuję za wszystkie odpowiedzi!<br><hr>anoKomentatorzy napisał(a):Czy w czasie jazdy odczuwalnie są wibracje? Jeśli tak, to w jakim zakresie obrotów, jak bardzo odczuwalne. Czy są uciążliwe i na dłuższą metę uciążliwe w jeździe?<br><hr>ano<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, w trakcie jazdy wibracje nie są odczuwalne. Ten dwucylindrowy silnik jest dobrze wyważony i przez cały dzień jazdy nie odczułem żadnych wibracji, które mogłyby negatywnie wpłynąć na komfort jazdy. <br><hr>Krzysztof Tomaszek<br>Komentatorzy napisał(a):Dziękuję Krzysztof za info. Jeszcze jedno pytanko - miałeś okazję zrobić szybszy przelot? Chodzi mi o zachowanie tracera gdybyśmy chcieli spróbować szybkiej turystyki na autostradzie - czy zachowuje się stabilnie. No i jak myślisz - gdyby wybrać się nią w dalszą podróż, ile km jesteśmy w stanie spokojnie połknąć? Czy nadaje się w ogóle do dalekich tras, czy jednak lepiej nie myśleć o niej i szukać czegoś mocniejszego<br><hr>ano<br>Komentatorzy napisał(a):Trasa testu zawierała dosłownie kilka fragmentów gdzie można było szybciej pojechać. Tak do 140 km/h Tracer 700 radzi sobie bez problemów i właśnie po to są te zabiegi z większym rozstawem osi by nadać maszynie więcej stabilności.
Jak najbardziej pojechałbym Tracerem 700 w daleką trasę. Dla mnie niczego w nim nie brakowało i na tej trasie po której jechaliśmy, mocniejszym motocyklem wcale nie pojechałbym szybciej ani lepiej. Po ośmiu godzinach w siodle jedynie bolał mnie tyłek... Ale to zapewne przez za małą ilość kilometrów w siodle przez kontuzję bo koledzy po fachu nie narzekali.<br><hr>Krzysztof Tomaszek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akurat podczas tych jazd byłem przypadkowo swoim MT-07 i miałem okazje jechać za grupami dziennikarzy
Tracer'y prezentowały się tam super. Mi jazda MT sprawiła niesamowitą frajdę na tych agrafkach ale domyślam się, że dojechanie w Alpy Tracer'em byłoby znacznie bardziej komfortowe
<br><hr>GoRideYourself


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No tak, ale pytanie czy amory mają tylko regulację napięcia wstępnego sprężyny, czy również można ustawiać tłumienie. Bo jak tylko to pierwsze, to troszkę **** blada przy mniejszych obciążeniach.<br><hr>SPKomentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć MT-07 i XSR. Zawieszenie odczuwałem jako bardzo komfortowe i miękkie. Z artykułu wynika, że Tracer dostał jednak twardsze sprężyny - czy to oznacza, że sprzęt nie ma takiego komfortowego zawieszenia, tylko jest twardy niczym MT-09 Tracer? Szkoda by było.<br><hr>SP<br>Komentatorzy napisał(a):Jesli motocykl (czy jakikolwiek inny pojazd) ma poruszać sie z większym obciążeniem (tutaj - pasażer + bagaż) to spręzyny musza być mocniejsze, a do tego zmienić trzeba wyjściowe nastawy tłumień. To kwestia zapewniania zawieszeniu możłiwości pracy w optymalnym zakresie. <br><hr>Uzi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MT-07 można było kupić nowego za 22 900 zł. Tracer z owiewką teraz 34 900 - a to już gruba przesada.
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie taki trynd tylko wreszcie ludzie zaczeli myslec i kupowac motocykle z moca taka jaka jest wystarczajaca do poruszania sie w warunkach jakie spotykaja w 90% swojej jazdy. Smiesza mnie, za to wlasnie takie stwierdzenia, ze bez litra to nie ma motocykla. Takie rzeczy mowia ludzie ktory, nigdy nie wykorzystaja nawet 20% swojego motocykla, jezdza na kaczke i to glownie pod kolumne dla lansu.<br><hr>kpt bombaKomentatorzy napisał(a):MT-07 można było kupić nowego za 22 900 zł. Tracer z owiewką teraz 34 900 - a to już gruba przesada.
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do miasta może i dobra , ale wyprzedź kilka tirów na trasie...Komentatorzy napisał(a):MT-07 można było kupić nowego za 22 900 zł. Tracer z owiewką teraz 34 900 - a to już gruba przesada.
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos<br>Komentatorzy napisał(a):Nie taki trynd tylko wreszcie ludzie zaczeli myslec i kupowac motocykle z moca taka jaka jest wystarczajaca do poruszania sie w warunkach jakie spotykaja w 90% swojej jazdy. Smiesza mnie, za to wlasnie takie stwierdzenia, ze bez litra to nie ma motocykla. Takie rzeczy mowia ludzie ktory, nigdy nie wykorzystaja nawet 20% swojego motocykla, jezdza na kaczke i to glownie pod kolumne dla lansu.<br><hr>kpt bomba<br>
Również moim zdaniem litr to zła pojemność- lepsza jest 1300 albo 1200 (Hayabusa, Crosstourer itp.)<br><hr>.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proponuję od razu 2 litry albo Boss Hoss. Bez przesady, nie dajmy się zwariować - nawet obciążona 700 z dwoma osobami jest o wiele szybsza od przeciętnego samochodu osobowego. Co mają powiedzieć kierowcy puszek przy wyprzedzaniu TIRów? Kiedyś upragniony litr był rzadkością, a na drogach królowały MZ-ty i Jawki. I dało się jeździć? Dało. W codziennej jeździe trudno o pełne wykorzystanie możliwości maszyn litrowych i większych. Chyba że interesują nas tylko długie wypady, jazda w górzystym terenie - wtedy większa pojemność może mieć sens. Albo tory wyścigowe. W pozostałych przypadkach to przerost formy nad treścią.<br><hr>Stary PierdziochKomentatorzy napisał(a):MT-07 można było kupić nowego za 22 900 zł. Tracer z owiewką teraz 34 900 - a to już gruba przesada.
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos<br>Komentatorzy napisał(a):Nie taki trynd tylko wreszcie ludzie zaczeli myslec i kupowac motocykle z moca taka jaka jest wystarczajaca do poruszania sie w warunkach jakie spotykaja w 90% swojej jazdy. Smiesza mnie, za to wlasnie takie stwierdzenia, ze bez litra to nie ma motocykla. Takie rzeczy mowia ludzie ktory, nigdy nie wykorzystaja nawet 20% swojego motocykla, jezdza na kaczke i to glownie pod kolumne dla lansu.<br><hr>kpt bomba<br>Komentatorzy napisał(a):Do miasta może i dobra , ale wyprzedź kilka tirów na trasie...
Również moim zdaniem litr to zła pojemność- lepsza jest 1300 albo 1200 (Hayabusa, Crosstourer itp.)<br><hr>.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nigdzie nie padło stwierdzenie, że bez litra nie ma jazdy. Chodzi mi głównie o to że jak na pojemność 680 ccm mamy raczej umiarkowaną moc. Rzędowe 4ki o poj. 600 ccm są poprostu mocniejsze i szybsze. Owszem ta dwucylindrówka lepiej się zbiera przy małych prędkościach bo ma większy moment na dole, ale jest kosztem mocy max. W efekcie w mieście jest fajnie a na trasie brakuje mocy żeby przy większej prędkości coś wyprzedzić. Teraz producenci idą właśnie w stronę większego momentu kosztem mocy - czyli zakładają że motocykl nie będzie się poruszał szybciej. Trzeba to wypośrodkować bo tak jak MT-07 jako naked, czyli motocykl do miasta ma bardzo fajny silnik. Tak samo ta charakterystyka już będzie gorsza do tracera, który ma być turystykiem i z założenia poruszać się poza miastem, z większymi prędkościami. Nie mówię że jest źle tylko trochę niepokoi mnie to że idziemy w stronę "diesla". Miałem okazję jeździć nc700 i generalnie jest słabo - w mieście jeszcze jako tako; poza miastem czar pryska - 160 km/h to już wyzwanie dla tego motocykla.<br><hr>olosKomentatorzy napisał(a):MT-07 można było kupić nowego za 22 900 zł. Tracer z owiewką teraz 34 900 - a to już gruba przesada.
Jeździ się podobnie jak na Er-6. DLa mnie osobiście ta dwucylindrówka fajna jest do miasta gdzie można wykorzystać te 68 Nm. Na trasie brakuje mocy - tutaj wolę starą dobrą Japonie czyli rzędową czwórkę, którą można bardziej pogonić, np. XJ6.
Ale teraz taki "trynd", że nikt się nie przejmuje mocą. A klientom się wmawia że 50 KM to już wszystko czego potrzebują, np. NC750, CBF500, itp. Tutaj Yamaha ma przynajmniej te 74 KM co daje jakieś możliwości szybszego poruszania się poza miastem.
<br><hr>olos<br>Komentatorzy napisał(a):Nie taki trynd tylko wreszcie ludzie zaczeli myslec i kupowac motocykle z moca taka jaka jest wystarczajaca do poruszania sie w warunkach jakie spotykaja w 90% swojej jazdy. Smiesza mnie, za to wlasnie takie stwierdzenia, ze bez litra to nie ma motocykla. Takie rzeczy mowia ludzie ktory, nigdy nie wykorzystaja nawet 20% swojego motocykla, jezdza na kaczke i to glownie pod kolumne dla lansu.<br><hr>kpt bomba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości