WYDECH
Posty: 12
• Strona 1 z 1
WYDECH
Mam pytanie. Gdzie powinienem szukac wydechu do swojego bandita 1200..? Chciał bym dedykowany do tego modelu. Podobno efekty przyrostu mocy po samej wymianie układu sa bardzo fajne. Nie wiem tylko jakie firmy powinny mnie interesowac bo nie mam doświadczenia jeśli chodzi o motory. Może ma ktoś jakieś namiary na firmy? Szukanie na ebay lub allegro w moim przypadku odpada bo nie bardzo wiem czego właściwie mam szukać. W każdej aukcji twierdzą że ten właśnie jest naj naj. Prosze o jakies opinie.
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
A trafiłem na coś takiego.
http://www.pol.etr1.eu/motocykle/mojesu ... d1802.html
potwierdzone na hamowni więc chyba wierygodne.
http://www.pol.etr1.eu/motocykle/mojesu ... d1802.html
potwierdzone na hamowni więc chyba wierygodne.
ZX10R RULESSSSS
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
Aby spodziewać się przyrostu mocy rzędu 5-8% należy wymienić:
- filtr powietrza na K&N (wysokoprzepustowy)
- układ wydechowy, najlepiej łącznie z kolektorem na full-race
i do tego przeregulować gaźniki (w przypadku gaźnikowca) bądź (w przypadku wtryskowca) dołożyć PowerCommandera i wgrać odpowiednią mapę.
W przypadku założenia K&Na i końcówki wydechu (+przeregulowania) możemy się spodziewać (zazwyczaj) jedynie przyrostu momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotowym silnika. Przyrost mocy będzie na tyle niski, ze nie będzie specjalnie odczuwalny.
Zmiana wydechu na przelotowy ma inny - moim zdaniem ważniejszy - aspekt. Chodzi o bezpieczeństwo - jesli cię nie widzą to może usłyszą. W praktyce to działa.
- filtr powietrza na K&N (wysokoprzepustowy)
- układ wydechowy, najlepiej łącznie z kolektorem na full-race
i do tego przeregulować gaźniki (w przypadku gaźnikowca) bądź (w przypadku wtryskowca) dołożyć PowerCommandera i wgrać odpowiednią mapę.
W przypadku założenia K&Na i końcówki wydechu (+przeregulowania) możemy się spodziewać (zazwyczaj) jedynie przyrostu momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotowym silnika. Przyrost mocy będzie na tyle niski, ze nie będzie specjalnie odczuwalny.
Zmiana wydechu na przelotowy ma inny - moim zdaniem ważniejszy - aspekt. Chodzi o bezpieczeństwo - jesli cię nie widzą to może usłyszą. W praktyce to działa.
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Od kilku lat zajmuje sie samochodzmi i również je hamuje na hamowni maha i wiem że co bardziej ambitni potrafią w corelu sobie naryzować albo zmiejszyć obciązenie rolek lub wyżej skalibrować samą hamownie żeby przekłamywała. Uważam jednak że jeśli ktoś zadaje sobie tyle trudu by prowadzić swoją strone to w takie akcje się nie bawi. Ja za to jak tylko załatwie blokade na rolke do hamowania moto to zrobie pomiar przed i po myśle że to pozwoli rozwiać legendy.
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
W sumie przyłącze się do tematu, czy znacie może jakieś dobre sklepy internetowe (lub normalne
na terenie Poznania) gdzie można zakupic wydech do cbr 600 f3?

-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
no i w końcu wywaliłem to co było założone wcześniej - nie była to seria - i wstawiłem robiony tłumik we wrocławiu. Dorobiłęm tylko flansze i wszystko wygląda super no i czuć że moto dokręca się o wiele lepiej tak od 6 tyś do końca czuć dużą różnice. Jak się okazało wydech który miałem założony miał na samym środku zwężke nie wiem po co ktoś coś takiego do moto założył. Postaram się zhamować moto w przyszłym tygodniu i podziele się wykresem. W kazdym rasie czuć że jest lepiej pomimo iż ciut ciszej chodzi i dźwięk jest zupełnie inny.
ZX10R RULESSSSS
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości