Zobacz wÄ…tek - YZF R-125 zatarty...
NAS Analytics TAG

YZF R-125 zatarty...

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

YZF R-125 zatarty...

Postprzez julek140 » 8/5/2016, 09:51

Witam, niestety spotkała mnie przykra niespodzianka na początek sezonu, pęknięta uszczelka, olej uciekł, silnik zatarty... Ale działamy, po rozbiórce widać : cylinder, tłok, pierścienie, uszczelki do wymiany i tu nasuwa się moje pytanie, czy warto zainwestować w cylinder 150ccm? Czy lepiej zainwestować w Cylinder AIRSAL 125? nie znam firmy może ktoś coś podpowie.

Jeszcze takie pytanie, znalazłem dość dużą gamę cylindrów, od tajwańskich po hiszpańskie pytanie - Czym różnią się cylindry oznaczone YI-1 i YI-2 w oryginale miałem 2 a znajduję sporo YI-1 będzie jakaś różnica?

POZDRAWIAM!
julek140
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/5/2016, 09:45


Postprzez JumbO » 13/5/2016, 13:34

Kup cylinder 125 bo może być tak że jak wstawisz cylinder 150 i tłok 150 to wał może nie wytrzymać a z tym YI-1 i YI-2 to zdaje mi się że YI-2 to jest po prostu oryginalny. Bynajmniej podobnie było w tłoku z KTM exc. Ale mogę się mylić z tymi oznaczeniami :)
JumbO
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 10/3/2016, 22:30
Lokalizacja: Paczków


Postprzez kravter » 13/5/2016, 18:18

Wal wytrzyma przy 150cc, widzialem tez kiedys zestaw 180cc
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê