Jaki byłby najlepszy cross lub enduro z salonu
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Jaki byłby najlepszy cross lub enduro z salonu
mam zamiar kupić crossa albo enduro jedno jest pewne ma to być 2t marki KTM albo Husqvarna , i teraz nie wiem jaki model kupić a to trochę pieniędzy i nie chce żałować potem . chcę KTM exc/sx 125/250 albo Husqvarnę tc/te 125/250 w 100 % liczę się ze spalaniem ale będę jeździł z dość dużą ekipą w której jest kilka quadów na które można brać "bańki" z paliwem czasem będę na torze i to będzie mój drugi cross z tym że pierwszy to była Honda crf 150
- tayson489
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/4/2016, 10:41
jak chcesz latać głownie poza torem to duzo lepiej kupic enduro.
smieszną masz rozbieżnosc albo sx 125 albo exc 250 ;D przecież jedno jest 2X mocniejsze od drugiego ;P
generalnie to musisz sie sam zastanowic nad pojemnoscia - ją sie dobiera pod własne preferencje, teren, mozliwosci itp itd. tutaj było o tym setki tematów i to jest twoja decyzja
jeżeli chodzi o model - to w zasadzie nie ma dzej róznicy. husqvarna bazuje w 99% z KTMa, te same ramy, te same silniki. róznicą jest tylko:
- ktm w wersjach sixdays ma zawieszenie 4CS huska ma to w standardzie - tylko czy te zawieszenie lepsze czy gorsze to zalezy od kierowcy, dla mnie na fabrycznym zawieszeniu w nowej husce jeździ sie beznadziejnie, trzeba praktycznie od razu stroić pod siebie - ktm moze bardziej kanapowy jest ale dla amatora ten zawias bedzie lepszy
- huska ma z tyłu zawieszenie oparte na zasadzie kiwaczki ( dzwigni ) mówią ze jest lepsza trakcja dla tylnego koła z tym zawieszeniem - też jeździłem i taka huska, sam mam ktma i ogromu róznicy nie czuje. a czuc róznice taką że ktma PDS jest płaski, kiwaczka sterczy od spodu i jakby sie chciało atakowac jakies kamienie to mozna ją troche uszkodzić.
- husqvarna ma inne plastiki
- huska ma inny subframe - ktm ma aluminiowy standardowy stelarz - jedziesz na wyjazd, zaliczasz glebe, krzywisz dupe, 80% szansy że wracasz do domu, kładziesz moto na ziemi, skaczesz pare razy po nim i jest proste, cos pęknie - spawasz i sie trzyma. w husce masz kompozytowy stelaż, jak peknie to w zaden sposób nie naprawisz, zaleta moze byc pewnie troche wieksza sztywność i nizsza moze masa ( chociaz tez nie jestem tutaj pewien co do masy) cos za cos,
smieszną masz rozbieżnosc albo sx 125 albo exc 250 ;D przecież jedno jest 2X mocniejsze od drugiego ;P
generalnie to musisz sie sam zastanowic nad pojemnoscia - ją sie dobiera pod własne preferencje, teren, mozliwosci itp itd. tutaj było o tym setki tematów i to jest twoja decyzja
jeżeli chodzi o model - to w zasadzie nie ma dzej róznicy. husqvarna bazuje w 99% z KTMa, te same ramy, te same silniki. róznicą jest tylko:
- ktm w wersjach sixdays ma zawieszenie 4CS huska ma to w standardzie - tylko czy te zawieszenie lepsze czy gorsze to zalezy od kierowcy, dla mnie na fabrycznym zawieszeniu w nowej husce jeździ sie beznadziejnie, trzeba praktycznie od razu stroić pod siebie - ktm moze bardziej kanapowy jest ale dla amatora ten zawias bedzie lepszy
- huska ma z tyłu zawieszenie oparte na zasadzie kiwaczki ( dzwigni ) mówią ze jest lepsza trakcja dla tylnego koła z tym zawieszeniem - też jeździłem i taka huska, sam mam ktma i ogromu róznicy nie czuje. a czuc róznice taką że ktma PDS jest płaski, kiwaczka sterczy od spodu i jakby sie chciało atakowac jakies kamienie to mozna ją troche uszkodzić.
- husqvarna ma inne plastiki
- huska ma inny subframe - ktm ma aluminiowy standardowy stelarz - jedziesz na wyjazd, zaliczasz glebe, krzywisz dupe, 80% szansy że wracasz do domu, kładziesz moto na ziemi, skaczesz pare razy po nim i jest proste, cos pęknie - spawasz i sie trzyma. w husce masz kompozytowy stelaż, jak peknie to w zaden sposób nie naprawisz, zaleta moze byc pewnie troche wieksza sztywność i nizsza moze masa ( chociaz tez nie jestem tutaj pewien co do masy) cos za cos,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN


- tayson489
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/4/2016, 10:41
to samo porównanie co dla modeli exc - tylko nawet mniej róznic, bo ktm sx tez ma kiwaczke, wiec róznica w subframe. generalnie silniki są te praktycznie te same. dla amatora nie ma to wiekszego znaczenia.
250 w 2T na pewno to nie moto dla ciebie ;D
250 w 2T na pewno to nie moto dla ciebie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to napisałem wyżej, ktm przejął huske - ale huska to huska, i ma kilka zmian względem ktma. bazuje na technologii ktma ale swoje technoloigie też ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam.Osobiście jeżeli miałbym do wyboru 125/250 brałbym jakąś 250,chociażby dla dzwięku,bo te 50'tki,125'tki ich dzwięk jest nie do zniesienia,tak tak,można wymienić tłumik,ale jakoś nigdy nie miałem przekonania do 125tki.
Lepiej wiziąść 250 i mieć zapas mocy i piekny dzwięk no i ogień z rury na 3cm
Pozdrawiam
Lepiej wiziąść 250 i mieć zapas mocy i piekny dzwięk no i ogień z rury na 3cm

Pozdrawiam
-
cyshe - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 20/4/2016, 12:07
- Lokalizacja: LUBIN
no na pewno ogien z rury w 2T. pomyśl dziecko zanim coś napiszesz 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam.Osobiście jeżeli miałbym do wyboru 125/250 brałbym jakąś 250,chociażby dla dzwięku,bo te 50'tki,125'tki ich dzwięk jest nie do zniesienia,tak tak,można wymienić tłumik,ale jakoś nigdy nie miałem przekonania do 125tki.
Lepiej wiziąść 250 i mieć zapas mocy i piekny dzwięk no i ogień z rury na 3cm Very Happy
Pozdrawiam
ale Ja nie pisałem nic o 2t... Wink dziecko,co Ty sie *** z choinki urwałeś? heniu idz bo zupka jużnalana,haha
Piszesz, nie wiesz co a później próbujesz przykozaczyć. Test szóstoklasisty napisany? Nie? To idź oceny poprawiaj bo z piątej nie wyjdziesz... Autor tematu pisze o tym, że szuka 2t, jaka pojemność będzie dla niego odpowiednia itp itd a ty wyjeżdżasz "bierz 250 bo ogień z rury idzie na 3cm i fajniejszy dźwięk jest"
He,he jeśli próbowałeś zabłysnąć albo być śmieszny to nie wyszło, przykro mi.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
na przyszłosc uważaj dziecko na słowa
i nie spamuj na forum nic nie wnoszącymi postami - pierwsze ostrzeżenie łapiesz za cwaniakowanie 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości