Zobacz wątek - Husqvarna CR 125 Klopoty
NAS Analytics TAG

Husqvarna CR 125 Klopoty

Enduro, Cross
_________

Husqvarna CR 125 Klopoty

Postprzez kitcat » 8/8/2007, 21:18

witam
na forum jestem nowy. szukam pomocnych rad do mojej husky. moj problem polega na tym iz silnik sobie poprostu "tanczy" a dokladniej na sam sobie zmienia obroty na luzie raz wyzsze raz nizsze a z tlumnika kopci bialy dym(mam na srodkowym rowku iglice a mieszanke 1:50) a gaznika nie jest w zaden sposob przez to ustawic:/ czym moze byc spowodowane takie zachowanie silnika? macie jakies strony z ustawianiem gaznika tzn ile obrotow na jakich srobkach( od paliwa i powietrza)? z gory dziekuje za pomoc.
podaje stronke jaka znalazlem niestety husky niema:/ ===>>>

http://www.billspipes.com/tech_tips/jetting/index.html

prosze pomozcie
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo


Postprzez stecarlos » 9/8/2007, 14:23

Prawdopodobnie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem zasysane jest lewe powietrze. Mieszanka 1:50 jest za uboga, ale o tym to Beavis zrobi lepszy wykład ( niedawno był temat w którym było wspomniane o proporcjach mieszanki do 2T.
NIE DAJMY ZARABIAĆ ZŁODZIEJOM
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
stecarlos
Świeżak
 
Posty: 168
Dołączył(a): 17/2/2007, 08:20


Postprzez kitcat » 9/8/2007, 17:22

WYPOWIEDZ MANHATAN'A :wink:

3. Zostaw dozownik w spokoju, bo niewiadomo czy chodzi. Napewno dłużej pojeździsz dolewając oleju ''na oko'' niż jak podłączysz do dozownika, który wogóle oleju nie poda. Lej w proporcji ok. 1/40 czyli na 40l benzyny daj 1l oleju (Castrol RacingBike R2 - jak preferujesz drogo ale solidnie) jak nie to jakiś inny byle nie Mixol.

Jak będziesz widział, że moto się ''ślini'' olejem to zmniejsz mieszankę do 1/50 według w/w zasady.

Dla pewności lepiej dać więcej niż miało by jej być za mało. Jak dasz za dużo to w najgorszym wypadku będziesz musiał czyścić tłunik z nagaru i resztek oleju, ewentualnie w krytycznej sytuacji nie będzie chciał palić i będziesz musiał co chwila czyścić świecę.
Jak będziesz lał mniej to istnieje możliwość zatarcia cylindra. Wtedy to już nic Ci nie pomoże, oprócz tulejowania i nowego tłoka, ewentualnie nowego cylindra.
------------------------------------------------------------------------------------

MOJA WYPOWIEDZ :wink:

chodzi o wypowiedz z tego tematu? szczelnosc sprawdze i napisze jak to wyglada. sugerujesz mieszanke bogatsza? moze byc tak jak w wypowiedzi powyzej 1:40? nie wiem czy wtedy nie bede mial calego crossa z oleju bo i tak teraz chlapie... :? ale mysle ze to od zlych ustawien gaznika. moga byc jeszcze jakies inne przyczyny samowolnych zmian obrotow silnika?
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo

Postprzez Manhatan » 9/8/2007, 19:41

Tak, założenie do samochodu instalacji gazu płynnego LPG :wink: Ale to taki Joke :)

Również nie przychodzi mi nic innego do głowy jak lewe powietrze, sprawdź dla pewności króciec ssący czy wszystko z nim jest ok i czy ta guma od filtra powietrza nie jest popękana.

P.S Ta Twoja CR to przypadkiem nie z Kielc? :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kitcat » 9/8/2007, 20:10

kruciec ssacy to ta guma miedzy cylindrem i gaznikiem tak? z tego co widzialem jest popekana jutro ja odkrece czy aby nie na wylot bo dzis nie mialem zabardzo czasu sry ale interesuje sie moto od roku i jeszcze nie wiem wszystkiego :wink: (ale jestem optymistycznie nastawiony) :lol: a filtr stary jest gabka troche przydarta :/ trzeba ja wymienic? co do mieszanki lac 1:50 czy testowac 1:40? z tego co wyczytalem o tym oleju Castrol RacingBike R2 to jesli go bede uzywal to nie powinno mi chlapac olejem :wink: prawda?
WIELKIE DZIEKI ZA WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE RADY :)

bym zapomnial napisac;) motorek z oklolic nowego targu nie z kielc;)
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo

Postprzez Manhatan » 9/8/2007, 21:05

Tak to właśnie ta guma :) Filtr koniecznie wymienień! Jeśli chodzi o miesznakę to zrób tak jak pisałem ja i jeszcze podobnie Beavis, czyli 1:40 powinno być ok.

Zależy, Castrol R2 ma podobno zapewnić lepsze spalanie pozostawionych resztek oleju przez co nie zalega w układzie wydechowym, a także tłoku co powoduje tworzenie się nagaru. Oprócz tego ma zwiększone właściwości smarujące, przez co lepiej chroni powłokę cylindra i pierścieni przed zatarciem.

Nie wiem czy akurat taki olej leje się do mieszanki silników wyczynowych, ale myślę, że wszystko powinno być ok.

P.S Już myślałem, bo ktoś mi sprzątnął z przed nosa Husqe CR 125 z 2001 r. :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kitcat » 10/8/2007, 09:45

sprawdzilem kruciec ssacy i jest dziurawy;/ uszczelnie go specialna tasma (taka czarna rozciagliwa) a potem silikonem i powinno byc ok. a filtr powietrza bede musial zamowic. jak juz bede mial wszystko to dam znac jak pracuje silnik :wink:
gdybym byl dziewczyna dalbym wam buziaki ale z racji ze jestem plci meskiej to bardzo wam dziekuje za pomoc :wink: :lol:

Huska z 1997 to napewno nie ta;)
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo

Postprzez Manhatan » 10/8/2007, 11:33

Króciec też zamów dla pewności, przynajmniej będziesz miał spokój na następnych kilka lat. Nie wiadomo jak złapie taka taśma i silikon. Króciec kosztuje ok 100 zł, a masz głowę spokojną.

Jak kupisz filtr powietrza to nie zapomnij o tym, aby go nasączyć w oleju, są specjalne do filtrów, ale jak nie masz to może być w ostateczności jakiś inny np. mixol.

Możesz napisać skąd dokładnie jesteś?
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kitcat » 10/8/2007, 13:34

ok bede go szukal tylko nie wiem czy teraz znajde pasujacy do mojego moto. na filtr troche poczekam bo dopiero od 20 sierpnia bedzie sprzedawca z neta( ma wakacje) a nigdzie inndziej go nie maja:/
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo

Postprzez kitcat » 10/8/2007, 13:34

ok bede go szukal tylko nie wiem czy teraz znajde pasujacy do mojego moto. na filtr troche poczekam bo dopiero od 20 sierpnia bedzie sprzedawca z neta( ma wakacje) a nigdzie inndziej go nie maja:/

jestem z toporzyska taka wioska obok miasta jordanow a to wszystko w okolicach nowego targu
kitcat
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
Lokalizacja: topo

Postprzez streetfighter-1 » 10/8/2007, 21:39

Polecam Ci żebyś kruciec pokleił klejem/silikonem do wklejania szyb samochodowych (taki czarny). Bo taśma napewno ci tego tak nie uszczelni i w ogóle tam jest bardzo duża temperatura. Ja mam tak sklejone krućce w Yamaha XT 600 i się bardzo dobrze trzymią. :D
streetfighter-1
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/9/2006, 13:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr