[Aktualności] Drogi przejazd na późnym pomarańczowym!
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Drogi przejazd na późnym pomarańczowym!
Dyskusja na temat: Drogi przejazd na późnym pomarańczowym!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Drogi przejazd na późnym pomarańczowym!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Drogi przejazd na późnym pomarańczowym!
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Pile na skrzyżowaniu DK10 i DK 11, gdzie usytuowany jest rejestrator wjazdu na czerwonym pętla indukcyjna NIE DZIAŁA NA MOTOCYKLE. Czyli jest po polsku: byle wyciągnąć kasę od kierujących.
Zatem koleżanki i koledzy na 2oo w Pile czekamy,aż nadjedzie jakiś samochód, albo nastawiamy się na walkę w sądzie<br><hr>Ikkyo
Zatem koleżanki i koledzy na 2oo w Pile czekamy,aż nadjedzie jakiś samochód, albo nastawiamy się na walkę w sądzie<br><hr>Ikkyo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Jeleniej Górze jest jeszcze taki lokalizator przejazdu na czerwonym świetle i działa już dość długo więc informacje trochę niepełne... <br><hr>Przemek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński<br><hr>PiterKomentatorzy napisał(a):Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co z sytuacji gdy nie jesteśmy w stanie wyhamować, bo np. ciężarówka zasłaniała nam sygnalizator i bezpieczniej będzie przejechać niż hamować? Zrobią fotkę i tyle? Jak zwykle w Polsce, poprawa budżetu, a nie bezpieczeństwa...
Aladeen motherfuckers!
- Gelten
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/8/2012, 12:50
Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że 90-95% kierowców zap*****la tak szybko albo ma tak wolny czas reakcji, że nie jest w stanie zatrzymać się przed skrzyżowaniem widząc pomarańczowe światło.Komentatorzy napisał(a):Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto<br>Komentatorzy napisał(a):to jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński<br><hr>Piter<br>
Ciekawa teoria ale chyba mało prawdopodobna. Nic tak nie zwiększa szacunku dla prawa jak nieuchronność kary. Nie ma usprawiedliwienia dla kierowców 'jeszcze zdążę' - narażają siebie i innych na poważny dzwon.<br><hr>SEb
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w szkole średniej miałem a teraz chyba i w gimnazjum uczyliśmy sie czytać ze zrozumieniem, albo gimnazjum jeszcze przed Tobą albo nie nie byłeś w szkole średniej a co za tym idzie i w szkole wyższejKomentatorzy napisał(a):Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto<br>Komentatorzy napisał(a):to jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński<br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że 90-95% kierowców zap*****la tak szybko albo ma tak wolny czas reakcji, że nie jest w stanie zatrzymać się przed skrzyżowaniem widząc pomarańczowe światło.
Ciekawa teoria ale chyba mało prawdopodobna. Nic tak nie zwiększa szacunku dla prawa jak nieuchronność kary. Nie ma usprawiedliwienia dla kierowców 'jeszcze zdążę' - narażają siebie i innych na poważny dzwon.<br><hr>SEb<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w szkole średniej miałem a teraz chyba i w gimnazjum uczyliśmy sie czytać ze zrozumieniem, albo gimnazjum jeszcze przed Tobą albo nie nie byłeś w szkole średniej a co za tym idzie i w szkole wyższejKomentatorzy napisał(a):Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto<br>Komentatorzy napisał(a):to jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński<br><hr>Piter<br>Komentatorzy napisał(a):Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że 90-95% kierowców zap*****la tak szybko albo ma tak wolny czas reakcji, że nie jest w stanie zatrzymać się przed skrzyżowaniem widząc pomarańczowe światło.
Ciekawa teoria ale chyba mało prawdopodobna. Nic tak nie zwiększa szacunku dla prawa jak nieuchronność kary. Nie ma usprawiedliwienia dla kierowców 'jeszcze zdążę' - narażają siebie i innych na poważny dzwon.<br><hr>SEb<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Słuszna uwaga. Dodajmy jeszcze choćby minimalne wydłużenie czasu świecenia "żółtego", bo obecnie czas ten na ogół jest tak krótki, że nieraz nie daje możliwości podjęcia decyzji,czy stawać na hamulcu, czy przejechać. Za komuny świetnie się sprawdzał sposób polegający na tym, że pod koniec świecenia światła zielone parę razy migały, a dopiero potem zapalały się żółte. Super to było, ostrzeganie o zmianie było z większym wyprzedzeniem. I komu to przeszkadzało ?...<br><hr>tomek jKomentatorzy napisał(a):Nareszcie właściwy kierunek w kierunku poprawy bezpieczeństwa, to np. przejazd na czerwonym świetle jest bandytyzmem drogowym a nie przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h na autostradzie.<br><hr>Belotto<br>Komentatorzy napisał(a):to jest chu*a właściwy kierunek,to jest właśnie bandytyzm,właściwy kierunek to nie jest montowanie w ch*j drogich wyspecjalizowanych radarów i zrobienie sobie z tego maszynki do zarabiania pieniędzy ( bo bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi bo jak wjeżdżają tak będą wjeżdżać ) tylko zamontowanie świateł czasowych , które odmierzają ile zostało sekund do zmiany światła, teraz jak podają około 300 osób dziennie to gwarantuję Ci że przy zamontowaniu świateł czasowych liczba ta spada do 5-10% a przecież o to chodzi , żeby zmniejszyć liczbę wjeżdżających na czerwonym a nie zarabianiu na tym prawda ????? czy się mylę ??? z reszta nie bądź taki cwaniak bo sam nie raz żeś się pewnie załapał na czerwone,a teraz będziesz się tu mądrował,Twoje myślenie jest typowo urzędnicze ( jak tu trochę zarobić a nie jak poprawić bezpieczeństwo ) pozdrawiam Cie mądraliński<br><hr>Piter<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko ok, tylko że w Ropczycach strach przejechać nawet na zielonym, jak wskakuje pomarańczowe to dosłownie na sekundę, ustawione pod zarobek?<br><hr>Misiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pętle indukcyjne w większości nie reagują na motocykle i mamy kłopocik. No chyba, że na takim skrzyżowaniu będą rozdawali kanapki i herbate bo inaczej można zejść w oczekiwaniu na zielone. <br><hr>pawulon182
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Myślę że śmiało można dopisać Bielsko-Biała, skrzyżowanie ul. Piastowskiej z ul.warszawską / 3maja.
Chwilowo urządzenie jest nieczynne po tym jak uderzył w nie tir, lecz podejrzewam że za niedługo znów wróci do służby..
<br><hr>Arur
Chwilowo urządzenie jest nieczynne po tym jak uderzył w nie tir, lecz podejrzewam że za niedługo znów wróci do służby..

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po pierwsze są to lokalizacja GITD które zostaną po nowym roku, w przeciwieństwie do sprzętu SM/SG które przestaną działać po nowym roku.
Po drugie sprzęt działa na zasadzie wideodetekcji więc motocykle też łapie.
Po trzecie naruszenie jest rejestrowane kiedy dochodzi do wjazdu za sygnalizator i zjechaniu ze skrzyżowania (tzn. jeśli wjedziesz za sygnalizator ale staniesz za nim to nie będzie mandatu, jak pojedziesz dalej lub skręcisz mandacik będzie.)
Po czwarte urządzenia są niezależne od ustawienia świateł (wideodetekcja) za ustawienie świateł odpowiada GDDiK a nie ITD więc jeśli chcecie, żeby została sekwencja świateł zmieniona walcie do nich nie do inspekcji.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że odpowiedziało to na wasze wątpliwości.<br><hr>Flopp144
Po drugie sprzęt działa na zasadzie wideodetekcji więc motocykle też łapie.
Po trzecie naruszenie jest rejestrowane kiedy dochodzi do wjazdu za sygnalizator i zjechaniu ze skrzyżowania (tzn. jeśli wjedziesz za sygnalizator ale staniesz za nim to nie będzie mandatu, jak pojedziesz dalej lub skręcisz mandacik będzie.)
Po czwarte urządzenia są niezależne od ustawienia świateł (wideodetekcja) za ustawienie świateł odpowiada GDDiK a nie ITD więc jeśli chcecie, żeby została sekwencja świateł zmieniona walcie do nich nie do inspekcji.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że odpowiedziało to na wasze wątpliwości.<br><hr>Flopp144
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość