Porada w sprawie kupna motocykla
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Porada w sprawie kupna motocykla
Cześć drodzy motocykliści, potrzebuję pomocy w sprawie kupna pierwszego, własnego motocykla Jaki motocykl byście mi polecili? Jeździłam już na 50,125,250 cc ale potrzebuję w końcu coś własnego a nie pożyczonego Także jakieś porady? Z góry dziękuję za pomoc
- weronika2000
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/12/2015, 20:26
- Lokalizacja: Paszowice
A może coś więcej ile masz kasy jaki typ moto cię interesuje ?
Celujesz tylko w 125ccm bo po założeniu tematu w tym dziale na to wychodzi? czy jednak masz kat. A bądż A2 sugerując się tym że jeżdziłaś już 250ccm ?
Celujesz tylko w 125ccm bo po założeniu tematu w tym dziale na to wychodzi? czy jednak masz kat. A bądż A2 sugerując się tym że jeżdziłaś już 250ccm ?
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
jeżeli celujesz w 125 z góry odradzam 4t chyba że po miesiącu jazdy chcesz moto na którym juz nie będzie ci sie chciało jeździć bo będzie ci brakowało mocy jeżeli chcesz cos w typie enduro dt 125 , crm 125 tdr 125 posiadałem mogę spokojnie polecić , tak jak by scigacze nsr 125 praktycznie bez awaryjna dosyć szybka a jak coś szybszego jak ja wybrałem aprilie rs 125 lecz trzeba się liczyć z troche większymi kosztami utrzymania od nsr bo to włoch odradzam odrazu cagive mito 125 bo jak ci sie coś sypnie to potem częsci nie znajdziesz albo na nie nie wyrobisz oczewiście wszystkim będziesz jeździł bezawaryjnie jeżeli nie trafisz na druta oprocz cagivy xd
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
nie chcę mi sie komentować aż twojej uwagi chcesz pisz do mnie na gg 17070112 i udowodnij mi że 2t jest aż tak bardzo drogi w utrzymaniu bo do tej pory spodkałem kilka jeździłem kilkoma i nikt na nie nie narzeka kto posiada może że za dużo palą ale coś za coś nic za darmo jeżeli chcesz mieć przyjemną jazdę w tej pojemności musisz płacić , a sam posiadam już 2 dwutaka i wcale nie narzekam , trzeba kupować z głową
Popracuj nad interpunkcjÄ… bo oczy bolÄ…... // Boshi
Popracuj nad interpunkcjÄ… bo oczy bolÄ…... // Boshi
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
No więc chyba napisałem, że zjedzą ją koszty.. a w koszty wliczamy również paliwo. nie mówiąc o oleju dodatkowo, ponadto większe zużycie części= większe koszta.
Weronika, masz A2? jeżeli tak to tam przeniosę temat.
Weronika, masz A2? jeżeli tak to tam przeniosę temat.
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
powiem tak jak chcesz kupować 4t moje zdanie jest takie ze tylko r125 bo to jeszcze w miare jedzie ktm duke 125 jeszcze fajne i w miare jadą ale nie wypowiem się bo wiem że ktm-y to takie sprzęty co lubią sie sypać a o tym duke prawie nic nie wiem
a co do kosztów to jedynie czym sie różni 2t od 4t to tym że w 2t czesciej silnik robisz i wiecej bedzyny lejesz a i olej
ale patrz kupisz zadbaną nsr 125 za 5-6 tysi te silniki wytrzymują naprawde solidną dawke km +- 40tys km nawet jak w połowie kupisz to kto robi tyle km na 125 jak po 4 tysiach brakuje ci mocy a 4t to juz szkoda gadać tym nie wyprzedzisz a jak wyprzedzisz to rowery albo na zabudowanym a jak wiatr zawieje to moto ci zwalnia xd jeżeli dziewczyna jeździła juz 250 to na 4t 125 nawet nie ma co wsiadać bo zaśnie a jeżeli ma A2 to niech nie kupuje 125 tylko niech sobie kupi kawasaki ninja 300 i uczy się jeździć
Ten post ma być do jutra rana poprawiony zgodnie z zasadami polskiej pisowni inaczej ci wlepię 3 ostrzeżenie=ban // boshi
a co do kosztów to jedynie czym sie różni 2t od 4t to tym że w 2t czesciej silnik robisz i wiecej bedzyny lejesz a i olej
ale patrz kupisz zadbaną nsr 125 za 5-6 tysi te silniki wytrzymują naprawde solidną dawke km +- 40tys km nawet jak w połowie kupisz to kto robi tyle km na 125 jak po 4 tysiach brakuje ci mocy a 4t to juz szkoda gadać tym nie wyprzedzisz a jak wyprzedzisz to rowery albo na zabudowanym a jak wiatr zawieje to moto ci zwalnia xd jeżeli dziewczyna jeździła juz 250 to na 4t 125 nawet nie ma co wsiadać bo zaśnie a jeżeli ma A2 to niech nie kupuje 125 tylko niech sobie kupi kawasaki ninja 300 i uczy się jeździć
Ten post ma być do jutra rana poprawiony zgodnie z zasadami polskiej pisowni inaczej ci wlepię 3 ostrzeżenie=ban // boshi
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
Weronika, proszę cię bardzo, nie słuchaj tego człowieka Qapsela, próbuje udowodnić, że w klasie 125 liczą się tylko 2t (w każdym temacie pisze to samo). Napisz proszę jaki masz wzrost, budżet, na jaką kategorię ma być to moto. Fakt, jeśli masz większą ilość pieniędzy na utrzymanie motocykla można myśleć nad 2t, ale jednak jeśli chcesz postawić na bezawaryjność (nie zawsze), przyjemniejszy dźwięk brałbym 4t, 2t także są wspaniałymi silnikami ale żeby jeździły długo i tak jakbyś tego chciała to musisz długo szukać bo silnik musi być igiełka...
[....................]Jeszcze mówisz, ze 2t nie jest drogi w utrzymaniu, nie wcale, nie licząc spalania 2x większego od 4t i remontu który jest nieunikniony...
Pozdro 600 / Czekamy na budżet itd
Ogarnij słownictwo // Boshi
[....................]Jeszcze mówisz, ze 2t nie jest drogi w utrzymaniu, nie wcale, nie licząc spalania 2x większego od 4t i remontu który jest nieunikniony...
Pozdro 600 / Czekamy na budżet itd
Ogarnij słownictwo // Boshi
- WhiteAndBlack
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 13/5/2014, 19:42
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości