Pokażcie swoje "Chicken Strips"
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pokażcie swoje "Chicken Strips"
'Chicken Strips' czyli paski nie zużytej gumy, szukałem na forum podobnego tematu ale nic nie znalazłem.
Moje paski...
(otwórz link)
Podzielcie się swoimi.
Moje paski...

Podzielcie się swoimi.

Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
Pokazujecie nie te opony
Jezeli juz to prosze wstawiac foty przednich !
Suhy 19 odemnie masz 500 zl mandatu za jazde na zjechanych gumach


Jezeli juz to prosze wstawiac foty przednich !
Suhy 19 odemnie masz 500 zl mandatu za jazde na zjechanych gumach


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
dobra, niech bedzie
- Załączniki
-
- I'm a slow pussy.jpg (9.43 KiB) Przeglądane 15484 razy
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Żeby tylko rozmiar cziken stripów przekładał się na to kto jak szybko potrafi jeżdzić to może byłby sens porównywać. To że ktoś je ma na drogowym motocyklu o niczym nie świadczy.
To tyle, w ramach wsparcia dla tych którzy je mają. Nie macie się co przejmować
To tyle, w ramach wsparcia dla tych którzy je mają. Nie macie się co przejmować

Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Dobra, to jak już każdy wrzuca, oto moje chińskie no-name'y które zmieniam na przyszły sezon
btw. jako że na moją amatorską jazdę spokojnie wystarczają opony dla śmiertelników i nigdy na takich drogich oponach nie jeździłem zastanawiam się czy te napisy na racie w supercorsach nie wpływają negatywnie na odczucia w trakcie jazdy w złożeniu?
btw. jako że na moją amatorską jazdę spokojnie wystarczają opony dla śmiertelników i nigdy na takich drogich oponach nie jeździłem zastanawiam się czy te napisy na racie w supercorsach nie wpływają negatywnie na odczucia w trakcie jazdy w złożeniu?
- Załączniki
-
- przód
- DSCF3566.jpg (218.03 KiB) Przeglądane 15418 razy
-
- tył
- DSCF3562.jpg (240.56 KiB) Przeglądane 15418 razy
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
mJZ napisał(a):Żeby tylko rozmiar cziken stripów przekładał się na to kto jak szybko potrafi jeżdzić to może byłby sens porównywać. To że ktoś je ma na drogowym motocyklu o niczym nie świadczy.
Taaaaaaaa, jakies wytlumaczenie zawsze trzeba miec

napisal ten, kto jezdzi wolno.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
@SlowMotion, opony są ważne, ja kupiłem KTM'a z oponami indonezyjskimi które były kwadratowe na dodatek. Przy każdej próbie zejścia niżej moto podskakiwało albo zarzucało mi tył...
Tutaj porównanie, opona tutaj była świeżo po zmianie... zdjęcie zrobiłem po tym jak wróciłem do domu z warsztatu najdłuższą drogą możliwą.
(otwórz link)
Na tych oponach gdy było mokro dryftowałem po asfalcie na rondach, teraz nawet nie zwalniam na michellinkach.
Tutaj porównanie, opona tutaj była świeżo po zmianie... zdjęcie zrobiłem po tym jak wróciłem do domu z warsztatu najdłuższą drogą możliwą.


Na tych oponach gdy było mokro dryftowałem po asfalcie na rondach, teraz nawet nie zwalniam na michellinkach.

Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
"Żeby tylko rozmiar cziken stripów przekładał się na to kto jak szybko potrafi jeżdzić to może byłby sens porównywać. To że ktoś je ma na drogowym motocyklu o niczym nie świadczy."
I tego sugeruje się trzymać wszystkim świeżym, gdy ktoś próbuje drzeć łacha z twoich opon.
Do mnie jakiś czas temu dotarło, że ocenianie umiejetności po paskach strachu to spore nieporozumienie. Jako zielony tuż po odebraniu kartonu kopnąłem się swoją krowa na klika doszkalań na tor. Pościerałem sety tak, ze już nawet nie ma w co wkręcić śrub od cycków, opona tylna zamknięta (domknięcie przedniej w moim moto jest techniczne niewykonalne, trac wszystkim co sie da mam prawie centymetr zapasu na przednim kapciu) ja dumny i blady. Teraz, pod koniec pierwszego sezonu pacze na swoje kapcie i widze coraz większe paski "niedoczyszczonej" gumy, po lataniu, pomimo, że kręce się znacznie szybciej po okolicy niż w czasach gdy tarłem setami po asfalcie (zdarza sie i teraz, ale sporadycznie). Nagle sie okazało, że ten sam łuk da się przejść szybciej i stabilniej bez domykania opony i iskier z seta modyfikując tylko swoją pozycję, trajektorę i to co sie dzieje na rolgazie.
BTW, jedzić to ja dalej nie umiem
Pozdrawiam.
I tego sugeruje się trzymać wszystkim świeżym, gdy ktoś próbuje drzeć łacha z twoich opon.
Do mnie jakiś czas temu dotarło, że ocenianie umiejetności po paskach strachu to spore nieporozumienie. Jako zielony tuż po odebraniu kartonu kopnąłem się swoją krowa na klika doszkalań na tor. Pościerałem sety tak, ze już nawet nie ma w co wkręcić śrub od cycków, opona tylna zamknięta (domknięcie przedniej w moim moto jest techniczne niewykonalne, trac wszystkim co sie da mam prawie centymetr zapasu na przednim kapciu) ja dumny i blady. Teraz, pod koniec pierwszego sezonu pacze na swoje kapcie i widze coraz większe paski "niedoczyszczonej" gumy, po lataniu, pomimo, że kręce się znacznie szybciej po okolicy niż w czasach gdy tarłem setami po asfalcie (zdarza sie i teraz, ale sporadycznie). Nagle sie okazało, że ten sam łuk da się przejść szybciej i stabilniej bez domykania opony i iskier z seta modyfikując tylko swoją pozycję, trajektorę i to co sie dzieje na rolgazie.
BTW, jedzić to ja dalej nie umiem

Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
Nagle sie okazało, że ten sam łuk da się przejść szybciej i stabilniej bez domykania opony i iskier z seta modyfikując tylko swoją pozycję, trajektorę i to co sie dzieje na rolgazie.
można ten sam zakręt przejechać bardziej złożonym siedząc w siodle, albo wyskoczyć na wewnętrzną zakrętu ciałem i odprostować motocykl. wtedy nie złożysz go tak nisko jak siedząc ale pojedziesz szybciej. mi sie dopiero wczoraj domknęła opona bo mi się nie chciało skakać z lewa na prawą... a seta mi się jeszcze nie udało przytrzeć.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
lagiboy napisał(a):(...) a seta mi się jeszcze nie udało przytrzeć.
I tu jest moim zdaniem zielonego kolejny mit. Łał ale ty musisz zapier... ć, tak pościerane sety, nawet kątowniki trzymające pompę tylnego hebla pozdzierałeś. Tia... tylko, że by przytrzeć świeży set w XVS wystarczy niecałe 50* żeby pościerać siodło pompy jakieś 55*, dla odmiany aby dotknąć setem gleby w starej XJocie bez 60* nie ma co próbować. Z innej beczki, 45* w Dragu z gmolami oznacza spore szanse na low side bo po prostu cie podetnie i obróci na gmolu.

Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość