Exc 380 2000r pytania
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Exc 380 2000r pytania
Witam, potrzebuje(może nie potrzebuje a chce) informacji na temat exc380 ponieważ mam możliwość kupienia tego moto(tak wiem nie jest to moto dla poczatkujacych ale ja jeżdze już jakiś czas aktualnie posiadam crf450, tak jezdzilem wczesniej 2t)
więc prosze o sensowne odpowiedzi i najlepiej ludzi którzy takiego kata posiadali albo mieli chociaż jakąś styczność z tym moto. Dobra przejdźmy do pytań:
1. Jaką to wgl. ma moc? (liczbowo i możecie też przyrównać ja do crf'y albo innego 450 4t)
2. (pytam z ciekawości) ile to spala? już nie musi być dokladnie w litrach ale chociaż jakies porównanie do np wlasnie crf'y(za odp. typu "ile wlejesz tyle spali", "jak pytasz o spalanie to lepiej nie kupuj" podziękuje )
o remonty nie pytam bo to jak każde 2t
P.S
Z góry dzieki za sensowne odpowiedzi
więc prosze o sensowne odpowiedzi i najlepiej ludzi którzy takiego kata posiadali albo mieli chociaż jakąś styczność z tym moto. Dobra przejdźmy do pytań:
1. Jaką to wgl. ma moc? (liczbowo i możecie też przyrównać ja do crf'y albo innego 450 4t)
2. (pytam z ciekawości) ile to spala? już nie musi być dokladnie w litrach ale chociaż jakies porównanie do np wlasnie crf'y(za odp. typu "ile wlejesz tyle spali", "jak pytasz o spalanie to lepiej nie kupuj" podziękuje )
o remonty nie pytam bo to jak każde 2t
P.S
Z góry dzieki za sensowne odpowiedzi
- jedziektm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/9/2015, 23:50
1) nie wiem ile pluje koni, wpisz sobie w google : dyno run ktm 380 " to ci wyskoczą z hamowni wykresy i sobie odczytasz, generalnie to taki szatan, ciezko do opanowania i jak na 2T zabytkowe przystało bezsensowna charakterystyka silnika
2) tuytaj tez ciezko powiedziec, duzo zalezy od stan utechnicznego chociazby, ale ilosc jest ogromna ;P kumplowi ( tylko chyba nieco mniej niz 380 o ile takie były bo nie pamietam ) spaliło około 18 litrów na godzine jazdy po torze, tor taki prawie super enduro, wiec bez kręcenia na prostych i w zakrętach
generalnie to powiem tak - to jest sprzet wg mnie dla kolekcjonerów z głową, którzy mają czas i kase sobie takie moto porządnie odpicować i jeździc w niedziele, jak chcesz kupic jako jedyne moto do jazdy odpusc temat, za mocny i za głupią ma charakterystyke, nic nic a nagle zrywa kazda przyczepnosc, na proistej mozna przycisnąc jak sie ktos nie boi, ale w zakretach czy trudnym terenie nie jeden gówniarz na motorowerze może objechać takie moto z gorszym kierowcą. mój znajomy miał 380tke na supermoto, szybko sprzedał, mimo że wsadził ogrom kasy.
no i dodam o czesciach - nie wszystkie są łatweo dostepne bo to prawie że zabytek, niektóre tylko z oryginału które są mega drogie.
2) tuytaj tez ciezko powiedziec, duzo zalezy od stan utechnicznego chociazby, ale ilosc jest ogromna ;P kumplowi ( tylko chyba nieco mniej niz 380 o ile takie były bo nie pamietam ) spaliło około 18 litrów na godzine jazdy po torze, tor taki prawie super enduro, wiec bez kręcenia na prostych i w zakrętach
generalnie to powiem tak - to jest sprzet wg mnie dla kolekcjonerów z głową, którzy mają czas i kase sobie takie moto porządnie odpicować i jeździc w niedziele, jak chcesz kupic jako jedyne moto do jazdy odpusc temat, za mocny i za głupią ma charakterystyke, nic nic a nagle zrywa kazda przyczepnosc, na proistej mozna przycisnąc jak sie ktos nie boi, ale w zakretach czy trudnym terenie nie jeden gówniarz na motorowerze może objechać takie moto z gorszym kierowcą. mój znajomy miał 380tke na supermoto, szybko sprzedał, mimo że wsadził ogrom kasy.
no i dodam o czesciach - nie wszystkie są łatweo dostepne bo to prawie że zabytek, niektóre tylko z oryginału które są mega drogie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzieki za odzew co do mniejszej pojemnosci byly 360(a moze jeszcze sa). A co myslisz o przesiadce z 450 4t na 250 2t? Nie bedzie odczuwalny jakis brak mocy niby moc ta sama ale 2t ma inna charakterystyke. Moto u mnie uzywane jest na jakies wypady enduro(podjazdy, lasy itd.) od czasu do czasu jakis tor.
- jedziektm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/9/2015, 23:50
oo dokłądnie chyba to była 360, tak czy siak, gosc ledwo dawał rade mimo że moto miał kilka dobrych lat, motocyhkla nawet nie wkręcał na obroty bo widać ze jak tylko sie wkręcił to tył motocykla zył własnym zyciem. zawieszenie nie dawało rade łapac przyczepnosci otp itd...
ja teraz sie przesiadam z exc 525 na jakies exc 300. charakterystyka całkiem inna, róznica tez w oddawaniu moicy, z mouchpierwszyc odczuć jak dosiadałem 2takty, to mają krótki zakres mocy - w 525 jak odwinałem manete to szedł i szedł i cały czas sie rozpędzał a nagle obczajałem że jeszcze pod manetą mam pół obrotu. w 2T tak jakby krótsze przełozenia były. bardziej biegami trzeba operować. lekkos prowadzenia to bajka w porównaniu z 4T, czuje sie na nim jak na rowerku. podjazdy zwłaszcza techniczne wg mnie lepsze też na 2T. nie ma takiego zrywu kołem jak w mocnych 4taktach - duzo mniejszy moment obrotowy na niskich obrotach. tak czy siak oba sprzety fajne, ale do podjazdów chyba wolałbym 4T. jakos tak mi sie podoba ta moc i wjazdy jak traktor, nawet niskie obgroty a ciągnie jak trzeba.
ja teraz sie przesiadam z exc 525 na jakies exc 300. charakterystyka całkiem inna, róznica tez w oddawaniu moicy, z mouchpierwszyc odczuć jak dosiadałem 2takty, to mają krótki zakres mocy - w 525 jak odwinałem manete to szedł i szedł i cały czas sie rozpędzał a nagle obczajałem że jeszcze pod manetą mam pół obrotu. w 2T tak jakby krótsze przełozenia były. bardziej biegami trzeba operować. lekkos prowadzenia to bajka w porównaniu z 4T, czuje sie na nim jak na rowerku. podjazdy zwłaszcza techniczne wg mnie lepsze też na 2T. nie ma takiego zrywu kołem jak w mocnych 4taktach - duzo mniejszy moment obrotowy na niskich obrotach. tak czy siak oba sprzety fajne, ale do podjazdów chyba wolałbym 4T. jakos tak mi sie podoba ta moc i wjazdy jak traktor, nawet niskie obgroty a ciągnie jak trzeba.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a teraz jeszcze spalanie w 2-talcie 250 jak z tym w koncu jest jedni pisza pali jak smok inni 250 pali mniej od 125(w co zabardzo nie wierze ) bo w 450 4t zauważyłem, ze na spalaniu można naprawde różnie wyjść zależy jak wysoko kręcisz(nie masz narzucone jak w 2t ze trzeba krecic wysoko) i jak dobierasz sobie biegi(a ze jest mocny dół to jest troche opcji) jakbyś mógł porównać to spalanie do np. crf450 albo chociaz jakiejs 125 2t
- jedziektm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/9/2015, 23:50
hehe kto pisze że pali mniej niz 25o znaczy że nawet nie dodają gazu ;P tylko pyrkają na wolnych. 2Takty palą jak smoki nie ma co tutaj dywagowac. około połowy wiecej spali niz pali 4T. zalezy jeszcze co gdzie i jak, jak kupisz starego trupa z rozregulowanym gaźnikiem to moze ssać ile wlezie - i tak w 2T sporo jest wywalane wydechem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
rozregulowany gaznik to maly problem wiekszosc gazników jest poprostu zajechana (dysze iglica) czyli co do spalania to mniej wiecej(podaje tylko przyklad) crf spali 8l to cwiara 2t pociagnie 12? dzieki henio mniej wiecej takiej odp oczekiwałem
- jedziektm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/9/2015, 23:50
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości