Zobacz wątek - Zarejestrowany cross na tor o pojemniści 125? Pomożecie ?
NAS Analytics TAG

Zarejestrowany cross na tor o pojemniści 125? Pomożecie ?

Enduro, Cross
_________

Postprzez ProMotorek » 24/8/2015, 08:57

DOBRA! Jakimś cudem się udało namówić rodziców. Nie musi być zarejestrowany! A więc co polecacie ? 4T, 125 na tor.Bużet 5-6 tyś.
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska


Postprzez dawidsx » 24/8/2015, 10:07

Ile razy trzeba Ci pisać?
Nie ma takiej pojemności.
Jest crf 150 ale to mały czterosuw, następca 85.
Jest 125 2t albo 250 4t. W tej kwocie czterosuwa nie znajdziesz.
Możesz kupić sprzęt typu yamaha yz, ktm sx, suzuki rm, Kawasaki kx, honda CR.
Typowo torowe.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez ProMotorek » 24/8/2015, 12:35

Znalazłem:
Kawasaki kx 125 - 2004r
Suzuki RM125 - 2000r
Honda CR 125 - 1998r

Który mi możecie polecić?

Ps. To prawda że 2T gdy schodzi się z obrotów i zwalnia to przestaje się coś tam smarować i łatwo coś uszkodzić będąc niedoświadczonym ? Pytam bo ktoś mi tak mówił i nie wiem czy to prawda.
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez dawidsx » 24/8/2015, 12:44

Ja będziesz jechać lasem i puścisz gaz na parę kilometrów to może zabraknąć smarowania, ale na torze jak parę sekund to nic się nie stanie.
Ewentualnie wciskasz sprzęgło albo raz na jakiś czas dasz gazu żeby dostał paliwa z olejem.
Jak Wszystkie są w dobrym stanie to oczywiście bierzesz najnowszy sprzęt, 98 rok a 04 to jednak jest różnica, ale pamiętaj że też ten 98 może ale nie musi być w lepszym stanie od tamtych.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez ProMotorek » 24/8/2015, 12:59

Kawasaki Kx-2004r Opisana jest tak :

"Wymienione zostały: tłok, korba, zrobiony niakasil, wymienione wszystkie łożyska wraz z uszczelkami, oraz ogólny przegląd silnika i całego moto oraz wymiana łożysk w kołach i nowe plastiki. Przy 55mh wymieniłem napęd (sunstar +did), ślizgi i rolki, przednią oponę, tydzień temu zrobiłem przednie zawieszenie (uszczelnienia pyłowe i olejowe, nowy olej, zestaw naprawczy- panewki i oringi) "

Właściciel też pisze że większość tych wymienionych części jest do wglądu.
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez henio12323 » 24/8/2015, 13:30

nie musisz kompiować opisów aukcji, 99% wyglada tak samo - po remoncie całego silnika, igła, tylko brać. realnie bywa róznie, weź ze soba kogos kto sie zna i niech ogarnia na miejscu maszyne wtedy mozna cokolwiek myslec. po opisie kazda sztuka idealna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ProMotorek » 24/8/2015, 13:58

Ok dzięki tak zrobię :) zaraz do gościa zadzwonię i się umówię. Dzięki za wszystkie odpowiedzi!
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez ProMotorek » 24/8/2015, 14:29

Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło. Czytam właściwe o tych Kawasaki Kx i doczytałem że te starsze roczniki się sypią a te nowsze są trochę lepiej dopracowane i są już lepsze. W takim razie rocznik 2004 zalicza się do tych starszych czy nowszych ?
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez dawidsx » 24/8/2015, 14:48

11 lat ma ,ale to raczej te nowsze już, Kawasaki od kilku lat nie robi 2t.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 25/8/2015, 09:11

starsze to były duzo starsze przed 96 rokiem np. tam potrafiły padać skrzynie, 2004 juz spoko, chociaz tak jak kolega napisał 11 lat to nie jest juz takie moto nowsze, i stan moze mieć "dowolny' od niezłego jak wiecej czasu stał albo uzywał jakis amator, a jak po jakims zawodniku to po 1-2 sezonach moze byc mocno zdewastowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ProMotorek » 25/8/2015, 17:22

Czytam, szukam, czytam, szukam, słucham... I tak na okrągło -,- czym więcej słucham znajomych tym bardziej boje się awaryjności crossów 2T z powodu tego, że to dopiero pierwszy motor a moje doświadczenie i znajomość motoru jest zerowe... A co powiecie o 250 4T na początek ? Jaki konkretnie model moglibyście mi polecić ? Taki ok 40-stokonny.
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez braaaap » 25/8/2015, 17:47

Generalnie może taki 4-pak cię taniej wyjśc tylko pod względem paliwa a jak remont trzeba będzie Robić to katastrofa ,fakt faktem że tam rzadziej to robisz ale kosztownej.Dla tego przykładu znajomy miał crf 250 wszystko pięknie jeździła nacieszył się nią ze 2 mięs. I co? Korba bokiem!
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez dawidsx » 25/8/2015, 17:48

Nie z tym budżetem, za 4t żeby było sensowne trzeba dać koło 8/9/10 tysięcy.
Awaryjność....
Jak dbasz tak masz ale akurat 2t jest nie tyle mniej awaryjne, co w razie czego tańsze niż 4t.
Ja akurat kupując 125 nie potrafiłem jeździć a jak wyszło z czasem kupiłem trupa który na koło nie chciał z jedynki stanąć.
Weź kogoś ogarnietego, w 2t tak naprawdę zmieniasz olej w skrzyni, lejesz mieszankę i tyle, a z serwisu to co, no tłok i korba.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez braaaap » 25/8/2015, 17:59

Dawid SX. Z tym serwisem że tylko tłok i korba się nie zgodze. Bo jak i korba to łożyska ,simeringi ,uszczelki tak samo przy nawet glupim tłoku przeważnie trzeba wykonać szlif cylindra,honowanie uszczelka pod głowice ,tak więc jeżeli to wszystko podliczyc do kupy to ładna sumka się zbierze.
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez dawidsx » 25/8/2015, 19:09

Ale mówię ogólnie, przecież każdy wie że to jest konieczne kto robi remont.
Czy jak zmieniasz zawory z tytanu na stal to trzeba tłumaczyć o sprężynach czy o tym że po remoncie musisz wlać nowy olej a nie stary spuszczony?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez ProMotorek » 25/8/2015, 21:43

Ahhh..... Dobra będę dalej szukał tej jedynej :) dzięki!
"Marzenia są po to aby je spełniać" zarażony :D
ProMotorek
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:34
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez alexot » 27/8/2015, 22:17

Ze swojej strony doradzam husqvarne WR 125 jak na początek powinno być ok
alexot
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/8/2015, 09:20

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê