Yamaha r1 rn22 kontrola trakcji, BMW s1000rr
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Yamaha r1 rn22 kontrola trakcji, BMW s1000rr
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem w trakcie zakupu nowego motocykla (używanego) wiec mam kilka pytań:
1. Czy prawda jest, ze w yamaha r1 rn22 z 2012 roku i wyżej, kontrola trakcji działa słabo i czy w ogóle opłaca sie dodawać kilka tys i brać model 2012+ czy zaoszczędzić i wziac 2009-2011? Nie jestem jakimś sportowcem z motogp, lubię czasem podjechać na zakręty i sie pobawić, nie jeżdzę tez na tor (ale moze zacznę rekreacyjne i amatorsko pośmigać). Chodzi mi o to, czy ten system działa jak powinien i bedzie przyjazny zwykłemu, średnio zaawansowanemu kierowcy (bo wyczytałem, ze do poziomu kontroli trakcji w BMW s1000rr bardzo dużo mu brakuje) czy to po prostu chwyt marketingowy.
2. Jaka jest opinia o BMW s1000rr z 2010-2011 roku? Co sie w nim najcześciej psuje? Czy do jazdy po drodze lepszym rozwiązaniem bedzie r1 czy s1000rr? Czytałem o problemach z silnikami ale nie wiem co na to zwyczajni użytkownicy? Obydwa motocykle mi sie podobają ale wiem, ze s1000rr jest bardziej przyjazne kierowcy.
Wspomnę, ze moim obecnym motocyklem jest yamaha r6 rj11.
1. Czy prawda jest, ze w yamaha r1 rn22 z 2012 roku i wyżej, kontrola trakcji działa słabo i czy w ogóle opłaca sie dodawać kilka tys i brać model 2012+ czy zaoszczędzić i wziac 2009-2011? Nie jestem jakimś sportowcem z motogp, lubię czasem podjechać na zakręty i sie pobawić, nie jeżdzę tez na tor (ale moze zacznę rekreacyjne i amatorsko pośmigać). Chodzi mi o to, czy ten system działa jak powinien i bedzie przyjazny zwykłemu, średnio zaawansowanemu kierowcy (bo wyczytałem, ze do poziomu kontroli trakcji w BMW s1000rr bardzo dużo mu brakuje) czy to po prostu chwyt marketingowy.
2. Jaka jest opinia o BMW s1000rr z 2010-2011 roku? Co sie w nim najcześciej psuje? Czy do jazdy po drodze lepszym rozwiązaniem bedzie r1 czy s1000rr? Czytałem o problemach z silnikami ale nie wiem co na to zwyczajni użytkownicy? Obydwa motocykle mi sie podobają ale wiem, ze s1000rr jest bardziej przyjazne kierowcy.
Wspomnę, ze moim obecnym motocyklem jest yamaha r6 rj11.
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
Oprócz wybuchających pieców w S1000rr (przy jeździe torowej) nic więcej w sumie się w nich nie psuje. Taka ironia.
Raz za razem na torach słyszę o problemach z silnikami w Bimmerach. Podobno jest to spowodowane przesadnym odchudzaniem komponentów. Ekspertem nie jestem i na drodze pewnie nic takiego nie uświadczysz, ale nigdy nie wiadomo, kto i jak jeździł danym egzemplarzem przed Tobą. 


- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
Nie rozumiem po co się kupuje litrowe szpeje i mówi że to do rekreacji
Już widzę, jak RJ11 jeździła do kościoła i po bułki do sklepu
Do łychy kupujesz sprzęt, doświadczenie masz, to Nas nie musisz oszukiwać
Swoją drogą, skoro na R6 się nie zabiłeś, to czy rzeczywiście chcesz, żeby ten jeden punkt - kontrola trakcji, decydował o wyborze całego motocykla ?


Do łychy kupujesz sprzęt, doświadczenie masz, to Nas nie musisz oszukiwać

Swoją drogą, skoro na R6 się nie zabiłeś, to czy rzeczywiście chcesz, żeby ten jeden punkt - kontrola trakcji, decydował o wyborze całego motocykla ?

Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Chce litra ciągnącego od dołu bo w r6 zabawa zaczyna sie tak od ~10 tys rpm. I nie zależy do końca na TCS dlatego tez zapytałem czy opłaca sie dodać kilka tys czy wziac model 2009-2011 i zaoszczedzic.
Poza tym bardzo podoba mi sie wygląd rn22
Poza tym bardzo podoba mi sie wygląd rn22
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
Po pierwsze to od 2010-2014 nie bylo lepszego motocykla od s1000rr , polskie legendy o wybuchajacych "piecach" .... jezdze po torze i jakos nie wybuchl , ale ja to tylko amatorsko, znam osobiscie 10 ludzi ktorzy maja s1krr i nikomu nic nie wybuchlo.
A teraz do tematu, po pierwsze to TC jest gorsza w r1 ale to nie znaczy, ze lepsza zawsze cie uratuje, moze ale nie musi. Wiec jak mozesz sobie pozwolic to warto miec. Po drugie, bmw o wiele lepiej trzyma cene niz yamaha ale niestety co za tym idzie jest drozsze w zakupie. Po trzecie, to jednak zawsze sie kupuje motocykl dla siebie a nie dla kogos wiec nalezaloby przynajmniej usiasc na nim, pojsc do dilera i umowic sie na jazde zeby miec porownanie. Mam znajomego ktory napalil sie na bmw , zrobil jazde testowa i nie podobalo mu sie jak sie biegi zmienia i nie mogl tego przebolec, ze cos dzwignia za krotka czy cos, nie pamietam i kupil honde.
A teraz do tematu, po pierwsze to TC jest gorsza w r1 ale to nie znaczy, ze lepsza zawsze cie uratuje, moze ale nie musi. Wiec jak mozesz sobie pozwolic to warto miec. Po drugie, bmw o wiele lepiej trzyma cene niz yamaha ale niestety co za tym idzie jest drozsze w zakupie. Po trzecie, to jednak zawsze sie kupuje motocykl dla siebie a nie dla kogos wiec nalezaloby przynajmniej usiasc na nim, pojsc do dilera i umowic sie na jazde zeby miec porownanie. Mam znajomego ktory napalil sie na bmw , zrobil jazde testowa i nie podobalo mu sie jak sie biegi zmienia i nie mogl tego przebolec, ze cos dzwignia za krotka czy cos, nie pamietam i kupil honde.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
W doopie kontrola trakcji ABS sie liczy ! A Fortepiany do 2014 roku jakos go nie oferuja !


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości