SV 650 vs. Hornet
Posty: 4
• Strona 1 z 1
SV 650 vs. Hornet
Witam. Powoli szukam nowego moto. Akurat teraz mam SV 650, jestem z niej bardzo zadowolony ale ma kilka wad, które oczywiście można łatwo rozwiązać poza jedną, która bardzo mi nie pasuje. Chodzi o upośledzone smarowanie silnika w pozycji pionowej. Mocy mi nie brakuje, od moto nie oczekuje żeby jechało 250 km/h, raczej zależy mi na dynamice jazdy. Wiem że r4 nigdy nie będzie tak dynamiczne jak V2. Ale może jest na to sposób?
Tutaj pojawia się moje 1 pytanie. Jeśli w Hornecie zmienię przełożenie o 1-2 ząbki wiecej na tył lub mniej na przód to jak bardzo zmieni się charakter jazdy tego moto. Na odpowiedzi w tej kwestii oczekuję najbardziej.
Druga sprawa, jak wygląda zawieszenie w horncie? W SV jest beznadziejne (przód) wiem że moge kupić sprężyny liniowe i zmienić olej, ale przed inwestowaniem w SV chciałbym wiedziec czy aby na pewno nie podejdzie mi jakiś inny moto (np. hornet). Jeśli zostane przy SV, albo kupie horneta to i tak kupie takie sprężyny, chce tylko wiedzieć jak różnią się oryginały w tych moto
3 - czy nie jestem za duży na horneta? Mam 181 cm i na SV czuje się troche za duży, nawet mi babcia powiedziała że wyglądam na niej troche jak na motorynce hehehehe
Moto chce w następnym sezonie męczyć na torze, troche ostrej jazdy (nie szybkiej, jak pisałem wyżej, V MAX dla mnie nie jest absolutnie ważne, liczy się zrywność)
Nie będę ukrywał że nie umiem jeszcze jeździć na moto tak jakbym chciał, byłem na torze kolanka przytarte ale to nie jest jeszcze to czego od siebie oczekuje, na SV czasami mną poszarpie, R4 na pewno będzie mi się łatwiej nauczyć płynności + dynamiki.
Tak idealnie byłoby kupić Aprillie Shiver 750 ale boje się pakować we Włoszczyznę.
Horneta chciałbym w rocznikach 2004+.
Pozdro!!!
Tutaj pojawia się moje 1 pytanie. Jeśli w Hornecie zmienię przełożenie o 1-2 ząbki wiecej na tył lub mniej na przód to jak bardzo zmieni się charakter jazdy tego moto. Na odpowiedzi w tej kwestii oczekuję najbardziej.
Druga sprawa, jak wygląda zawieszenie w horncie? W SV jest beznadziejne (przód) wiem że moge kupić sprężyny liniowe i zmienić olej, ale przed inwestowaniem w SV chciałbym wiedziec czy aby na pewno nie podejdzie mi jakiś inny moto (np. hornet). Jeśli zostane przy SV, albo kupie horneta to i tak kupie takie sprężyny, chce tylko wiedzieć jak różnią się oryginały w tych moto
3 - czy nie jestem za duży na horneta? Mam 181 cm i na SV czuje się troche za duży, nawet mi babcia powiedziała że wyglądam na niej troche jak na motorynce hehehehe
Moto chce w następnym sezonie męczyć na torze, troche ostrej jazdy (nie szybkiej, jak pisałem wyżej, V MAX dla mnie nie jest absolutnie ważne, liczy się zrywność)
Nie będę ukrywał że nie umiem jeszcze jeździć na moto tak jakbym chciał, byłem na torze kolanka przytarte ale to nie jest jeszcze to czego od siebie oczekuje, na SV czasami mną poszarpie, R4 na pewno będzie mi się łatwiej nauczyć płynności + dynamiki.
Tak idealnie byłoby kupić Aprillie Shiver 750 ale boje się pakować we Włoszczyznę.
Horneta chciałbym w rocznikach 2004+.
Pozdro!!!
- pawel4x
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 15/2/2014, 11:51
Hornet ma też kiepskie zawieszenie, od 2005 dawali USD ale nie wiem czy jest jakaś duża różnica między nim, a tym starym.
Pomyśl jeszcze nad street triple R, tam masz 60Nm od 4000 obrotów, horneta trzeba mocniej kręcić. Spalanie podobne, z częściami nie ma problemu. Do horneta pc36 (2003-2006) nie mogłem w ogóle znaleźć zadupka, do streeta znalazłem bez problemu, parę uszczelek do silnika dostałem na drugi dzień z inter carsu.
Pomyśl jeszcze nad street triple R, tam masz 60Nm od 4000 obrotów, horneta trzeba mocniej kręcić. Spalanie podobne, z częściami nie ma problemu. Do horneta pc36 (2003-2006) nie mogłem w ogóle znaleźć zadupka, do streeta znalazłem bez problemu, parę uszczelek do silnika dostałem na drugi dzień z inter carsu.
- g2036233
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 19/4/2015, 14:00
To co przeczytalem w Twoim poscie niweluje sie z Twoimi oczekiwaniami, no chyba, ze oczekujesz aby Hornet rozwinal 250 km/h.
Co do samego zawieszenia to kwestia tego czego i do czego od niego oczekujesz a co wazniejsze jak ono jest ustawione.
Dla mnie w tej klasie zawieszenie Hornat'a jest OK.
A zakup Shiever na tor, to przerost formy nad trescia.
mam 186 i nie bylo za male. Gdy zmienisz przelozenie / a tak jak pisales, to poprawisz sobie przyspieszenie ale V-max bedzie mniejszy.
Co do samego zawieszenia to kwestia tego czego i do czego od niego oczekujesz a co wazniejsze jak ono jest ustawione.
Dla mnie w tej klasie zawieszenie Hornat'a jest OK.
A zakup Shiever na tor, to przerost formy nad trescia.
mam 186 i nie bylo za male. Gdy zmienisz przelozenie / a tak jak pisales, to poprawisz sobie przyspieszenie ale V-max bedzie mniejszy.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Tripla chciałbym ale za drogi jest.
andy7, jakbyś przeczytał odkładnie mojego posta, wiedziałbyś że nie oczekuje od motocykla 250km/h.
Co do przełożenia to logiczne że przyspieszenie dostane większe kosztem Vmax, chciałbym wiedziec jak duża będzie różnica dodając 1-2 zęby na tył.
Pozdro.
andy7, jakbyś przeczytał odkładnie mojego posta, wiedziałbyś że nie oczekuje od motocykla 250km/h.
Co do przełożenia to logiczne że przyspieszenie dostane większe kosztem Vmax, chciałbym wiedziec jak duża będzie różnica dodając 1-2 zęby na tył.
Pozdro.
- pawel4x
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 15/2/2014, 11:51
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości