Kawasaki KLX 250 z 94r. nigdy nie remontowany
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kawasaki KLX 250 z 94r. nigdy nie remontowany
Witam!
Mam zamiar kupić KLX 250 94r. w oryginalnym stanie.
Jedynie martwi mnie to ze jest to 94r. i nigdy nie był remontowany.
Czy jeśli był jeżdżony przez tyle lat to czy trzeba coś wymieniać w silniku (tłok, wał korbowy, cylinder itd.) ?
Wiem, że ta Kawasaki ma ok 30 km więc nie jest jakoś mocno wyżyłowana.
Jak możecie napiszcie coś o tym, bo nie chce kupić pierwszego moto i się zawieść na nim i wydać w remont dużo kasy.
Pozdrawiam
				
			Mam zamiar kupić KLX 250 94r. w oryginalnym stanie.
Jedynie martwi mnie to ze jest to 94r. i nigdy nie był remontowany.
Czy jeśli był jeżdżony przez tyle lat to czy trzeba coś wymieniać w silniku (tłok, wał korbowy, cylinder itd.) ?
Wiem, że ta Kawasaki ma ok 30 km więc nie jest jakoś mocno wyżyłowana.
Jak możecie napiszcie coś o tym, bo nie chce kupić pierwszego moto i się zawieść na nim i wydać w remont dużo kasy.
Pozdrawiam
- endurowiec31
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/12/2014, 19:24
- Lokalizacja: Wałcz
Ostatnio robiłem taki silnik z 2003r. Wymiany wymagał tłok, cylinder szlifowania, zawory ssące do wymiany i uszczelniacze zaworowe.
				Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL  (otwórz link)
			- 
				 
 MJR128
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Czyli jednak dać sobie spokój ?
Jest ona na chodzie, bo ją oglądałem.
Jedynie przy nagłym wciśnieciu manety do oporu na jałowym biegu dusi się i gaśnie.
A tak to wszystko w porządku, biegi wszystkie wchodzą bez zarzutu, obroty trzyma, nic nie stuka nie puka. Ale jeśli robiłeś silnik z 2003r. i tyle do remontu było to jednak dam sobie spokój 
Pozdro i dzięki
				
			Jest ona na chodzie, bo ją oglądałem.
Jedynie przy nagłym wciśnieciu manety do oporu na jałowym biegu dusi się i gaśnie.
A tak to wszystko w porządku, biegi wszystkie wchodzą bez zarzutu, obroty trzyma, nic nie stuka nie puka. Ale jeśli robiłeś silnik z 2003r. i tyle do remontu było to jednak dam sobie spokój
 
Pozdro i dzięki
- endurowiec31
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/12/2014, 19:24
- Lokalizacja: Wałcz
Kolego nowe to w salonie.
				Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL  (otwórz link)
			- 
				 
 MJR128
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
94 ale zalezy jaki przebieg, widziałem pare maszyn na prawde leciwych, ale jakby były z fabryki przejechane przez las i odstawione do garazu. takie cos jeszcze ma szanse pojeździc ( o ile nie zacznie cieknąć z kazdej mozliwej dziury - guma ma swoja zywotnosc )  ale jezeli dosyc ostro eksploatowany to po tylu latach zapewne wymaga remontu. 2 sprawa jest taka że ciekawe skąd info takie, chyba że jeden włąsciciel był od początku - w co wątpie szczerze mówiac
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości

