Odblokowanie Yamahy TZR 50
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Odblokowanie Yamahy TZR 50
Witam!Mam Yamahę TZR 50 na starej budzie.Wymieniłem w niej moduł zapłonowy na oryginalny,ponieważ stary się zepsuł.Teraz wszystko ładnie chodzi,tylko że jest zablokowany na tym module,to znaczy nie wkręca się na wysokie obroty.Teraz chciałbym się zapytać co i jak z tym odblokowaniem?Czy robią to w serwisie,ile kosztuje i t.t.?
- krukas1
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/12/2006, 21:25
www.sklep.mieloch.pl kup sportowy
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
pewnie odcina przy tychsamych obrotach co org. obblokowany ale ma zmieniony kąt wyprzedzenia zapłonu przy danych obrotach
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
czyli za trudne... tak w ogóle to nie ma takiego czegos jak " blokada na module " tylko producent danego sprzeta robi to po to zeby silnik byl zywotniejszy a nie sypal sie po 10 tys ..chcesz zeby sie krecil jak gupi kupujesz racingowy modól i tyle ..z tego co wiem to tylko w yamahszce dt sie lutuje obwód a do innych trzeba zakupic ... pozdr.
- Guziec
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 20/10/2006, 19:13
- Lokalizacja: warszawa
odblokowanie w serwisie to kosz rzedu ok. 600zl.... ale jezeli odblokujesz modul (zmienisz na np. na sportowy) to reszta jest banalnie prosta. mialem tzr'ke odblokowana tylko elektronicznie, silnikiem i wydechem zajalem sie sam i po odblokowaniu poszla mi 106km/h
Guziec wymiana modulu zaplonowego ktory pozwoli krecic sie do wyzszych obrotow nie zmniejsza zywotnosci silnika, poprstu pozwala na uzyskanie wyzszych obrotow, chyba ze przy takim module jazda ciagle bedzie na "czerwonym polu" to wtedy wiadomo ze ten silnik nie wytrzyma. pozdrawiam
Guziec wymiana modulu zaplonowego ktory pozwoli krecic sie do wyzszych obrotow nie zmniejsza zywotnosci silnika, poprstu pozwala na uzyskanie wyzszych obrotow, chyba ze przy takim module jazda ciagle bedzie na "czerwonym polu" to wtedy wiadomo ze ten silnik nie wytrzyma. pozdrawiam
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
-
owad - Świeżak
- Posty: 216
- Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
- Lokalizacja: Pabianice
Guziec napisał(a):czyli za trudne... tak w ogóle to nie ma takiego czegos jak " blokada na module " tylko producent danego sprzeta robi to po to zeby silnik byl zywotniejszy a nie sypal sie po 10 tys ..chcesz zeby sie krecil jak gupi kupujesz racingowy modól i tyle ..z tego co wiem to tylko w yamahszce dt sie lutuje obwód a do innych trzeba zakupic ... pozdr.
To jest blokada. Po wymianie modułu na sportowy silnik osiąga normalne obroty. Jak wymienisz moduł motor pojedzie wiecej... a w prawie jest 45km/h... i tak jest z oryg. modułem. I co dalej sie bedziesz klocil?
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/"></a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
-
cdsMarcin - Bywalec
- Posty: 526
- Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
pojedziesz do serwiu to moze ci to zrobi bo jak sie kiedys pytalem w serwisie to aby odblokowac trzeba przeciac jeden kabel w module ktury odpowiada za ta blokade
- pollo155
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 16/3/2007, 18:14
podłączasz go tam gdzie był stary moduł i w taki sam sposub jak był zamocowany stary moduł zadna filozofia kostka pare kabli i mocowanie
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Wyjmujesz/wykręcasz stary moduł i wsadzasz nowy - gotowe... Zamykam.
http://www.Skutery.Org (otwórz link) - forum, skutery, tuning, stunt
-
Kox - Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 20/8/2007, 13:48
- Lokalizacja: SkuteryOrg
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości