Kawasaki ER6n
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kawasaki ER6n
Witam szanowne grono. Prosiłbym o pomoc w ocenie tej oferty:
http://allegro.pl/kawasaki-er6-n-i5448496870.html
Właściciel nie kryje, że moto po szlifie. Jedna z pokryw malowana. Silnik podzwania delikatnie ale nie znam się na tyle aby stwierdzić czy to zawory czy łańcuszek.
Więcej zdjęć:
https://goo.gl/photos/Vi6MyhqH3CX1SxSA6
Jeżeli ktoś znający temat byłby skłonny pomóc w oglądaniu to poproszę PW - oczywiście nie musi być za darmo.
Ogólnie moto ma być moim 3im w życiu głównie miasto 80% i reszta krótkie trasy.
http://allegro.pl/kawasaki-er6-n-i5448496870.html
Właściciel nie kryje, że moto po szlifie. Jedna z pokryw malowana. Silnik podzwania delikatnie ale nie znam się na tyle aby stwierdzić czy to zawory czy łańcuszek.
Więcej zdjęć:
https://goo.gl/photos/Vi6MyhqH3CX1SxSA6
Jeżeli ktoś znający temat byłby skłonny pomóc w oglądaniu to poproszę PW - oczywiście nie musi być za darmo.
Ogólnie moto ma być moim 3im w życiu głównie miasto 80% i reszta krótkie trasy.
- BARTMANN
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/6/2015, 10:09
2011 a 2012 różni się wieloma rzeczami, nie tylko siedzeniem. To jest modelowo 2012+, co nie zmienia faktu, ze model może być na 2012 a wyprodukowany pod koniec 2011 co też będzie rokiem produkcji.
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
2011 a 2012 różni się wieloma rzeczami, nie tylko siedzeniem.
Siedzenie jest pierwsza rzecza ktora wali po oczach. Nastepna jest nowy zawias, zmieniona rama, zmieniony mapping silnika, wiekszy bak, dzwigniete siedzenie ..... - ale to juz trzeba troche pojezdzic i poogladac/porownac.
Data pierwszej rejestracji jest 2011 Listopad.
Kawasaki przedstawilo rocznik 2012 w drugiej polowie pazdziernika 2011, czyli masz do czynienia z pierwsza salonowka, nie wiem czy to jest szczesliwy pomysl zeby sie w to pakowac. Nie wiem jak w wypadku motocykli, w samochodach te egzemplarze schodza z lini testowych i czesto cierpia na choroby dziecinstwa. Czesto maja tez prototypowe czesci, niedopracowana elektronike etc.
Osobiscie nie kupil bym pojazdu wyprodukowanego w okresie do 3 m-cy po ramp up.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Ok rozumiem. A ze zdjęć da się wywnioskować cos więcej? Wcześniej śmigałem na DRZ i taki naked to wygląda dla mnie jak jakaś zabawka. W sensie, że taki ładny - nie umiem dojść czy cos wygląda na oryginalne, czy malowane...oprócz tego dekielka ale to sam user mnie naprowadził.
- BARTMANN
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/6/2015, 10:09
Ja tam po zdjęciach nic nie widzę, ale standardowo przy takiej glebie maskuje się tylko pod sprzedaż wady wizualne (jak np. dekiel) a do roboty dla nowego właściciela zostaje wymiana kierownicy na prostą, a często też prostowanie przedniego zawieszenia. Te rzeczy w pierwszej kolejności (poza zwykle owiewkami) są najbardziej wrażliwe i cierpią przy szlifach. Kierownica to pewnie koszt 200zł, natomiast zawieszenie zaleznie co by było do zrobienia 300-1500zł. Oglądałem pod koniec zeszłego sezonu ładną zieloną er6f 2012 za 15500zł niedaleko mnie, ale jak podsumowałem własnie krzywą kierownicę (kiera prosto, koło w bok), wgniotkę na wydechu, kiepsko podmalowaną jedną owiewkę i parę innych pierdół których teraz nie pamiętam to stwierdziłem, że to żadna okazja. Osobiście nauczyłem się zawsze brać upatrzone moto na serwis gdzie za stówkę dowiesz się wielu rzeczy, których nigdy byś nie dostrzegł i polecam takie rozwiązanie każdemu, zwłaszcza kupując w miarę drogi sprzęt.
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości