Zobacz wÄ…tek - problem z cr'kom
NAS Analytics TAG

problem z cr'kom

Enduro, Cross
_________

problem z cr'kom

Postprzez cerek » 23/6/2015, 23:14

Witam, jestem nowy na tym forum. Kupilem ostatnio cr125 03r. Mam z nią mały problem a mianowicie mam wrażenie jakby zalewalo świecę lub poprostu brakowało jej mocy. Aby ruszyć z miejsca trzeba dosyć dużo gazu. Gdy jade na np 2 biegu ( powoli ) i gwałtownie dodam gazu motor nie bardzo chce przyspieszać lecz tak jakby zalewalo świecę. Poza tym moto pali od kopa i nie ma z nim innych problemów. Co może być powodem takiego " braku mocy ". Proszę o dość jasne komentarze. Jest to moj 1 moto więc nie jestem jeszcze całkiem oblatany w tych sprawach.
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03


Postprzez braaaap » 24/6/2015, 05:55

Powodem moze byc to ze silnik jest juz zmeczony zyciem i szykuje sie remont.Ale posprawdzaj wszystkie istotne elementy zacznij od:

1.przeczysc i podregoluj gaznik bo moze daje za duzo paliwa lub zla mieszanka jest ustawiona
2.sprwawdz swiece a najlepiej kup nowa


A generalnie to zbiera sie ladnie?

Zrob to co napisalem i daj znac jakie sa efekty, jezeli marne to bedziemy myslec dalej.
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez kris514 » 24/6/2015, 07:45

Najpierw wstaw tutaj zdjęcie elektrody świecy (oraz jej model)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cerek » 24/6/2015, 15:22

Czy się zbiera? Hmm przodu nie podnosi ale pozatym nie jest tak źle.
dzisiaj przeczyscilem lekko świecę oraz filtr powietrza i wydaje mi się że jest nieco lepiej. Gaźnika nie ruszalem jeszcze bo nie bardzo wiem jak sie za to zabrać ( jesli możecie podrzucić jakiś filmik lub opisać to byłbym wdzięczny )
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez braaaap » 24/6/2015, 16:15

Jezeli mowisz ze po czyszczeniu swiecy jest lepiej to ja bym kupil swiece nowa i bedzieez mial spokoj na jakis czas.Bo z tego co wiem to w fulce swieca to podstawa.


Ps wstaw zdjecie elektrody swiecy
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez cerek » 24/6/2015, 20:03

Zgodzę się z Tobą, ale nie wydaje mi się żeby to rozwiazalo całą sprawę
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez braaaap » 24/6/2015, 20:09

Mowie moik zdanie kup swiece oraz przeczysc gaznik bo byc moze ktoras z dysz zapchana jest
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 24/6/2015, 21:06

dokładnie, swieca nowa to zawsze pewniejsza i jedna opcja mniej a koszt nie duzy. a gaźnik profilaktycznie nawet warto czasem przeczyscic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cerek » 25/6/2015, 13:19

zdjęcia swiecy
Załączniki
20150624_124606.jpg
20150624_124606.jpg (129.73 KiB) PrzeglÄ…dane 1284 razy
20150624_124625.jpg
(125.45 KiB) Nie pobierane
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez cerek » 25/6/2015, 14:54

A byłaby możliwość aby ten cały "muł" był poprostu przez zła mieszankę? Robie w proporcji 1 do 35 czyli na 1l benzyny ( 95 ) 30ml oleju ( mobil 2t ) . motor dosyć mocno dymi. Po krótkiej jeździe na końcówce tłumika widać osadzajacy się olej.
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez braaaap » 25/6/2015, 15:07

Ale spalanie niby ladne (miedziane)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 25/6/2015, 17:41

tak swieca spoko, oleju troche za duzo skoro sie osadza, lepiej lej lepszy olej a mniej - taki lepiej sie dopala. to i tak ci taniej wyjdzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cerek » 2/7/2015, 13:53

Znalazłem chyba powód tego mulenia. Oglądałem ostatnio poradnik w którym mówiono jak sprawdzić tlok , a mianowicie aby sprawdzić czy posiada zagłębienia czy nie. Jesli tak to ok jeśli nie to tlok do wymiany. Mój jest bez tych zagłębienian jest gładki. Mogło by to być przez to?
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez henio12323 » 2/7/2015, 14:31

o którym zagłębhieniu mówisz ? chodzi o płaszczyzne denka tłoka ? są rózne wersje, płaskie denka tez mają racje bytu i nic nie muli
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cerek » 2/7/2015, 14:54

Chodzi o ściany boczne tłoka. Sprawdzałem po zdjęciu tłumika.
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez henio12323 » 2/7/2015, 20:57

nie mam pojęcia o czym mówisz, wrzuc jakas fotke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cerek » 2/7/2015, 21:02

Zdjąłem tlumnik/ dyfuzor i przez ten otwór w cylku do którego przychodzi wydech sprawdzałem powłokę tłoka - byla gładka
cerek
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/6/2015, 23:03

Postprzez henio12323 » 2/7/2015, 21:06

a jaka ma byc ? porysowana ? chropowata ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 2/7/2015, 21:24

Tłok jako nowy ma poprzeczne prążki, skoro jest już gładki to ściągnij cylinder i przynajmniej zmierz szczelinomierzem luz między cylindrem a tłokiem (troszkę poniżej sworznia) jeśli jest on za duży oznacza to że masz tłoka do wymiany.
(tak wiem mierzenie szczelinomierzem nie jest zbyt precyzyjne)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê