Kawasaki Ninja 636 ZX6R 2005r Gaśnie jak się nagrzeje.
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kawasaki Ninja 636 ZX6R 2005r Gaśnie jak się nagrzeje.
Witam
Od wiosny nie mogÄ™ sobie poradzić ze swoim motocyklem Kawasaki Ninja ZX6R 636 2005r. Problem polega na tym ze motocykl jak siÄ™ nagrzeje gaÅ›nie (im wyższa temperatura tym szybciej). Najpierw wystÄ™pujÄ… niewielkie szarpniÄ™cia później motocykl gaÅ›nie caÅ‚kiem i nie można go odpalić. Tak jakby odcinaÅ‚o zapÅ‚on. Postój okoÅ‚o 10 – 15 minut i znowu mogÄ™ jechać jakieÅ› 20 minut zależnie od temperatury. Problem teraz znacznie siÄ™ nasiliÅ‚ ze wzglÄ™du na wyższe temperatury. Sprawdzone i wyczyszczone wszystkie wtyczki, wymieniony czujnik poÅ‚ożenia waÅ‚u (impulsatory). Może ktoÅ› miaÅ‚ podobne problemy i podpowie, co może być zepsute.
Dziękuje
Od wiosny nie mogÄ™ sobie poradzić ze swoim motocyklem Kawasaki Ninja ZX6R 636 2005r. Problem polega na tym ze motocykl jak siÄ™ nagrzeje gaÅ›nie (im wyższa temperatura tym szybciej). Najpierw wystÄ™pujÄ… niewielkie szarpniÄ™cia później motocykl gaÅ›nie caÅ‚kiem i nie można go odpalić. Tak jakby odcinaÅ‚o zapÅ‚on. Postój okoÅ‚o 10 – 15 minut i znowu mogÄ™ jechać jakieÅ› 20 minut zależnie od temperatury. Problem teraz znacznie siÄ™ nasiliÅ‚ ze wzglÄ™du na wyższe temperatury. Sprawdzone i wyczyszczone wszystkie wtyczki, wymieniony czujnik poÅ‚ożenia waÅ‚u (impulsatory). Może ktoÅ› miaÅ‚ podobne problemy i podpowie, co może być zepsute.
Dziękuje
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Problem w tym, że motocykl jest regularnie serwisowany, obecnie jest już u drugiego mechanika, który nie może zdiagnozować usterki.
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli zawory ok, to może kwestia elektryki. Ale czy moto nie przegrzewa Ci się? Sprawdź czujnik temperatury silnika.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Moto się nie przegrzewa. Wentylator działa. Normalna temperatura pracy. Jadąc w trasie przy temperaturze około 80 stopni też gaśnie. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły??
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Jeżeli motocykl zgaśnie zanim mechanik ściągnie siedzisko, bak, airboxa to zajmie to kilka minut żeby dostać się do świec. Po 10 minutach motocykl działa już normalnie bez żadnych problemów i znów można jechać. Z pompą jest podobny problem. Przy każdym zapalaniu czy nawet próbie zapalenia słuchać, że pompa pracuje.
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Wymieniłem:
Większość przekaźników, które odpowiedzialne są za zapłon.
Regulator napięcia.
Wszystkie kostki złączki wyczyszczone.
Czujnik powietrza.
Åšwiece.
Filtr powietrza (kupiłem oryginał po zimie założyłem K&N).
Impulsatory.
Wyczyszczona pompa i bak.
Akumulator.
Jestem w kropce. Wymienię teraz pompę i zobaczę czy coś się zmieni. Jak rozwiąże problem na pewno napisze chyba że ktoś inny dojdzie wcześniej o co chodzi.
Większość przekaźników, które odpowiedzialne są za zapłon.
Regulator napięcia.
Wszystkie kostki złączki wyczyszczone.
Czujnik powietrza.
Åšwiece.
Filtr powietrza (kupiłem oryginał po zimie założyłem K&N).
Impulsatory.
Wyczyszczona pompa i bak.
Akumulator.
Jestem w kropce. Wymienię teraz pompę i zobaczę czy coś się zmieni. Jak rozwiąże problem na pewno napisze chyba że ktoś inny dojdzie wcześniej o co chodzi.
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
u mnie też na początku miała być wymieniana pompa paliwa, jednak została wykluczona bo słychać że pracuje a gdyby była niesprawna to by nie działała. W moim motocyklu będzie wymieniany moduł zapłonowy.
-
Isabella - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/7/2015, 07:56
- Lokalizacja: Wrocław
Prawdopodobnie problemy w moim motocyklu robił moduł sterujący. Gdy się mocno zagrzał się wyłączał. Bezpośrednie rozgrzanie go powodowało gaśnięcie motocykla ostudzenie skutkowało powrotem do normalnej pracy. Obecnie moduł, immobilizer zostały wysłane do sprawdzenia. Czy to w 100 % rozwiąże problem napisze jak dostane wysłane części. Jak u was ktoś rozwiązał problem?? W razie, czego mam do sprzedania pompę paliwa, impulsatory oraz oryginalny filtr powietrza.
- manekman25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/6/2015, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Za ile impulsator
manekman25 napisał(a):Prawdopodobnie problemy w moim motocyklu robił moduł sterujący. Gdy się mocno zagrzał się wyłączał. Bezpośrednie rozgrzanie go powodowało gaśnięcie motocykla ostudzenie skutkowało powrotem do normalnej pracy. Obecnie moduł, immobilizer zostały wysłane do sprawdzenia. Czy to w 100 % rozwiąże problem napisze jak dostane wysłane części. Jak u was ktoś rozwiązał problem?? W razie, czego mam do sprzedania pompę paliwa, impulsatory oraz oryginalny filtr powietrza.
Witam , jaka cena impulsatorow ?

Kamil
- kamil1995-26
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/3/2008, 16:30
- Lokalizacja: kolega
manekman25 napisał(a):Jeżeli motocykl zgaśnie zanim mechanik ściągnie siedzisko, bak, airboxa to zajmie to kilka minut żeby dostać się do świec. Po 10 minutach motocykl działa już normalnie bez żadnych problemów i znów można jechać. Z pompą jest podobny problem. Przy każdym zapalaniu czy nawet próbie zapalenia słuchać, że pompa pracuje.
Możesz zdjąć siedzisko, bak, podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa, zagrzać motocykl na postoju i wtedy przeprowadzić testy.
-
Katje - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 8/7/2014, 13:21
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości