[Aktualności] Gleba na mokrym i spotkanie z barierą...
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Gleba na mokrym i spotkanie z barierą..
Dyskusja na temat: Gleba na mokrym i spotkanie z barierą energochłonną
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gleba na mokrym i spotkanie z barierą energochłonną
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gleba na mokrym i spotkanie z barierą energochłonną
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Yamaha FZ09 (czyli MT 09 w Europie <br><hr>ShiefoKomentatorzy napisał(a):Ja jakim moto jechał motocyklista który zaliczył szlifa?<br><hr>motofan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>asKomentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak prędkość nie ma nic do rzeczy w czasie deszczu? Dla motocykli z prawie "gołymi" oponami maks w takich warunkach to 50km/h, a jak są koleiny i łączenia asfaltu to nawet mniej. Sam się o tym przekonałem ale na szczęście bez gleby. Pozdro<br><hr>Z750Komentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MT-09 ma w standardzie kontrolÄ™ trakcji.
Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).<br><hr>nikt
Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).<br><hr>nikt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Drugiego, hmm, zdania, nie rozumiem, ale co do pierwszego to mam nadzieję, że jest to duży skrót myślowy. Jeśli nie, to większych głupot dawno nie czytałem.<br><hr>bachuKomentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
50 km za duzo? w jakim sensie z "golymi oponami"?<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>Komentatorzy napisał(a):Jak prędkość nie ma nic do rzeczy w czasie deszczu? Dla motocykli z prawie "gołymi" oponami maks w takich warunkach to 50km/h, a jak są koleiny i łączenia asfaltu to nawet mniej. Sam się o tym przekonałem ale na szczęście bez gleby. Pozdro<br><hr>Z750<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MT-09 nie ma i nigdy nie miał kontroli trakcji. Jedynie w modelu sportowo-turystycznym MT-09 Tracer ona występuje <br><hr>okowezyraKomentatorzy napisał(a):MT-09 ma w standardzie kontrolę trakcji.
Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).<br><hr>nikt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motocykl jest stabilny jak silnik ciągnie, niezależnie od prędkości, nawet przy małych z rzędu 5km/h warto docisnąć tył i nieco bardziej odkręcić tak by jechać wolno a mieć stabilność, <br><hr>123Komentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale w filmiku błędem ewidentnym było szarpnięcie silnika do przodu (delikatne) co spowodowało niestabilność, po prostu wszystko musi być płyne w szczególności w takich warunkach<br><hr>123Komentatorzy napisał(a):no to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego. <br><hr>as0<br>Komentatorzy napisał(a):motocykl jest stabilny jak silnik ciągnie, niezależnie od prędkości, nawet przy małych z rzędu 5km/h warto docisnąć tył i nieco bardziej odkręcić tak by jechać wolno a mieć stabilność, <br><hr>123<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim zdaniem jednak prędkość miała znaczenie. Przy ulewie (zresztą nie tylko) jest chyba różnica, czy w zakręt wejdziesz jadąc np. 90 km/h, czy 50 km/h. Działają tu prawa fizyki, których nie pokonasz nawet najwyższymi umiejętnościami. Oczywiście ważna jest też płynna jazda, bez nagłych przyspieszeń i hamowań ale prędkość ma moim zdaniem kluczowe znaczenie.<br><hr>DarekKomentatorzy napisał(a):Jechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.<br><hr>Darek<br>Komentatorzy napisał(a):dodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy<br><hr>as<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zero wyobraźni, na autostradzie urażona duma, bo ktoś go wyprzedził. Więc Gaz do dechy i utrata przyczepności przez szybkie przyśpieszanie. Jak posłuchacie silnik zawył, więc koło dostało poślizgu. Miałem coś takiego przy wyprzedzaniu Tira ma mokrym, od tamtej pory na mokrym uważam z manetką gazu.<br><hr>Rafal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości