Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
tyle sie przewija postów że nie pamietam kto czym jeździ. do 525 polecam minimum dida VX2 jak chcesz żeby to pojeździło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A ja bym potrzebował serwisówki do EXC 520 2002r! Nie mogę nigdzie znaleźć, mogli byście mi podać?? A i z jakiej strony najlepiej zamawiać części i oleje np. Łańcuchy, filtry, oleje, spraye, ślizgi łańcucha itp?? Bo jak do tej pory wszystko z allegro...
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
http://kristofsx.com/ tu masz serwisówke
zalezy, łancuchy mozna zamawiac ze sklepów róznych na italyracing są tanie dosyc. oleje i spraye - szuakj gdzie taniej dostaniesz. w necie dostaniesz lepszą cene ale doliczając wysyłke moze sie okazać że taniej wyjdzie zamówic w lokalnym sklepie z olejami. slizg łancucha - oryginał KTMa dostepy w serwisach ASO - zamienniki są czesto drozsze i mnie jzywotne
jak chcesz to mam dojscia do oryginalnych nowych częsci do KTMa, mam też dojscia do olejów łancuchów generalnie wszystko moge załatwic w niezłych cenach. plus służe radą co zakładać oryginalnego a co nie - nie wszystko sie opłaca zakłądac w oryginale dla przykładu dzwignia zmiany biegów oryginał 350 zł za miennik z 80 zł
moze i oryginał pancerniejszy ale nie wytrzyma tyle co kilka dzwigni za 80 zł.
zalezy, łancuchy mozna zamawiac ze sklepów róznych na italyracing są tanie dosyc. oleje i spraye - szuakj gdzie taniej dostaniesz. w necie dostaniesz lepszą cene ale doliczając wysyłke moze sie okazać że taniej wyjdzie zamówic w lokalnym sklepie z olejami. slizg łancucha - oryginał KTMa dostepy w serwisach ASO - zamienniki są czesto drozsze i mnie jzywotne
jak chcesz to mam dojscia do oryginalnych nowych częsci do KTMa, mam też dojscia do olejów łancuchów generalnie wszystko moge załatwic w niezłych cenach. plus służe radą co zakładać oryginalnego a co nie - nie wszystko sie opłaca zakłądac w oryginale dla przykładu dzwignia zmiany biegów oryginał 350 zł za miennik z 80 zł

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, następnym razem jak będę coś zamawial to się zgłosze najpierw do ciebie bo jak narazie to już zamówiłem ślizg ufo i rolkę łańcucha allbals... Oleje właśnie zamawiam w sklepie motoryzacyjnym obok, wychodzi w tej samej cenie co na allegro bez przesyłki nieraz nawet taniej!
A I czego mam jeszcze pilnować oprócz mycia filtra, łańcucha, regulacji zaworów, mycia itp?? Robię wszystko prawie na bieżąco ale nie wiem cz napewno wszystko. Hahaha A i taak wogóle jak mi się zagotował exc 520 to chyba nic mu nie będzie??

- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
no i 2 błędy, bo ten slizg jest mało zywotny, a rolka droga i bez sensowna, bo lepiej wychodzi wsadzić slizg jak w SMR koszt mniejszy a kilka razy wieksza zywotnosc i duzo ciszej pracuje.
wszystko wymieniłes. dla pewnosci zajrzyj do serwisówki tam tez jest opsiane wszystko jak dbac i co robic.
nic mu nie bedzie, najlepiej jak sie zagotuje zrobić przelot szybszy
wszystko wymieniłes. dla pewnosci zajrzyj do serwisówki tam tez jest opsiane wszystko jak dbac i co robic.
nic mu nie bedzie, najlepiej jak sie zagotuje zrobić przelot szybszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Spokojnie możesz tankować castrolem
Oleje się wymieszają i będzie wszystko tak jak należy.

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam potrzebuje chlodnicy do cr 250 znalazłem na allegro chłodnice psychic jest to dobra marka? Moze ktoś inną poleca?
- Hubertus125R
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
- Lokalizacja: Gorlice
Najlepiej oryginał. Firma psychic produkuje zawory, ogólnie jest to tańszy zamiennik. Ale z drugiej strony to przecież tylko chłodnica więc nie lepiej dobrą używkę?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
psychic to chinszczyzna. ale ziomek ma i poleca najgorsze nie są przynajmniej jak za tą cene. ale tez bym chyba wolał zdrową uzywke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam pytanie chce zmienić sobie napęd w suzuki rmz 250 2011 nigdy jeszcze tego nie robiłem i mam pytanie czy to jest trudne, czy wystarczy jedynie odkręcić przód zebatke tył wymienić i tyle czy też jakieś dodatkowe czynności jeszcze sa o których nie wiem. I jeszcze jaki łańcuch polecacie oraz zębatki . Tył 48 czy więcej?
- qben142
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55
zobacz sobie na youtube, generalnie to jedna z najłatwiejszych czynnosci, aby tylko pamietac że zębatke trzeba mocno dokręcic z uzyciem kleju zeby sie nic nie rozkręciło podczas jazdy.
no i musisz dobrac sobie długosc łancucha, jak byłby za długi moze bedziesz musiał skrócić. ilosc zębów dobiera sie pod swoje warunki. jak ci aktualne odpowiadają to nie kombinuj tylko zostaw. jak wolisz miec lepsze przyspieszenie to mozesz wsadzic więcej, ale nie zawsze to jest na plus.
firma ja polecam did VX2 najtansze i najlepsze sensowne łancuchy, zębatki to juz róznie ja tam polecam supersproxa - pancerne
no i musisz dobrac sobie długosc łancucha, jak byłby za długi moze bedziesz musiał skrócić. ilosc zębów dobiera sie pod swoje warunki. jak ci aktualne odpowiadają to nie kombinuj tylko zostaw. jak wolisz miec lepsze przyspieszenie to mozesz wsadzic więcej, ale nie zawsze to jest na plus.
firma ja polecam did VX2 najtansze i najlepsze sensowne łancuchy, zębatki to juz róznie ja tam polecam supersproxa - pancerne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam, mam pytanie co do opony tył do exc 125:
- jaką oponkę dobrać pod jazde po lesie czyli błotko, często ślisko, ale też są kamienne podjazdy. na tym kapciu co mam teraz bardzie ciężko mi jest ruszyć po wilgotnej ziemi (moto się kopie, musze zawsze ruszać bokiem to lasu, kiedy ziomki ruszaja prawie pionowo do lasu), zero piachu, troche traw się znajdzie ale to głównie po polach które są +/- równe więc chciałbym położyć nacisk żeby oponka po lesie mnie prowadziła idealnie.
- do exc 125 jaka szerokość opony? teraz mam 110, myślę nad 100 lub 110, ale teoretycznie jeśli chce poprawić przyczepność to 120, ale czy moto nie będzie słabsze? ( w końcu to tylko seta)
-opona przód czy jest istotna? bo jest u mnie w niezłym stanie ale jest motocrossowa ( tak jak i tył też motocross nie enduro), czy poprawi się wyraźnie prowadzenie na lepiej dostosowanej? bo na razie to z hajsem u mnie średnio bo jeszcze muszę zrobić silnik za jakieś 20mth
- jaką oponkę dobrać pod jazde po lesie czyli błotko, często ślisko, ale też są kamienne podjazdy. na tym kapciu co mam teraz bardzie ciężko mi jest ruszyć po wilgotnej ziemi (moto się kopie, musze zawsze ruszać bokiem to lasu, kiedy ziomki ruszaja prawie pionowo do lasu), zero piachu, troche traw się znajdzie ale to głównie po polach które są +/- równe więc chciałbym położyć nacisk żeby oponka po lesie mnie prowadziła idealnie.
- do exc 125 jaka szerokość opony? teraz mam 110, myślę nad 100 lub 110, ale teoretycznie jeśli chce poprawić przyczepność to 120, ale czy moto nie będzie słabsze? ( w końcu to tylko seta)
-opona przód czy jest istotna? bo jest u mnie w niezłym stanie ale jest motocrossowa ( tak jak i tył też motocross nie enduro), czy poprawi się wyraźnie prowadzenie na lepiej dostosowanej? bo na razie to z hajsem u mnie średnio bo jeszcze muszę zrobić silnik za jakieś 20mth
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
są 2 szkoły zakładania opon, mozesz kupic typowo endurową - niska rzadka kostka, duzy balon, niezła trakcja na twardym, nawet jak juz kostka bedzie minimalna to bedzie rwała, oponka fajnie ciągnie - cos jak opona trialowa - układa sie i jest miękka, starcza róznie, kostki masz kilka mm wiec jak sie wytrze to masz supermoto
ale teoretycznie do hard enduro jest idealna, podjazdy czy cos sie swietnie robi, kiepska w kopkim piasku na błocie taka sobie.
polecam mitasa np EF-07, ale kazda oponka bedzie git, kumpel miał nawet chinską ( chyba) SAWA podobno miała wzór bieżnika identyczny jak jakaś markowa oponka i mu sie spisywała nieźle mimo że był włosek juz.
opcja druga to zakupienie oponki crossowo endurowej, czyli duza wysoka kostka ( jak w MX ) ale na sporym balonie. ta opcja tez jest niezła na kazdy teren, lepiej sobie radzi na błocie i piasku bo ma czym kopnąć. ale nie daje takiej trakcji np na twardym terenie bo mniej sie "klei" ale na trawie np moze byc lepsza. tutaj mitas c-02 albo xt754, pirelli scorpion mx extra x, tutaj najlepsza trakcja jak jest zdrowa kostka, zaokrąglona rwie gorzej, ale wciąż ma łopaty wiec costam gryzie. kumpel ma tego xt754 chyba, i sporo wyjeździł w tym troche po asfalcie zabawy, i jeszcze znaczki na srodkowych kostkach są, wiec nie jest xle.
opcja 3 w sumie tylko jedną oponke znam mitas ice soft ( nie pamietam oznaczenia ) to oponka z kostką ale mega miekka, polecana w trudny teren, trakcja świetna i cena zakupu niska bo da sie wyrwac ponizej 200 zł, i oponka sama jest lekka, ale kostki dosyc szybko idą.
co do rozmiaru to 100-110 spokojnie wystarczą, zwłąszcza endurowe to i tak balony są. za duza nie zawsze da lepszą trakcje, a zawsze bardziej zmulą silnik.

polecam mitasa np EF-07, ale kazda oponka bedzie git, kumpel miał nawet chinską ( chyba) SAWA podobno miała wzór bieżnika identyczny jak jakaś markowa oponka i mu sie spisywała nieźle mimo że był włosek juz.
opcja druga to zakupienie oponki crossowo endurowej, czyli duza wysoka kostka ( jak w MX ) ale na sporym balonie. ta opcja tez jest niezła na kazdy teren, lepiej sobie radzi na błocie i piasku bo ma czym kopnąć. ale nie daje takiej trakcji np na twardym terenie bo mniej sie "klei" ale na trawie np moze byc lepsza. tutaj mitas c-02 albo xt754, pirelli scorpion mx extra x, tutaj najlepsza trakcja jak jest zdrowa kostka, zaokrąglona rwie gorzej, ale wciąż ma łopaty wiec costam gryzie. kumpel ma tego xt754 chyba, i sporo wyjeździł w tym troche po asfalcie zabawy, i jeszcze znaczki na srodkowych kostkach są, wiec nie jest xle.
opcja 3 w sumie tylko jedną oponke znam mitas ice soft ( nie pamietam oznaczenia ) to oponka z kostką ale mega miekka, polecana w trudny teren, trakcja świetna i cena zakupu niska bo da sie wyrwac ponizej 200 zł, i oponka sama jest lekka, ale kostki dosyc szybko idą.
co do rozmiaru to 100-110 spokojnie wystarczą, zwłąszcza endurowe to i tak balony są. za duza nie zawsze da lepszą trakcje, a zawsze bardziej zmulą silnik.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam,
mam pytanie, jak to jest z tym docieraniem nicasilu?
Jedni piszą że trzeba docierać 600km, a drudzy że tam jeden bak i można normalnie jeździć. Są jeszcze tacy, co mówią że tego w ogóle nie trzeba docierać. Kogo słuchać?
Dodam jeszcze że zrobiłem generalny remont silnika i nowy nicasil z langcout.
mam pytanie, jak to jest z tym docieraniem nicasilu?
Jedni piszą że trzeba docierać 600km, a drudzy że tam jeden bak i można normalnie jeździć. Są jeszcze tacy, co mówią że tego w ogóle nie trzeba docierać. Kogo słuchać?
Dodam jeszcze że zrobiłem generalny remont silnika i nowy nicasil z langcout.
- AbcxyZ
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 27/10/2013, 22:20
docieranie jeszcze nikogo nie zabiło. lepiej dotrzeć ze 3-4 baki nie zaszkodzi. i docieranie to żeby nie mylić z pyrkaniem 20 km/h poczytaj sobie w istniejących tematach jak sie dociera
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości