KTM Duke 125 - Vmax?
Posty: 15
• Strona 1 z 1
KTM Duke 125 - Vmax?
Jak to jest z Vmax w tej 125tce?
To co podaje producent to max, czy jest tam jakaś blokada i można rozkręcić trochę?
To co podaje producent to max, czy jest tam jakaś blokada i można rozkręcić trochę?
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
RSSSS,
chyba na innych planetach zyjemy. Ja jezdzilem kilka lat temu na 125 - ce codziennie do pracy za miastem - autostrada i jakos nie czulem dyskomfortu.
A jezeli Ty obawiasz sie, ze bedziesz mial dyskomfort jadac za mloda, to musisz troche nad swoimi emocjami popracowac.

chyba na innych planetach zyjemy. Ja jezdzilem kilka lat temu na 125 - ce codziennie do pracy za miastem - autostrada i jakos nie czulem dyskomfortu.
A jezeli Ty obawiasz sie, ze bedziesz mial dyskomfort jadac za mloda, to musisz troche nad swoimi emocjami popracowac.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Jak masz kasę to kup jej trójkołowca, będziesz miał pewność, że się nie przewróci, na moc też chyba nie będzie narzekać
(otwórz link)


Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
To podpada pod względem typu pojazu pod quada (czterokołowiec / czterokolowiec lekki), motocykl czy pod osobówke? Bo od tego zależy gdzie i z jakimi uprawnieniami mozna sie wypuścić.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
Trzeba było R6 nie sprzedawać. Na pierwsze moto przecież idealne
A już lepiej drugiej połówce kup jakiegoś plastika 125. Z Dukiem da się zrobić sporo typu moduł mapowanie itp. Ale to jest nie opłacalne

A już lepiej drugiej połówce kup jakiegoś plastika 125. Z Dukiem da się zrobić sporo typu moduł mapowanie itp. Ale to jest nie opłacalne
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
kupiem nowke Duke 125 jakies dwa miesiace temu...
Vmax uzytkowa to 105km/h ale na maska ropedzilem sie do 126km/h. (schylony i z wiatrem, 95 kg). Pierwszy motocykl i jezdze glownie po za miastem, z wyprzedzaniem aut gdy jada 80 nie jest nalepiej ale tragedni nie ma, ale jest to uciazliwe, po 100 km twarde siedzenie daje o sobie znac. Prowadzenie super..
Tunning, w serwisie powiedzieli ze za 3 tys zmienia cylinder na 170 cm, dojdzie kilka koni... ale moim zdaniem szkoda kasy, widzialem niemiecki filmik gdzie testowali tlumiki na hamowni, tlumik remusa dawal 0,5 KM wiecej i chyba jedynie w tlumik mozna zainwestowac (wyglad, dzwiek i no te 0,5). Zebatka mysle nic nie da bo silnik nie ma mocy aby szybciej pojechac.
Kupilem bo
- prawko B
- wydaje sie ze lepszej 125 nie ma, (hamulce, abs boscha, zawieszenie wp) a tak naprawde to wyglad mi sie podobal,
- spalanie 2.8 litra, maks wyszlo mi 3,2
- kobieta kazala mi znalesc sobie chobby (a teraz narzeka ze ciagle chce tylko jezdzic)
- nie chciaem nic duzego bo po pierwsze prawko a po drugie nie bylem pewny czy turystyczne enduro. naked, sportowy
Vmax uzytkowa to 105km/h ale na maska ropedzilem sie do 126km/h. (schylony i z wiatrem, 95 kg). Pierwszy motocykl i jezdze glownie po za miastem, z wyprzedzaniem aut gdy jada 80 nie jest nalepiej ale tragedni nie ma, ale jest to uciazliwe, po 100 km twarde siedzenie daje o sobie znac. Prowadzenie super..
Tunning, w serwisie powiedzieli ze za 3 tys zmienia cylinder na 170 cm, dojdzie kilka koni... ale moim zdaniem szkoda kasy, widzialem niemiecki filmik gdzie testowali tlumiki na hamowni, tlumik remusa dawal 0,5 KM wiecej i chyba jedynie w tlumik mozna zainwestowac (wyglad, dzwiek i no te 0,5). Zebatka mysle nic nie da bo silnik nie ma mocy aby szybciej pojechac.
Kupilem bo
- prawko B
- wydaje sie ze lepszej 125 nie ma, (hamulce, abs boscha, zawieszenie wp) a tak naprawde to wyglad mi sie podobal,
- spalanie 2.8 litra, maks wyszlo mi 3,2
- kobieta kazala mi znalesc sobie chobby (a teraz narzeka ze ciagle chce tylko jezdzic)
- nie chciaem nic duzego bo po pierwsze prawko a po drugie nie bylem pewny czy turystyczne enduro. naked, sportowy
- radziuf
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/5/2015, 21:05
Co do wyboru KTMa na moto na kat.B to nie trzeba nikogo przekonywać, bo to najlepsza opcja, ale niestety w tym wątku uśmiercono sens zakupu takiego motocykla, jeżeli chce się utrzymać w nawet totalnie turystycznie jadącej grupie na przejażdżkach poza miastem.
Wniosek jest jeden, trzeba robić A1.
Wniosek jest jeden, trzeba robić A1.
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
RSSSS napisał(a):
Wniosek jest jeden, trzeba robić A1.
Reklamujesz się na jakimś widzę poważnym przecinaku, po liczniku widać, że zaplecze postowe jakieś też masz, ktoś tam nawet wyżej napomknął jakby Cię osobiście znał, ale sory,
obecna wydumka, jaki i powyższa cytuję " No to niestety dyskwalifikuje to ten sprzęt z jazdy poza miastem, nie da się bezpiecznie wyprzedzić innych pojazdów poruszających się z prędkością ok. 100km/h..."
sprawiają, że chętnie nakazałbym Ci odstawić klawiaturę na bok i spokojnie najpierw dokończyć naukę w gimnazjum.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
sito79 napisał(a):RSSSS napisał(a):
Wniosek jest jeden, trzeba robić A1.
Reklamujesz się na jakimś widzę poważnym przecinaku, po liczniku widać, że zaplecze postowe jakieś też masz, ktoś tam nawet wyżej napomknął jakby Cię osobiście znał, ale sory,
obecna wydumka, jaki i powyższa cytuję " No to niestety dyskwalifikuje to ten sprzęt z jazdy poza miastem, nie da się bezpiecznie wyprzedzić innych pojazdów poruszających się z prędkością ok. 100km/h..."
sprawiają, że chętnie nakazałbym Ci odstawić klawiaturę na bok i spokojnie najpierw dokończyć naukę w gimnazjum.
Hehe, skąd się urwałeś...?


To jest wątek o sprzęcie dla mojej dziewczyny...

leff napisał(a):Ty, ale uprawnienia na B po 3 latach i na A1 sa identyczne wiec po co robic A1?
To pewnie pomyliłem kategorie, bo nie jestem specem w tych aktualnych przepisach.
Jakie prawko może robić 22-letnia dziewczyna, żeby jeździć na czymś mocniejszym niż 125tka.
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości