2T czy 4T
Posty: 6
• Strona 1 z 1
2T czy 4T
Witam,
Do dziÅ› bylem posiadaczem Hondy Cr 125 2T z 2001r.
Zastanawia sie na przesiadkę na coś mocniejszego, tylko nie wiem czy pakować sie znów w 2T czy 4T. Motorem mam zamiar jeździć głownie po lesie, zawsze w cr 125 2t brakowało mi wolnych obrotów ciężko było ruszyć kiedy już się zagrzebał...
250 4T z tego co wiem ma taka sama moc co cr125 2T (około 45km?)
Pytanie czy brać np 250 4T jak głownię do lasu, i jaka markę najlepiej i rocznik.
250 2T też pracują tylko na wysokich obrotach jak 125 2T ?
Na motor do wydania mam około 8000zł.
Co myślicie o Honda CRF 250 4T 2004r.?
Do dziÅ› bylem posiadaczem Hondy Cr 125 2T z 2001r.
Zastanawia sie na przesiadkę na coś mocniejszego, tylko nie wiem czy pakować sie znów w 2T czy 4T. Motorem mam zamiar jeździć głownie po lesie, zawsze w cr 125 2t brakowało mi wolnych obrotów ciężko było ruszyć kiedy już się zagrzebał...
250 4T z tego co wiem ma taka sama moc co cr125 2T (około 45km?)
Pytanie czy brać np 250 4T jak głownię do lasu, i jaka markę najlepiej i rocznik.
250 2T też pracują tylko na wysokich obrotach jak 125 2T ?
Na motor do wydania mam około 8000zł.
Co myślicie o Honda CRF 250 4T 2004r.?
- kamild506
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 25/8/2014, 20:07
za tą cene szukał bym enduro, jak masz zamiar jeździc w enduro to taki sprzęt bedzie lepszy. uwierz mi że słabsze EXC bedzie szybciej jeździło w trudnym terenie nic crossówka, przede wszystkim enduro ciągnie z samego dołu, nie musisz pałowac silnika, podjazd jak masz to endurakiem wjedziesz stojąc pod samym podjazdem, w crossówce musisz sie rozpędzać i na obrotach wjeżdzac - jak zamulisz to juz koniec. a enduro ma szanse jeszcze "odżyć"
4T faktycznie ciągnie z dołu duzo lepiej niz mały 2T ale stosunkowo jest zbyt agresywne
za 8 tysiecy wyrwiesz fajne exc 125 albo 200. jakbys troche dozbierał mozna szukać EXC 250 w 4T też fajnie lata.
4T faktycznie ciągnie z dołu duzo lepiej niz mały 2T ale stosunkowo jest zbyt agresywne
za 8 tysiecy wyrwiesz fajne exc 125 albo 200. jakbys troche dozbierał mozna szukać EXC 250 w 4T też fajnie lata.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
250 w 2T to juz zalezy cyz ogarniesz, to juz mocna maszyna, 200tka juz fajnie ciÄ…gnie.
podjazdy i szuter to typowo enduro. tor to crossówka. ale jak masz tylko raz w miesiącu skoczyc na tor to lepiej wjechac tam endurakiem. niz katowac crossa po lesie
crf yzf itp to crossówki - spoko ale na tor. ja kchcesz technicznie robic podjazdy to takie sprzety sie wrecz nie nadają.
nie wiem czemu ludzie sie upierają na crossa do lasu, fakt że są tansze w zakupie ale to sie szybko zwraca duzo wiekszymi wydatkami na paliwo i serwis
podjazdy i szuter to typowo enduro. tor to crossówka. ale jak masz tylko raz w miesiącu skoczyc na tor to lepiej wjechac tam endurakiem. niz katowac crossa po lesie
crf yzf itp to crossówki - spoko ale na tor. ja kchcesz technicznie robic podjazdy to takie sprzety sie wrecz nie nadają.
nie wiem czemu ludzie sie upierają na crossa do lasu, fakt że są tansze w zakupie ale to sie szybko zwraca duzo wiekszymi wydatkami na paliwo i serwis
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
bez doswiadczenia kompletnie nic nie wyczaisz, sprawdzic mozesz jedynie 3 rzeczy czy bierze olej - po odpaleniu obserwuj czy nie kopci na niebiesko, na czarno może dymić. jak dodasz gazu i wali na niebiesko to pewnie tłok juz do wymiany. mozesz sprawdzić jak odpala, i jak reaguje na gaz (czy nie za dusza) to moze wskazywać na kiepsko wyregulowany gaźnik ale w sumie tutaj nic złego sie nie dzieje. oddasz do mechanika i za 50 zł ci ustawi. i samo odpalenie moze wskazywać na ustawienie gaźnika czy zaworów ale jak źle ustawione to przecież też aż takiej tragedii nie ma, to jest normalna sprawa że sie zawory ustawia.
w 4T nie jestes w stanie ocenic w jakim stanie tłok łancuszek czy zawory na słuch. jak juz cos słychac albo widać to znaczy ze silnik w stanie agonalnym. no i najlepiej wex ze soba kogos kto sie zna. bo jak sam sie nie znasz to nie sprawdzisz nic odpowiednio
w 4T nie jestes w stanie ocenic w jakim stanie tłok łancuszek czy zawory na słuch. jak juz cos słychac albo widać to znaczy ze silnik w stanie agonalnym. no i najlepiej wex ze soba kogos kto sie zna. bo jak sam sie nie znasz to nie sprawdzisz nic odpowiednio
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości