Zobacz wątek - Jak uszczelnic wydech na łaczeniu tlumnika z kolankiem
NAS Analytics TAG

Jak uszczelnic wydech na łaczeniu tlumnika z kolankiem

Enduro, Cross
_________

Jak uszczelnic wydech na łaczeniu tlumnika z kolankiem

Postprzez kamileses » 22/4/2015, 18:38

Witam, zauwazylem ze w mojej yamaszce sa przedmuchy na lacznieu tlumnik-kolanko i przez to wydobywa sie gwizd (tak jak by turbinka gwizdala :D). Znacie jakies tanie sposoby zeby to sprawnie zrobic, wmiare tanim kosztem (jestem spłukany... :D). Pozdrawiam ! :D
kamileses
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2/3/2015, 15:45


Postprzez henio12323 » 22/4/2015, 19:15

niczym nie uszczelnisz, zadne pasty, smarowidła itp nie zdają egzaminu. lepiej poprostować wydech żeby lepiej sie zgrywało wszystko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez SpeedyGonzales » 22/4/2015, 19:15

Jeśli to mała szczelina powiedzmy 0.6-0.8mm starczy
http://www.google.com/m?q=pasta+do+t%C5 ... hannel=new
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez fh1216 » 24/4/2015, 19:48

Uszczelnisz - zalatw sobie sznurek azbestowy. Z kupnem możesz miec problem dlatego popytaj znajomych lub starszych osób a szczególnie tych co miały styczność z wsk romet jawa itp. Owijasz cienko sznurek na kolanko i zakładasz na tlumik i opaska sciskasz i powinno grać :)
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez henio12323 » 24/4/2015, 20:27

z tych szczelin pasta sie wykrusza, ona jest dobra pod opaski które sciskają potem i nie pozwolą sie wydostać paście, takie wydechy mocno drgaja, są duze cisnienia itp i to nie zdaje egzaminu

sznurka azbestowego - takiego na pewno nie znajdzie, ale sznurki do uszczelniania tam nie podejdą bo szczeliny sa niewielkie. to nie WSKa że było pół cm luzu który potem sie sciskało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fh1216 » 24/4/2015, 20:35

No pisałem ze może być problem a co do tej szczeliny to w sumie w 100% sie zgadzam z ta wsk :D haha ale próbować może ...jak chce :p mysle ze lepsze to niż jakas pasta. Autor napisz jaka jest wielkość mniej więcej szczeliny i czy masz możliwość cos tam wcisnac w razie czego np ten sznurek
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez henio12323 » 24/4/2015, 21:43

jak pisałem ten sznurek nie ma prawa bytu, tam są po prostu 2 rurki jedna w druga, bez obejm itp itd. puszcza bo z czasem rurki tak sie wyrobiły że sie odkształciły. znajomy jak chciał uszczelnic to dał dla hydraulika co ma taką maszynke do spęczania rurek, podgrzał i minimalnie spęczył srodkową rurke, żeby wchodziła na lekki wcisk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez balchan1 » 24/4/2015, 23:37

Nie wiem dokładnie o które Ci miejsce chodzi, ale jeżeli jest to dość daleko od cylindra, gdzie temperatura nie jest zbyt duża, możesz zastosować kawałek węża hydraulicznego. Mają one dużą odporność na temperaturę. Wystarczy że na łączenie nałożysz kawałek takiego węża (powiedzmy 10cm) i obie strony ściśniesz opaskami. Nic się nie przedostanie. Tylko jak wspomniałem temperatura nie może być zbyt wysoka.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê