Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Testujemy nowa Yamahę YZF-R3!
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Testujemy nowa Yamahę YZF-R3!

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Testujemy nowa Yamahę YZF-R3!

Postprzez Åšcigacz » 16/4/2015, 11:09

Dyskusja na temat: Testujemy nowa YamahÄ™ YZF-R3!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy nowa YamahÄ™ YZF-R3!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 11:09

bez sensu i szkoda- podzial na 600 i 1000 był i jest perfekcyjny - firmy powinny pracowac nad zwiekszeniem wolumenu produkcji i sprzedazy 600, zeby moc zbic ceny ....ale wolą tanioche i tandete klepaną w indiach, chinach etc, zeby moc to rozprowadzac masowo takze w krajach tw. tzreciego swiata....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 12:48

ja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole właśnie takie małe pojemności mniejsze moce osiągi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych żeby potem mogli (a raczej wnioskując po pisowni musieli )przesiasc się na 600 i 1000 nie każdy chce 600 czy 1000 po diabła mi taki motocykl o takich osiągach wole coś lżejszego prostszego w konsturkcji tańszego w eksploatacji co daje wieksza frajde z jazdy na codzien a nie jakies bmw s1000rr na którym się siedzi jak na psie i żeby ocierać się o limity osiagow na prostych na tym motocyklu to wszędzie łamac przepisy i ciagle być w stresie ,nie dzięki wole 30 konna 300 cc z jednym max 2 garami ;)a dopisze ze jeździłem i 600 i 1000 ale krótko bo te motocykle poza bardzo silnym ciagiem na prostych nie oferują nic pozatym że w miescie wole smigac skuterem 50 cc 2 suw niż cbr 1000 ,co do pytan no to no cóz standardowo opis : zawieszenia ,hamulców , ergonomii , charakterystyka silnika po zapięciu jednego biegu jadac od 2 tys obrotow do odcięcia ,cena ,masa z pełnym bakiem , i wszystko inne;) a w przyszłości porównanie ninji 300 do yzf r 3 w bezpośrednim starciu czyli zakrety hamulce wyścig rolowany od 50 do 150 itd.<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 12:53

Komentatorzy napisał(a):bez sensu i szkoda- podzial na 600 i 1000 był i jest perfekcyjny - firmy powinny pracowac nad zwiekszeniem wolumenu produkcji i sprzedazy 600, zeby moc zbic ceny ....ale wolą tanioche i tandete klepaną w indiach, chinach etc, zeby moc to rozprowadzac masowo takze w krajach tw. tzreciego swiata....<br><hr>txa<br>
w chinach czy nie technologie produkcji i cała konstrukcje zleca projektant czyli yamaha nieważne gdzie go składają ważne sa załzoenia konstrukcyjne i technologia producenta ,chinczycy mogą wyprodukować wsyztko od całkowitego kibla który się rozleci po 500 km do maszyna która przejedzie bezawaryjnie mln kilometrow wzszytko zależy od czego poczekuje producent wtym wypadku yamaha ,a ja bym wolał ta yamahe niż noz yzf r6 albo yzf r 1 <br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 14:40

Komentatorzy napisał(a):ja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole właśnie takie małe pojemności mniejsze moce osiągi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych żeby potem mogli (a raczej wnioskując po pisowni musieli )przesiasc się na 600 i 1000 nie każdy chce 600 czy 1000 po diabła mi taki motocykl o takich osiągach wole coś lżejszego prostszego w konsturkcji tańszego w eksploatacji co daje wieksza frajde z jazdy na codzien a nie jakies bmw s1000rr na którym się siedzi jak na psie i żeby ocierać się o limity osiagow na prostych na tym motocyklu to wszędzie łamac przepisy i ciagle być w stresie ,nie dzięki wole 30 konna 300 cc z jednym max 2 garami ;)a dopisze ze jeździłem i 600 i 1000 ale krótko bo te motocykle poza bardzo silnym ciagiem na prostych nie oferują nic pozatym że w miescie wole smigac skuterem 50 cc 2 suw niż cbr 1000 ,co do pytan no to no cóz standardowo opis : zawieszenia ,hamulców , ergonomii , charakterystyka silnika po zapięciu jednego biegu jadac od 2 tys obrotow do odcięcia ,cena ,masa z pełnym bakiem , i wszystko inne;) a w przyszłości porównanie ninji 300 do yzf r 3 w bezpośrednim starciu czyli zakrety hamulce wyścig rolowany od 50 do 150 itd.<br><hr>tdi <br>
przeciez technika jazdy 300 a 600 sie NICZYM nie rozni - tylko przyjemnosc wieksza....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 17:33

Komentatorzy napisał(a):ja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole właśnie takie małe pojemności mniejsze moce osiągi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych żeby potem mogli (a raczej wnioskując po pisowni musieli )przesiasc się na 600 i 1000 nie każdy chce 600 czy 1000 po diabła mi taki motocykl o takich osiągach wole coś lżejszego prostszego w konsturkcji tańszego w eksploatacji co daje wieksza frajde z jazdy na codzien a nie jakies bmw s1000rr na którym się siedzi jak na psie i żeby ocierać się o limity osiagow na prostych na tym motocyklu to wszędzie łamac przepisy i ciagle być w stresie ,nie dzięki wole 30 konna 300 cc z jednym max 2 garami ;)a dopisze ze jeździłem i 600 i 1000 ale krótko bo te motocykle poza bardzo silnym ciagiem na prostych nie oferują nic pozatym że w miescie wole smigac skuterem 50 cc 2 suw niż cbr 1000 ,co do pytan no to no cóz standardowo opis : zawieszenia ,hamulców , ergonomii , charakterystyka silnika po zapięciu jednego biegu jadac od 2 tys obrotow do odcięcia ,cena ,masa z pełnym bakiem , i wszystko inne;) a w przyszłości porównanie ninji 300 do yzf r 3 w bezpośrednim starciu czyli zakrety hamulce wyścig rolowany od 50 do 150 itd.<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):przeciez technika jazdy 300 a 600 sie NICZYM nie rozni - tylko przyjemnosc wieksza....<br><hr>txa<br>
heheh owszem na 300 ;) a czemu bo w warunkach drogowych limity sa osiągane bezpieczniej bo przy mniejszych prędkościach pozatym jest więcej ciekawych pojedynków z puszkami a na sportowej 600 godnego przeciwnika wpuszce spotkasz raz może na miesiąc jak dobrze pojdzie ,zresztą na torze tez wole 300 ,teraz właśnie mysle nad junakiem evo 300 bo na yamahae r3 mnie niestac albo raczej nieposwiece się na tyle żeby ja kupic;) generalnie to co napsiałem to jedna strona medalu ,każdy musi indywidualnie sobie odpowiedzieć czego oczekuje od motocykla itd. osobiście sprawia mi przyjemność wyścig spod swiateł skuterem z fiatem 126 p ,już raz się ścigałem do 50 skut szybszy 50-65 łeb włeb i od 65(predkosc realna nielicznikowa) maluch szybszy vmax skuta realne 80 malucha 105-110 .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2015, 18:58

Komentatorzy napisał(a):ja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole właśnie takie małe pojemności mniejsze moce osiągi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych żeby potem mogli (a raczej wnioskując po pisowni musieli )przesiasc się na 600 i 1000 nie każdy chce 600 czy 1000 po diabła mi taki motocykl o takich osiągach wole coś lżejszego prostszego w konsturkcji tańszego w eksploatacji co daje wieksza frajde z jazdy na codzien a nie jakies bmw s1000rr na którym się siedzi jak na psie i żeby ocierać się o limity osiagow na prostych na tym motocyklu to wszędzie łamac przepisy i ciagle być w stresie ,nie dzięki wole 30 konna 300 cc z jednym max 2 garami ;)a dopisze ze jeździłem i 600 i 1000 ale krótko bo te motocykle poza bardzo silnym ciagiem na prostych nie oferują nic pozatym że w miescie wole smigac skuterem 50 cc 2 suw niż cbr 1000 ,co do pytan no to no cóz standardowo opis : zawieszenia ,hamulców , ergonomii , charakterystyka silnika po zapięciu jednego biegu jadac od 2 tys obrotow do odcięcia ,cena ,masa z pełnym bakiem , i wszystko inne;) a w przyszłości porównanie ninji 300 do yzf r 3 w bezpośrednim starciu czyli zakrety hamulce wyścig rolowany od 50 do 150 itd.<br><hr>tdi <br>
Komentatorzy napisał(a):przeciez technika jazdy 300 a 600 sie NICZYM nie rozni - tylko przyjemnosc wieksza....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):heheh owszem na 300 ;) a czemu bo w warunkach drogowych limity sa osiągane bezpieczniej bo przy mniejszych prędkościach pozatym jest więcej ciekawych pojedynków z puszkami a na sportowej 600 godnego przeciwnika wpuszce spotkasz raz może na miesiąc jak dobrze pojdzie ,zresztą na torze tez wole 300 ,teraz właśnie mysle nad junakiem evo 300 bo na yamahae r3 mnie niestac albo raczej nieposwiece się na tyle żeby ja kupic;) generalnie to co napsiałem to jedna strona medalu ,każdy musi indywidualnie sobie odpowiedzieć czego oczekuje od motocykla itd. osobiście sprawia mi przyjemność wyścig spod swiateł skuterem z fiatem 126 p ,już raz się ścigałem do 50 skut szybszy 50-65 łeb włeb i od 65(predkosc realna nielicznikowa) maluch szybszy vmax skuta realne 80 malucha 105-110 .<br><hr>tdi <br>
dobrze, ze opatrzyłeś to symbolem ;) <br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê