Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
bardziej moze chodzi o szybke, ja tam myje i matowa nie jest
sporo szybek ma też dziwne powłoki od srodka, moja ma jakies antifogi itp, i zauwazyłem że od przecierania na sucho po prostu zrywam miejscami. i tutaj jakis płyn mocniejszy moze to uszkadzać. ja testowałem na szybkach z thor model enemy i scottach rózne i w zadnej nic mi nie matowiło
sporo szybek ma też dziwne powłoki od srodka, moja ma jakies antifogi itp, i zauwazyłem że od przecierania na sucho po prostu zrywam miejscami. i tutaj jakis płyn mocniejszy moze to uszkadzać. ja testowałem na szybkach z thor model enemy i scottach rózne i w zadnej nic mi nie matowiło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Siemka! Mam dwa pytania
czy coś oprócz łańcuszka może się tłuc ( brzęczyć) w głowicy nie licząc zaworów ? Dosyć wyraźnie to słychać .
Druga sprawa przychylając się do dekla od sprzęgła również tam słychać dziwny dzwięk , rozebrałem i kosz ma luz gdy ciągne go do siebie czy to dlatego tak je slychac ? Wciskając manetke sprzęgła nic nie cichnie .
czy coś oprócz łańcuszka może się tłuc ( brzęczyć) w głowicy nie licząc zaworów ? Dosyć wyraźnie to słychać .
Druga sprawa przychylając się do dekla od sprzęgła również tam słychać dziwny dzwięk , rozebrałem i kosz ma luz gdy ciągne go do siebie czy to dlatego tak je slychac ? Wciskając manetke sprzęgła nic nie cichnie .
- filippo20
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37
w głowicy oprócz zaworów masz popychacze, dzwigienki, wałek rozrządu jest w jakis sposób łozyskowany wiec też mogą byc dzwięki. rolki nie rolki. zalezy jaka budowa itp itd. kazdy element ruchomy moze wydawać jakis dzwięk.
nie wiem, kazdy silnik jakis dzwiek generuje, czasem dzwieki muszą byc czasami nie. nie mam pojęcia co jest u ciebie. jeżeli masz jakis luz którego nie powinno być to moze byc cos do wymiany
nie wiem, kazdy silnik jakis dzwiek generuje, czasem dzwieki muszą byc czasami nie. nie mam pojęcia co jest u ciebie. jeżeli masz jakis luz którego nie powinno być to moze byc cos do wymiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ok , wymienię napewno łańcuszek bo i tak jest do wymiany i zobaczę co i jak ale nie wydaję mi się zeby coś innego tam brzęczało,
a co do sprzęgła rozumiem ze kosz nie powinien mieć luzu ? a jak ma to co jest tego przyczyną ? łożysko ? i dzwon tez ma luz
a co do sprzęgła rozumiem ze kosz nie powinien mieć luzu ? a jak ma to co jest tego przyczyną ? łożysko ? i dzwon tez ma luz
- filippo20
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37
jaki dzwon ? kosz powinien miec pewny luz. cały kosz z wałkiem moze wychodzic i wchodzic o jakistam dystans. zewnętrzny kosz jest albo łozyskowany łozyskiem igiełkowym albo panewką, to drugie też potrafi sie wyrobić i stukać. ale zazwyczaj ten luz cichnie po wcisneciu sprzęgła. wewnętrzny kosz też moze mieć luz jak sie sruba poluzuje dociskowa albo wyrobi sie podkładka pod nim
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
porównaj z manualem moze cos tam piszą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
oddajÄ…c do mechanika ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
uuu to największy problem akurat 1-kasa 2-nie mam blisko takiego
rozumiem ze odkrecając koło zamachowe jest najwięcej roboty ?
a jesli od gory to musze miec ''zakuwarke'' ?
jak to jest z tymi Å‚ancuchami jedne sÄ… zakute drugie nie , majÄ… zapinki czy co ?
rozumiem ze odkrecając koło zamachowe jest najwięcej roboty ?
a jesli od gory to musze miec ''zakuwarke'' ?
jak to jest z tymi Å‚ancuchami jedne sÄ… zakute drugie nie , majÄ… zapinki czy co ?
- filippo20
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37
róznie, czasami łancuszki są juz zakute, wtedy tylko przekładasz. czasami są z zakuwką i trzeba zakuć.
czemu najwiecej roboty z kołem zamachowym ? odkręcasz pokrywe, nakrętke sciągaczem sciągasz i gotowe. 5 minut roboty.
wiecej zabawy jest żeby ustawic rozrząd odpowiednio i podokrecać wszystko dynamometrem. sama rozbiórka to pikuś
czemu najwiecej roboty z kołem zamachowym ? odkręcasz pokrywe, nakrętke sciągaczem sciągasz i gotowe. 5 minut roboty.
wiecej zabawy jest żeby ustawic rozrząd odpowiednio i podokrecać wszystko dynamometrem. sama rozbiórka to pikuś
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tak, zakuty jest bardziej pewny. i czasami nie występują łancuszki zakute, albo rozkute. np do ktma masz tylko rozkute i nie ma innej opcji. ale to głownie zalezy od budowy silnika.
bez zakuwacza sie obędzie, równie dobrze można wziąc 2 kamienie, jednym trzymać z jednej strony drugim stukać - moze sie nie rozleci
bez zakuwacza sie obędzie, równie dobrze można wziąc 2 kamienie, jednym trzymać z jednej strony drugim stukać - moze sie nie rozleci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, wszystkich mam trzy pytania.
1) Aktualnie mam YZ 125 99r. niestety czeka mnie sporo dodatkowych wydatków w zbliżającym się sezonie i zastanawiam się nad zmianą. Przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć, jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy nowszymi modelami a starszymi? Czy to prawda, że nowsze typy silników palą mniej? Moja spokojnie bierze bak/1,5h w terenie. Osiągi chyba się nieznacznie różnią ? Chciałbym się dowiedzieć czy odczuje różnice w spalaniu w porównaniu do CR 125 2006-2007r; za taki rocznik pewnie z 8-9tyś trzeba by było wyłożyć?
2) Poszukuję również adres osoby, zakładu, który w miarę tanio robi remont cross-ówek na Śląsku. Czym bliżej Katowic tym lepiej.
3) Myśląc o zmianie pomyślałem nad czymś mocniejszym (aczkolwiek jeszcze nie 250) jak KTM EXC 200. Czy to prawda, że KTM-y są znacznie droższe w utrzymaniu w porównaniu do Hondy? Chodzi mi przede wszystkim o koszty części. Moi znajomi strasznie odradzają mi ten pomysł.
Miały być krótkie pytania ale wyszły trochę dłuższe; ale nie chciałem zakładać nowego postu dlatego pisze tutaj
1) Aktualnie mam YZ 125 99r. niestety czeka mnie sporo dodatkowych wydatków w zbliżającym się sezonie i zastanawiam się nad zmianą. Przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć, jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy nowszymi modelami a starszymi? Czy to prawda, że nowsze typy silników palą mniej? Moja spokojnie bierze bak/1,5h w terenie. Osiągi chyba się nieznacznie różnią ? Chciałbym się dowiedzieć czy odczuje różnice w spalaniu w porównaniu do CR 125 2006-2007r; za taki rocznik pewnie z 8-9tyś trzeba by było wyłożyć?
2) Poszukuję również adres osoby, zakładu, który w miarę tanio robi remont cross-ówek na Śląsku. Czym bliżej Katowic tym lepiej.
3) Myśląc o zmianie pomyślałem nad czymś mocniejszym (aczkolwiek jeszcze nie 250) jak KTM EXC 200. Czy to prawda, że KTM-y są znacznie droższe w utrzymaniu w porównaniu do Hondy? Chodzi mi przede wszystkim o koszty części. Moi znajomi strasznie odradzają mi ten pomysł.
Miały być krótkie pytania ale wyszły trochę dłuższe; ale nie chciałem zakładać nowego postu dlatego pisze tutaj
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
1) nowsze palą troche mniej, są lepiej dograne pod względem technicznym i technologicznym. w dodatku stare sprzęty mają czesto rozkalibrowane wszystko np gaźniki
2) tutaj nie pomoge
3) nie prawda, ktmy nie są znacznie droższe. co do modelu kazdy hard enduro bedzie duzo lepszy od crossówki, exc 200 niezła opcja, jest do opanowania pod względem mocy, ale nie jest mocno wolny na prostych dłuzszych jak 125tka. hrd enduro mniej pali nic crossówka, mniej sie zuzywa, ma lepsze zawieszenie i lepsze przełozenia do lasu wiec same plusy
2) tutaj nie pomoge
3) nie prawda, ktmy nie są znacznie droższe. co do modelu kazdy hard enduro bedzie duzo lepszy od crossówki, exc 200 niezła opcja, jest do opanowania pod względem mocy, ale nie jest mocno wolny na prostych dłuzszych jak 125tka. hrd enduro mniej pali nic crossówka, mniej sie zuzywa, ma lepsze zawieszenie i lepsze przełozenia do lasu wiec same plusy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
kazdy jest dobry, od siebie moge jedynie nie polecić elfa jest chyba najtanszy ale mocno spływa. najlepiej walnąc sobie litrową banke i starczy na lata w spreju są drogie i mało wydajne. i nie ma co też kupowac za płyn za 100 zł. najlepsze były valvoline ale juz nie produkują ( w białych bankach takich prostokątnych 1l na allegro jeszcze dorwac mozna )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Hej mam pytanie, czy gdybym chciał do KMX'a 125 włożyć inny błotnik z tyłu (fabryczny bardzo mi się nie podoba ) np. http://goo.gl/wdjZ5n (otwórz link) lub http://goo.gl/1fiU7j (otwórz link) Czy musiałbym przycinać ramę ? :/ bo bardzo mi się to nie widzi, może ktoś już próbował ? myślę, o czymś jak tutaj
- Załączniki
-
- 808615_full.jpg (104.2 KiB) PrzeglÄ…dane 2339 razy
Ostatnio edytowano 9/2/2015, 15:13 przez Pompelek, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Pompelek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/2/2015, 13:22
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości