kawasaki
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Dwa wałki rozrządu. Ale jeśli padnięte wałki, to i głowica, która wraz czapą robi za łożyskowanie - nie tania impreza i nie łatwa do ogarnięcia, bo średnio popularny model. Jeśli padła głowica, to z powodu braku smarowania, więc może być do remontu również pozostała część góry silnika, a w czarnym scenariuszu również korba do przekucia, bo może być przytarta przez sworzeń tłoka. Jak sobie policzysz, to łatwo rozbić się o kwotę rzędu 2-3tys.PLN + robocizna, o ile zakupiona "nowa" (używana) głowica też nie będzie wymagała reanimacji typy wymiana prowadnic, czy samych zaworów i ich gniazd. Oczywiście w du..ę mogły dostać również ślizgi łańcucha rozrządu, sam łańcuch, tryby w skrzyni i hgw co jeszcze. Krótko mówiąc, nie pchaj się w taki szrot, bo się z niego nie wygrzebiesz przez rok, a za przeznaczone środki kupisz moto 15 lat młodsze.
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości