Aprilia rs 50 problem z przerywaczem
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Aprilia rs 50 problem z przerywaczem
Siemka
Jestem nowy na forum
Mam małe problemy z moją rs'ka 50 05 rok kupiłem ją w czerwcu
A więc:
nie ma już takiej mocy jak miała (a miała duża dosyć ;/) boję się że winą jest tego coś z przegrzaniem, ponieważ krótki czas jezdziłem bez płynu (krótko) kiedy jednak wlałem on nic wgl nie dawał;/ po przejechaniu około 2-3 km czujnik pokazywał prawie max. Nie dawno wlałem wody troszkę się poprawiło bo już się grzeje trochę wolniej lecz nadal. Drugim powodem zmniejszenia się mocy może być nie oryginalna linka od gazu (zrobiłem ją z linki od roweru
P - jest nie wymiarowa).
Drugim problemem jest brak kierunków (ledy) i nie ładujący akumulator (na regulatorze brak napięcia) a przerywacz jest oryginalny.
I ostatnią rzeczą jest to nie wiem gdzie mam podpiąć krótką gumową rurkę prawdopodobnie była od gaznika ale tam są dwa jakby podpięcia.
Z góry dziękuje za pomoc
Jestem nowy na forum

Mam małe problemy z moją rs'ka 50 05 rok kupiłem ją w czerwcu
A więc:
nie ma już takiej mocy jak miała (a miała duża dosyć ;/) boję się że winą jest tego coś z przegrzaniem, ponieważ krótki czas jezdziłem bez płynu (krótko) kiedy jednak wlałem on nic wgl nie dawał;/ po przejechaniu około 2-3 km czujnik pokazywał prawie max. Nie dawno wlałem wody troszkę się poprawiło bo już się grzeje trochę wolniej lecz nadal. Drugim powodem zmniejszenia się mocy może być nie oryginalna linka od gazu (zrobiłem ją z linki od roweru

Drugim problemem jest brak kierunków (ledy) i nie ładujący akumulator (na regulatorze brak napięcia) a przerywacz jest oryginalny.
I ostatnią rzeczą jest to nie wiem gdzie mam podpiąć krótką gumową rurkę prawdopodobnie była od gaznika ale tam są dwa jakby podpięcia.
Z góry dziękuje za pomoc

Ostatnio edytowano 13/3/2015, 17:33 przez mikus.jp, łącznie edytowano 1 raz
- mikus.jp
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 18:43
Krótka gumowa rurka to odpowietrznik. Brak mocy może być spowodowany kompresją, co w Twoim wypadku mogło być normalne jeżeli jeździłeś bez płynu. Co do tej temperatury to może wlałeś koncentrat, który trzeba najpierw wymieszać z wodą? Co do linki to jeżeli po przekręceniu manetki linka przy gaźniku jest do końca naprężona (nie da się więcej wyciągnąć z góry gaźnika o ile tam masz wejście) to znaczy, że jest ok. Jak nie masz kierunków to je zamontuj
A tak poważnie to albo przerywacz (jeśli masz osobno) albo (z tego co się orientuję tam regulator jest z przerywaczem) właśnie przez brak napięcia na regulatorze. Powód braku napięcia? Cóż... urwany kabel, przetarty, magneto.

Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Ref
+ dla przypomnienia motoru
mam pytanie odnosnie rs 05 50'ka
Ostatnio straszenie mi się przegrzewala zdjalem chłodnicy wyczyscilem wolałem płynu odpowietrzylem i już się nie grzeje jak wtedy (1km i termostat max pokazywal) lecz teraz chociaż termostat lekko się ruszy to chłodnica jest ciepła płyn ciepły a silnik parzy po krótkiej chwili.
Pytanie czy jeśli płyn się robi ciepły po 10 minutach jazdy to coś się dzieje ? (Tak jak mówię termostat troszkę się poruszył)
+ dla przypomnienia motoru

mam pytanie odnosnie rs 05 50'ka
Ostatnio straszenie mi się przegrzewala zdjalem chłodnicy wyczyscilem wolałem płynu odpowietrzylem i już się nie grzeje jak wtedy (1km i termostat max pokazywal) lecz teraz chociaż termostat lekko się ruszy to chłodnica jest ciepła płyn ciepły a silnik parzy po krótkiej chwili.
Pytanie czy jeśli płyn się robi ciepły po 10 minutach jazdy to coś się dzieje ? (Tak jak mówię termostat troszkę się poruszył)
- mikus.jp
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 18:43
To może wcale nie używaj tego sprzętu, eksplozje mieszanki paliwowo powietrznej napędzają tłok, co będzie jak silnik wybuchnie? Poza tym cały się nagrzewa, jeszcze zacznie Ci się palić między nogami i co będzie? To bardzo niebezpieczne rzeczy, trzeba szczególnie uważać...
A tak na serio, to:
1. Dobrze zrobiłeś z czyszczeniem, możesz sprawdzić termostat wkładając go do słoika z wodą, a ten słoik do garnka z wodą i na kuchnię. Zobaczysz w jakiej temperaturze się otworzy, zwykle jest to 70-90 zależy od silnika musisz sprawdzić ile katalogowo jest w AM6.
2. Masz wskaźnik temperatury, jak mieści się w normie to niczym się nie martw.
A tak na serio, to:
1. Dobrze zrobiłeś z czyszczeniem, możesz sprawdzić termostat wkładając go do słoika z wodą, a ten słoik do garnka z wodą i na kuchnię. Zobaczysz w jakiej temperaturze się otworzy, zwykle jest to 70-90 zależy od silnika musisz sprawdzić ile katalogowo jest w AM6.
2. Masz wskaźnik temperatury, jak mieści się w normie to niczym się nie martw.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Jest to 3pinowy czarny kwadrat w mocowaniu gumowym, znajdziesz w wiązce. Jak wygląda dokładnie masz w wyszukiwarce.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Mała pomyłka, masz tam 2 piny. 3 piny są stosowane obecnie i w LED. Pierwsze lepsze z internetu:
http://olx.pl/m/oferta/przerywacz-kieru ... 8494c0b0e0
http://olx.pl/m/oferta/aprilia-rs-am6-o ... 08&photo=2
http://olx.pl/m/oferta/przerywacz-kieru ... 8494c0b0e0
http://olx.pl/m/oferta/aprilia-rs-am6-o ... 08&photo=2
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości