Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Yamaha wróci do WSBK w 2016
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Yamaha wróci do WSBK w 2016

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Yamaha wróci do WSBK w 2016

Postprzez Åšcigacz » 12/3/2015, 12:23

Dyskusja na temat: Yamaha wróci do WSBK w 2016
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha wróci do WSBK w 2016
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 12:23

mozna zrozumiec, ze chca popromowac nowa r1 ale babranie sie w podrzednej serii powinno byc pozostawione jakims zespolom satelickim - i pewnie tak zrobiÄ…; prawdziwa yamaha jezdzi w moto gp <br><hr>dajcie spokoj...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 15:18

Komentatorzy napisał(a):mozna zrozumiec, ze chca popromowac nowa r1 ale babranie sie w podrzednej serii powinno byc pozostawione jakims zespolom satelickim - i pewnie tak zrobią; prawdziwa yamaha jezdzi w moto gp <br><hr>dajcie spokoj...<br>
a co ma według Ciebie "prawdziwa YAMAHA" do motocykla produkowanego seryjnie?? bo jakoś zbieżności nie widzę... R1 jest produkowanym seryjnie motocyklem z możliwością jazdy po drodze... tak ze światłami i rejestracją.... może się to wydawać niesamowite, ale M1 z motogp to jest prototyp, który nie ma absolutnie nic wspólnego z r1 poza marketingiem, że niby coś ma, tak jakby nie da się nim przejechać, nie da się go kupić, o rejestracji nie wspominając. W superbike'ach nie można wystawić sobie motocykla z kosmosu, prototypu, fabryka musi produkować dany model. Popatrz na hondę, w motogp potencjalnie najlepsza, w superbike robi loda, na drodze robi jeszcze większego loda, konkurencja zeżarła hondę dopuszczoną do ruchu już bardzo dawno i narazie się nie zanosi na poprawę.
Jeżeli chodzi o lokalne wyścigi i mniejsze rangą jak krajowe wyścigi, dominuje kawa i bmw, ponieważ po prostu dają najwięcej. Zobaczymy, jak będzie w tym roku, mam nadzieję, że YAMAHA powróci do Superbike'ów, więcej fabryk, większa rywalizacja, lepsza sytuacja dla kibica. I proszę nie porównywać tych 2 serii, bo to jak porównanie mazdy furai do mazdy 6... niby to i to jest samochodem, a jednak...<br><hr>Inny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2015, 16:50

Komentatorzy napisał(a):mozna zrozumiec, ze chca popromowac nowa r1 ale babranie sie w podrzednej serii powinno byc pozostawione jakims zespolom satelickim - i pewnie tak zrobią; prawdziwa yamaha jezdzi w moto gp <br><hr>dajcie spokoj...<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma według Ciebie "prawdziwa YAMAHA" do motocykla produkowanego seryjnie?? bo jakoś zbieżności nie widzę... R1 jest produkowanym seryjnie motocyklem z możliwością jazdy po drodze... tak ze światłami i rejestracją.... może się to wydawać niesamowite, ale M1 z motogp to jest prototyp, który nie ma absolutnie nic wspólnego z r1 poza marketingiem, że niby coś ma, tak jakby nie da się nim przejechać, nie da się go kupić, o rejestracji nie wspominając. W superbike'ach nie można wystawić sobie motocykla z kosmosu, prototypu, fabryka musi produkować dany model. Popatrz na hondę, w motogp potencjalnie najlepsza, w superbike robi loda, na drodze robi jeszcze większego loda, konkurencja zeżarła hondę dopuszczoną do ruchu już bardzo dawno i narazie się nie zanosi na poprawę.
Jeżeli chodzi o lokalne wyścigi i mniejsze rangą jak krajowe wyścigi, dominuje kawa i bmw, ponieważ po prostu dają najwięcej. Zobaczymy, jak będzie w tym roku, mam nadzieję, że YAMAHA powróci do Superbike'ów, więcej fabryk, większa rywalizacja, lepsza sytuacja dla kibica. I proszę nie porównywać tych 2 serii, bo to jak porównanie mazdy furai do mazdy 6... niby to i to jest samochodem, a jednak...<br><hr>Inny<br>
przeciez to oczywiste, ze chodzi mi o "japonską, skośnooką yamahe" czyli zespol fabryczny z Japonii i jego prototyp a nie o model motocykla (r1)....w sbk jako zawodach nizszej rangi warto ze wzgledu na koszty i wizerunek wykorzystywac lokalne zespoly i podpisc z nimi tylko umowe o wspolpracy (uzyczenie logo, dostawy czesci itd - inzynierow z japonskiej centrali yamahy tam raczej nie uswiadczysz)....ps. sadzisz ze ktos jest tak glupi, ze mysli ze w moto gp, jezdza zmodyfikowane r1??????????????????<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2015, 09:32

Komentatorzy napisał(a):mozna zrozumiec, ze chca popromowac nowa r1 ale babranie sie w podrzednej serii powinno byc pozostawione jakims zespolom satelickim - i pewnie tak zrobią; prawdziwa yamaha jezdzi w moto gp <br><hr>dajcie spokoj...<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma według Ciebie "prawdziwa YAMAHA" do motocykla produkowanego seryjnie?? bo jakoś zbieżności nie widzę... R1 jest produkowanym seryjnie motocyklem z możliwością jazdy po drodze... tak ze światłami i rejestracją.... może się to wydawać niesamowite, ale M1 z motogp to jest prototyp, który nie ma absolutnie nic wspólnego z r1 poza marketingiem, że niby coś ma, tak jakby nie da się nim przejechać, nie da się go kupić, o rejestracji nie wspominając. W superbike'ach nie można wystawić sobie motocykla z kosmosu, prototypu, fabryka musi produkować dany model. Popatrz na hondę, w motogp potencjalnie najlepsza, w superbike robi loda, na drodze robi jeszcze większego loda, konkurencja zeżarła hondę dopuszczoną do ruchu już bardzo dawno i narazie się nie zanosi na poprawę.
Jeżeli chodzi o lokalne wyścigi i mniejsze rangą jak krajowe wyścigi, dominuje kawa i bmw, ponieważ po prostu dają najwięcej. Zobaczymy, jak będzie w tym roku, mam nadzieję, że YAMAHA powróci do Superbike'ów, więcej fabryk, większa rywalizacja, lepsza sytuacja dla kibica. I proszę nie porównywać tych 2 serii, bo to jak porównanie mazdy furai do mazdy 6... niby to i to jest samochodem, a jednak...<br><hr>Inny<br>
Ale bmw i kawasaki i "robiÄ… loda" w Moto GP, czyli tam gdzie firma pokazuje swoje prawdziwe technologiczne oblicze.<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2015, 09:37

Komentatorzy napisał(a):mozna zrozumiec, ze chca popromowac nowa r1 ale babranie sie w podrzednej serii powinno byc pozostawione jakims zespolom satelickim - i pewnie tak zrobią; prawdziwa yamaha jezdzi w moto gp <br><hr>dajcie spokoj...<br>
Komentatorzy napisał(a):a co ma według Ciebie "prawdziwa YAMAHA" do motocykla produkowanego seryjnie?? bo jakoś zbieżności nie widzę... R1 jest produkowanym seryjnie motocyklem z możliwością jazdy po drodze... tak ze światłami i rejestracją.... może się to wydawać niesamowite, ale M1 z motogp to jest prototyp, który nie ma absolutnie nic wspólnego z r1 poza marketingiem, że niby coś ma, tak jakby nie da się nim przejechać, nie da się go kupić, o rejestracji nie wspominając. W superbike'ach nie można wystawić sobie motocykla z kosmosu, prototypu, fabryka musi produkować dany model. Popatrz na hondę, w motogp potencjalnie najlepsza, w superbike robi loda, na drodze robi jeszcze większego loda, konkurencja zeżarła hondę dopuszczoną do ruchu już bardzo dawno i narazie się nie zanosi na poprawę.
Jeżeli chodzi o lokalne wyścigi i mniejsze rangą jak krajowe wyścigi, dominuje kawa i bmw, ponieważ po prostu dają najwięcej. Zobaczymy, jak będzie w tym roku, mam nadzieję, że YAMAHA powróci do Superbike'ów, więcej fabryk, większa rywalizacja, lepsza sytuacja dla kibica. I proszę nie porównywać tych 2 serii, bo to jak porównanie mazdy furai do mazdy 6... niby to i to jest samochodem, a jednak...<br><hr>Inny<br>
I jeszcze jedno.
Czy sądzisz ,że RC 213v lub M1 nie zostały wyprodukowane przez obie firmy, dostali je od kogoś w prezencie ?<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê