Zobacz wątek - gaźnik rmz450
NAS Analytics TAG

gaźnik rmz450

Enduro, Cross
_________

gaźnik rmz450

Postprzez quakos11 » 8/3/2015, 23:34

Witam mam problem zrobiłem remont silnika w mojej rmz i wyczyściłem gaźnik i od tego czasu motocykl bardzo ciężko pali na zimnym i w ogole nie trzyma obrotów czy powie mi ktoś jak wyregulować gaźnik żeby wszystko dobrze chodziło ?;)
quakos11
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20/11/2014, 16:58


Postprzez henio12323 » 9/3/2015, 08:00

zeby chodził na wolnych to masz tylko jedno pokrętło, takie czarne z linką. wkręcając podnosisz obroty i ma trzymać. ale skoro nie trzyma. to albo kiepsko ustawione zawory, albo całkiem rozrząd moze byc przestawiony.
druga opcja to nadal zasyfiony gaźnik, a jak srubke składu ustawiłes ( ta od spodu gaźnika ) tak samo jak była ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez quakos11 » 9/3/2015, 10:01

Właśnie ja tego nie ustawiałem za pierwszym razem motocykl trafl w nieodpowiednie rece i mechanik tak namieszał że motocykl całkiem sie rozsypał a gdy oddałem go do innego on rozłożył rece i powiedział ze nie umi wyregulować tego gaźnika jestem w kropce zastanawiam sie czy nie oddać go do innego warsztatu w którym beda wiedzieć jak to wyregulować ile taka przysługa mogła by kosztować ?;)
quakos11
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20/11/2014, 16:58

Postprzez henio12323 » 9/3/2015, 12:33

ile by nie kospztowała jak sam sie nie znasz to nie zrobisz tego poprawnie. wiec za bardzo wyjscia nie masz. chyba że zaczniesz czytac instrukcje, poradniki i krok po kroku beziesz sam próbował. bo nigdzie nie znajdziesz informacji konkretnych tyle odkręc tutaj, tak podegnij tam, itp itd kazdy motocykl inne ma parametry, a gaźnik ustawia sie chociazby do pogody za oknem. i samemu jest ciezko a w najgorszym przypadku mozna cos sobie uszkodzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Snaffy » 9/3/2015, 13:46

Osobiście uważam, że jednak sam powinien zabrać się za regulacje gaźnika. Regulacja gaźnika to podstawa jeżeli chodzi o motocross. Ja za pierwszy razem oddałem gaźnika do czyszczenia i regulacji i zapłaciłem 120zł w tym sezonie sam czyściłem/regulowałem z serwisówką i chodzi o niebo lepiej. Także serwisówka w "dłoń" i do roboty ;)

Druga sprawa zawsze możesz poszukać kogoś z forum kto może nie ma warsztatu itd ale ogarnie temat bez problemu i powie kilka słów co i jak (oczywiście za odpowiednim mobilizującym wynagrodzeniem xD)
Avatar użytkownika
Snaffy
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez henio12323 » 9/3/2015, 22:58

jasne że najlepiej nauczyc sie samemu, nie napisałem żeby kategorycznie oddał do mechanika. tylko trzeba miec swiadomosc że jak sie cos źle zrobi to mozna w ciągu paru minut zatrzeć sobie silnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez marcin 82 » 11/3/2015, 19:13

Mam podobny problem w crf 250 delikatnie podzwoniłem i doradzili mi zeby sprawdzić dobrze zawór membranowy i ewentualnie zamówic zestaw naprawczy do gaznika a jezeli oodkręcałeś wałek rozrządu to sprawdź z jaką siłą został dokręcony bo rmz ma to znaczenie i jak zasilno dokręcony to wolnych obrotach może go blokować
marcin 82
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 3/11/2014, 15:09



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê