Pierwszy motocykl, 3 modele+ mile widziane inne propozycje.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Pierwszy motocykl, 3 modele+ mile widziane inne propozycje.
Witam w tym roku zamierzam kupić swój pierwszy motocykl i miałbym parę pytań dotyczących modeli oraz samego kupna. Limit w którym chciałbym się zmieścić to 5 tysięcy. Pod uwagę biorę motocykle o poj 500-600 z przewagą na 600. Mam 3 modele, którymi jestem najbardziej zainteresowany, lecz mile widziane inne propozycje, ponieważ jestem w tym jeszcze zielony. Zastanawiam się nad Hondą CBR F2-F3, Suzuki Banditem oraz Kawasaki Zx6r 1995-1999. Z tych 3 najbardziej odpowiadałby mi Zx6r. Teraz pytanie. Który byłby odpowiedni i czy za gotówkę, którą dysponuję jestem w stanie kupić, któryś z tych modeli w miarę "przyzwoitym" stanie czy próbować dozbierać coś jeszcze. Pozdrawiam
-
Dreams - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/2/2015, 14:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Siemanko.
z tych 3 ?
ja bym brał CBR F3 (polecam polifta)
Suzuki GSXF 600 ?
Ogolnie z 5K jest troche tych sprzętów do kupienia.
Kawasaki zx6 - kupisz ale trzeba mocno uważać na ramy - często naprawiane/spawane - wada konstrukcyjna i podczas lądowania po gumowaniu lubiły pękać. I jak już to 98 - 99 tzw. G2. Dlaczego ? Różnice między 95 a 98 są spore. Przede wszystkim kilka wad wieku dziecięcego naprawionych, zgubione bardzo dużo kilo (chyba koło 30kg? jak nie powaliłem nic a to b. wiele).
Yamaha Thundercat - taki fazer w sportowej budzie, turystyczno mÄ…dry poprzednik R6 - konkurencja dla GSXF i F3.
http://www.scigacz.pl/Sportowe,szescset ... 13650.html - tu troche poczytasz - artykuł sprzed kilku lat - ceny spadły na tyle, że większość z tych moto masz powyżej wypisanych ..
kupisz też srada ale to juz naprawdę sportowy nie wygodny sprzęt i według mnie brzydki .
Ogolnie dobrze by było jakbyś dozbierał jeszcze z 1-2K ale z 5tys jeśli dobrze poszukasz na OLX i bedziesz rozsądny w kupowaniu (przede wszystkim jak coś znajdziesz np. zx6 i bedziesz jechał ogladać poczytaj 2-3 dokładne artykuły ad. tego motocykla - wady techniczne, na co uważać .. itp itd. ) to powinno sporo pomóc przy ocenie faktycznego stanu motocykla.
z tych 3 ?
ja bym brał CBR F3 (polecam polifta)
Suzuki GSXF 600 ?
Ogolnie z 5K jest troche tych sprzętów do kupienia.
Kawasaki zx6 - kupisz ale trzeba mocno uważać na ramy - często naprawiane/spawane - wada konstrukcyjna i podczas lądowania po gumowaniu lubiły pękać. I jak już to 98 - 99 tzw. G2. Dlaczego ? Różnice między 95 a 98 są spore. Przede wszystkim kilka wad wieku dziecięcego naprawionych, zgubione bardzo dużo kilo (chyba koło 30kg? jak nie powaliłem nic a to b. wiele).
Yamaha Thundercat - taki fazer w sportowej budzie, turystyczno mÄ…dry poprzednik R6 - konkurencja dla GSXF i F3.
http://www.scigacz.pl/Sportowe,szescset ... 13650.html - tu troche poczytasz - artykuł sprzed kilku lat - ceny spadły na tyle, że większość z tych moto masz powyżej wypisanych ..
kupisz też srada ale to juz naprawdę sportowy nie wygodny sprzęt i według mnie brzydki .
Ogolnie dobrze by było jakbyś dozbierał jeszcze z 1-2K ale z 5tys jeśli dobrze poszukasz na OLX i bedziesz rozsądny w kupowaniu (przede wszystkim jak coś znajdziesz np. zx6 i bedziesz jechał ogladać poczytaj 2-3 dokładne artykuły ad. tego motocykla - wady techniczne, na co uważać .. itp itd. ) to powinno sporo pomóc przy ocenie faktycznego stanu motocykla.
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Akurat GSXF i F3 są b.często polecane jako I moto.
Fakt, ze lepiej by było jakieś GS500 ale jak chłopak chce taki sprzęt to co ? Ja zaczynałem od podobnej mocy i mam się b.dobrze To sporo ale 600 oddaje tą moc tak wysoko, że można się nauczyć jeździć
Fakt, ze lepiej by było jakieś GS500 ale jak chłopak chce taki sprzęt to co ? Ja zaczynałem od podobnej mocy i mam się b.dobrze To sporo ale 600 oddaje tą moc tak wysoko, że można się nauczyć jeździć
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
bardziej niż mocy na początku chyba trzeba brać pod uwagę ciężar motocykla, mało kto zdaje sobie sprawę że to jakby nie było 200+kg, dlatego stąd na początku tyle paciaków, dostawiania nogi i balansu też trzeba się nauczyć, dlatego uważam że moje crash pady są warte każdego pensa z 60 funtów, miałem ten przykry przypadek i zaliczyłem parkingówę i cały upadek poszedł w crash pada, lusterko się złożyło, lekka rysa na puszce tłumika i na kulce klamki hamulca, bez tego pewnie byłoby drogo.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Bez tego nie byłoby szansy naprawy całego uszkodzenia czarnym markerem a w sumie 1 maźnięciem i nie widać tylko szkody poszły by w grube setki.. czasza, szyba, owiewka, być może ogon.. takze crash pad bardzo ważna i przydatna rzecz
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości