sym gts 125 warto? Pomocy
Posty: 10
• Strona 1 z 1
sym gts 125 warto? Pomocy
Witam. Wiem takowego syma 2008r przebieg 17000, 12km. Na zdj wygląda bardzo zadbany i przez tel gościu mówił że też stan nie zły tech i wizualny. Chce na rękę 4000 zł woła 4400. Jutro jadę go oglądać... na co zwrócić uwagę? czy warto patrzeć na tą markę?
- michaś89
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/7/2014, 20:49
- Lokalizacja: WLKP.
Ja jeżdżę SYMEM xs-em. Tajwan, to tajwan, nie jest to na pewno japonia, ale o chińczyku też można powiedzieć, że nie jest to na pewno tajwan
Wszystko zależy jaki stan, egzemplarz egzemplarzowi nie równy.
Daj linka do ogłoszenia, może ktoś coś wyhaczy
Każdy ma swoją szkołę oglądania, ja ci podam swoją
Patrzysz od przodu jaki stan - opona, tarcza hamulcowa, klocki, przednie zawieszenie - czy krzywe, czy nie cieknie przy nurkowaniu.
Później bok prawy (szukaj śladów gleby) - klamka, manetka, lusterko, plastiki, przy łączeniach śrubkami mogą być pęknięcia, wydech.
Później tył - opona, tylne zawieszenie, klosze lamp.
Bok lewy - tak samo jak bok prawy.
Oczywiście napisałem ci to na szybko w skrócie, może zdążysz przeczytać przed wyjazdem
Pamiętaj, egzemplarz, egzemplarzowi nie równy, czasami lepiej kupić coś czego się na początku nie chciało, ale było w lepszym stanie

Wszystko zależy jaki stan, egzemplarz egzemplarzowi nie równy.
Daj linka do ogłoszenia, może ktoś coś wyhaczy

Każdy ma swoją szkołę oglądania, ja ci podam swoją

Patrzysz od przodu jaki stan - opona, tarcza hamulcowa, klocki, przednie zawieszenie - czy krzywe, czy nie cieknie przy nurkowaniu.
Później bok prawy (szukaj śladów gleby) - klamka, manetka, lusterko, plastiki, przy łączeniach śrubkami mogą być pęknięcia, wydech.
Później tył - opona, tylne zawieszenie, klosze lamp.
Bok lewy - tak samo jak bok prawy.
Oczywiście napisałem ci to na szybko w skrócie, może zdążysz przeczytać przed wyjazdem

Pamiętaj, egzemplarz, egzemplarzowi nie równy, czasami lepiej kupić coś czego się na początku nie chciało, ale było w lepszym stanie

Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
byłem oglądać ma kilka rysek tu i tam ale nic poważnego użytkuje go pan Policjant hehe co ja widzę wychodzi z domu w mundurze... wszystko serwisował bo nie daleko niego jest serwis syma właśnie i jest po pełnym serwisie wszystko udokumentowane... nowe opony oleje filtry itd... nigdzie nie pogięty ani nic tylko nie patrzyłem nawet na klocki i tarcze ale podejrzewam że beda jeszcze ładne za dużo nie jeździł z braku czasu... dobrze się jechało silnik ładnie chodził zimny na strzała odpalił potem na ciepłym też. Byłem z gościem co się lepiej zna ode mnie to powiedział że nic mu nie brakuje... po zastanowieniu raczej go kupię
- michaś89
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/7/2014, 20:49
- Lokalizacja: WLKP.
- michaś89
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/7/2014, 20:49
- Lokalizacja: WLKP.
Słabe te zdjęcia są, za dużo na nich nie widać. Ale jeśli obejrzałeś go dokładnie, i przejechałeś się z kilka kilometrów i nic się nie działo negatywnego, to pewnie jest OK. Serwis masz na miejscu, książeczka jest (chociaż handlarz bez problemu takie coś załatwi).
Te tarcze hamulcowe możesz jeszcze sobie obadać w taki sposób: tocząc skuter, kręcąc kierownicą i przechylając go na boki nasłuchuj, czy przypadkiem nie trą zaciski, czasami to słychać tylko w jednym miejscu, tak jakby był np tam jakiś syf, ale to może świadczyć o krzywej tarczy.
Tylko proszę cię, ubieraj jakieś ochronne ubranie, bo czasami włos się jeży:
(otwórz link)
Co innego tak:
Fizyka działa tak samo, obojętnie czy wywalisz się na skuterze, czy na "ścigaczu", tak samo będziesz musiał wytracić prędkość trąc swoim ciałem po asfalcie, ewentualnie prędkość będziesz miał niższą.
Te tarcze hamulcowe możesz jeszcze sobie obadać w taki sposób: tocząc skuter, kręcąc kierownicą i przechylając go na boki nasłuchuj, czy przypadkiem nie trą zaciski, czasami to słychać tylko w jednym miejscu, tak jakby był np tam jakiś syf, ale to może świadczyć o krzywej tarczy.
Tylko proszę cię, ubieraj jakieś ochronne ubranie, bo czasami włos się jeży:

Co innego tak:

Fizyka działa tak samo, obojętnie czy wywalisz się na skuterze, czy na "ścigaczu", tak samo będziesz musiał wytracić prędkość trąc swoim ciałem po asfalcie, ewentualnie prędkość będziesz miał niższą.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość