Honda CBR 500 F na a2
			Posty: 27
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Honda CBR 500 F na a2
Witam wszystkich, jestem tutaj nowy i mam zasadniczy problem. Kupiłem motor Honda CBR 500 F 1989r w dowodzie i w karcie pojazdu mam wpisane 35,50KW i stosunkiem mocy do ciężaru 0,1766kw/kg Jak wygląda rejestracja na A2, Czy te 0,5 KW będzie miało wpływ na rejestrację na A2 ?
				^*Robson*^
			- 
				

Robsooon94 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 23/2/2015, 20:53
 - Lokalizacja: Katowice
 
- 
				

Robsooon94 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 23/2/2015, 20:53
 - Lokalizacja: Katowice
 
"kategoria A2:
- motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla"
czyli rzekomo dało by radę coś z tym zrobić, możesz rozwinąć co masz na myśli mówiąc,że nie kwalifikuje się pod A2 ? Co jest nie tak?
				- motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla"
czyli rzekomo dało by radę coś z tym zrobić, możesz rozwinąć co masz na myśli mówiąc,że nie kwalifikuje się pod A2 ? Co jest nie tak?
^*Robson*^
			- 
				

Robsooon94 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 23/2/2015, 20:53
 - Lokalizacja: Katowice
 
Czyli odpada i nie da rady tego za żadną cenę ogarnąć? Żadne blokady itp. nie wchodzą w grę?
				^*Robson*^
			- 
				

Robsooon94 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 23/2/2015, 20:53
 - Lokalizacja: Katowice
 
- 
				

Robsooon94 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 23/2/2015, 20:53
 - Lokalizacja: Katowice
 
Blokowanie motocykla z 89'r? Ile tym pojeździsz, pewnie dwa trzy lata i zmiana. To więc nie lepiej kupić np GS500 bez kasy na ten cyrk i proszenia się kogoś o zarejestrowanie?
				
			- 
				

SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1730
 - Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
 - Lokalizacja: Sandomierz/TBG
 
Z tego co ludzie pisza, WK chca tez znac metode blokowania. I miec homologacje do tej metody. Plus potwierdzenie, ze blokowanie jest dopuszczalne.
Zreszta co masz na mysli piszac "wymysl metode blokowania"? Zablokowac mozesz n.p. przez napchanie skarpet do tlumika - myslisz ze przejdzie?
				
			Zreszta co masz na mysli piszac "wymysl metode blokowania"? Zablokowac mozesz n.p. przez napchanie skarpet do tlumika - myslisz ze przejdzie?
- 
				

Fugu - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2115
 - Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
 
@Fugu
Piszę jak jest u nas. Nikt nie woła homologacji, tylko z ciekawości pytają jak jest zablokowany, blokada która ma ręce i nogi przechodzi bez problemów.
Myślałem, że piszę z inteligentnymi ludźmi i nikomu nie przyjdzie na myśl blokowanie motocykla skarpetką... Skoro ktoś ma takie pomysły, to chyba powinien skończyć z jazdą na motocyklu, jeszcze zachce mu się rozjeżdżać ludzi jak w GTA...
P.S.
Na górze popełniłem błąd, powinno być Stacja Kontroli Pojazdów, a nie WK :/
				Piszę jak jest u nas. Nikt nie woła homologacji, tylko z ciekawości pytają jak jest zablokowany, blokada która ma ręce i nogi przechodzi bez problemów.
Myślałem, że piszę z inteligentnymi ludźmi i nikomu nie przyjdzie na myśl blokowanie motocykla skarpetką... Skoro ktoś ma takie pomysły, to chyba powinien skończyć z jazdą na motocyklu, jeszcze zachce mu się rozjeżdżać ludzi jak w GTA...
P.S.
Na górze popełniłem błąd, powinno być Stacja Kontroli Pojazdów, a nie WK :/
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
			- 
				

fasoliusz - Bywalec
 - Posty: 509
 - Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
 - Lokalizacja: Sochaczew
 
Czytales: viewtopic.php?t=104203 
Znajdziesz wiecej takich na forum.
Przyklad z skarpetkami jest przerysowany, ale w zasadzie dotyczy kazdego domowego sposobu blokowania. Kto zagwaratuje, ze blokada nie zmieni swojej wlasciwosci za pare tygodni?
				
			Znajdziesz wiecej takich na forum.
Przyklad z skarpetkami jest przerysowany, ale w zasadzie dotyczy kazdego domowego sposobu blokowania. Kto zagwaratuje, ze blokada nie zmieni swojej wlasciwosci za pare tygodni?
- 
				

Fugu - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2115
 - Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
 
Każda blokada może być zajęta. Ogranicznik linki na rollgazie? Zdjęcie lub wymiana na fabryczny. Zawężka w dolocie? Zdejmujesz zbiornik i masz dostęp. Moduł? Podmiana na seryjny. Jest sporo fajnych motocykli do blokowania na A2 ale to też nie zawsze się opłaca. U mnie w jednym województwie da się zrobić, a w WK oddalonym o 13km lecz w innym województwie już mają swoje "widzimisię". Na A2 bez kombinowania nie ma ciekawych sprzętów, same zabytki. No chyba że mówimy o nowych sprzętach.
				
			- 
				

SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1730
 - Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
 - Lokalizacja: Sandomierz/TBG
 
Nie mowie o umyslnym zdjeciu, tylko o stracie funkcjonalnosci blokady, bo n.p. material jest za miekki i ogranicznik sie wyrobil. 
Na A2 jest masa sprzetow - wystarczy tylko spojrzec w katalogi firm produkujacych dlawiki z homologacja. W zasadzie wszystko co mialo wiecej niz 35kW i mniej niz 70 kW da sie legalnie zdlawic. Jesli nie na 35kW to na pewno na 25kW - caly zachod z ta wartoscia jezdzil.
To "widzimisie" jest problemem wynikajacym z bezmyslnosci ustawodowacy. Na zachodzie jest proste - homologowana blokada, potwierdzenie rzeczoznawcy ze zostala zalozona, rejestracja. Zadnych hamowni czy innych zawracan czterech liter.
				
			Na A2 jest masa sprzetow - wystarczy tylko spojrzec w katalogi firm produkujacych dlawiki z homologacja. W zasadzie wszystko co mialo wiecej niz 35kW i mniej niz 70 kW da sie legalnie zdlawic. Jesli nie na 35kW to na pewno na 25kW - caly zachod z ta wartoscia jezdzil.
To "widzimisie" jest problemem wynikajacym z bezmyslnosci ustawodowacy. Na zachodzie jest proste - homologowana blokada, potwierdzenie rzeczoznawcy ze zostala zalozona, rejestracja. Zadnych hamowni czy innych zawracan czterech liter.
- 
				

Fugu - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2115
 - Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
 
@Fugu
Ja tu piszę jak jest w moich rejonach i na stacji na którą jeżdżę. Taka własnoręcznie robiona blokada przechodzi bez problemu. Dlaczego nie możesz tego zrozumieć?
Każda blokada może być zdjęta bez większego problemu i nie trzeba mieć do tego specjalnych umiejętności.
Niestety jak dla mnie nasze A2 jest mało dopracowane. Zastanawia mnie czemu dali 48koni, a nie 50. Niby tylko 2 konie, ale jest o wiele więcej maszyn do wyboru na kat. A2, a tak to nie ma nic ciekawego bez kombinowania.
Do autora:
Proponuję, żebyś pozbierał trochę info. jak jest z blokowaniem u Ciebie, jakie papierki są wymagane itp.
				Ja tu piszę jak jest w moich rejonach i na stacji na którą jeżdżę. Taka własnoręcznie robiona blokada przechodzi bez problemu. Dlaczego nie możesz tego zrozumieć?
Każda blokada może być zdjęta bez większego problemu i nie trzeba mieć do tego specjalnych umiejętności.
Niestety jak dla mnie nasze A2 jest mało dopracowane. Zastanawia mnie czemu dali 48koni, a nie 50. Niby tylko 2 konie, ale jest o wiele więcej maszyn do wyboru na kat. A2, a tak to nie ma nic ciekawego bez kombinowania.
Do autora:
Proponuję, żebyś pozbierał trochę info. jak jest z blokowaniem u Ciebie, jakie papierki są wymagane itp.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
			- 
				

fasoliusz - Bywalec
 - Posty: 509
 - Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
 - Lokalizacja: Sochaczew
 
A dlaczego ty nie mozesz zrozumiec, ze to co przechodzi u Ciebie nie interesuje nikogo z drugiej strony kraju? Suceruj cos, co dziala wszedzie.
Nie pisalem o wyciaganiu blokady, tylko o utracie jej wlasciwosci, bo n.p. byla z za miekkiego materialu i sie wygiela. W razie wypadku, przy blokadzie z homologacja, odpowiada producent blokady. Przy blokadzie bez homologacji, ty.
W przepisach ustalono moc przy pomocy obowiazujacych w pl jednostek (SI), nikogo nie interesuje PS - to nie jest oficjalna jednostka, tak samo jak cale, galony czy kamienie.
				
			Nie pisalem o wyciaganiu blokady, tylko o utracie jej wlasciwosci, bo n.p. byla z za miekkiego materialu i sie wygiela. W razie wypadku, przy blokadzie z homologacja, odpowiada producent blokady. Przy blokadzie bez homologacji, ty.
W przepisach ustalono moc przy pomocy obowiazujacych w pl jednostek (SI), nikogo nie interesuje PS - to nie jest oficjalna jednostka, tak samo jak cale, galony czy kamienie.
- 
				

Fugu - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2115
 - Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
 
			Posty: 27
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości