Suzuki GN 125
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Suzuki GN 125
Witam wszystkich
Mam problem mianowicie chodzi o to że moja GN nie wkręca się na obroty daje jej gazu wskakuje na 5 tysięcy i gaśnie czyściłem gaźnik bez skutku . Moje pytanie widziałem że suzuki dr 125 ma taki sam silnik lecz gaźniki są inne moim zdaniem ten od DR miej skomplikowany bo mam gaźnik na te całe podciśnienie czy mogę zamontować bez problemu gaźnik od DR czy nie ? Czy moduł i wiązka instalacji podejdzie jak widziałem w dr nie wchodzą żadne kable i jest zwykła przepustnica a nie jakieś podciśnienia . Dalej Motocykl to junak 901 sport :> lecz serduszko przeszczepiłem z suzany więc tak wydech przelot stożkowy filter paliwa bo nie mam miejsca na puszkę (serie) Co sądzicie o zmianie gaźnika i czy podejdzie pozdrawiam i czekam na odpowiedz . 


- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
Ale dalej do konca nie rozumiem po co chcesz go wymienic? Przeciez nie wiesz napewno czy to w gazniku jest problem. Jak chcesz to wymieniaj ale ja bym zobaczyl czy ten dziala poprawnie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Bo tam jest jakieś podciśnienie
No magia jakaÅ›, rozumiesz?
A z magiÄ… to nigdy nie wiadomo
Jeszcze cholerstwo nie chce działać, jak zamiast fabrycznej puszki wstawił stożek, a przecież każdy wie że stożek z allegro w japońskim moto to +10% wincej njutonometrów
Tak w sumie to gaźnik mechaniczny faktycznie jest dużo łatwiej wyregulować jak się popsuło odlot, ale japońskie i tak robiły problemy nie mając oryginalnego filtra który działa jak airbox. Musisz tą puszkę jakoś wcisnąć i tyle
No chyba że coś źle poskładałeś, ewentualnie to czyszczenie gaźnika wyglądało tak jak myślę że wyglądało.



Jeszcze cholerstwo nie chce działać, jak zamiast fabrycznej puszki wstawił stożek, a przecież każdy wie że stożek z allegro w japońskim moto to +10% wincej njutonometrów

Tak w sumie to gaźnik mechaniczny faktycznie jest dużo łatwiej wyregulować jak się popsuło odlot, ale japońskie i tak robiły problemy nie mając oryginalnego filtra który działa jak airbox. Musisz tą puszkę jakoś wcisnąć i tyle

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
stożek polini zamówiłem
gaźnik czyścił mi gościu płynami regulacja sam i ch**** daje
seryjnej puszki nie wsadzę bo na prawdę nie mam miejsca dobra panowie co do tematu jaki gaźnik mi polecacie mechaniczny a nie ***** PODCIŚNIENIE 



- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
Stożkiem i przelotowym wydechem maksymalnie zubożyłeś mieszankę.
Przynajmniej dla testu wrzuć oryginalne graty, aby upewnić się czy czasem czegoś nie zepsułeś, potem bierz się za większe dysze jeśli chcesz żeby to chodziło na stożku i przelotówce.
I to nie są brednie, mam DR125 i otworzenie klapki airboxa powoduje spore zakłócenia w pracy tego silnika, a co dopiero stożek i wydech.
Przynajmniej dla testu wrzuć oryginalne graty, aby upewnić się czy czasem czegoś nie zepsułeś, potem bierz się za większe dysze jeśli chcesz żeby to chodziło na stożku i przelotówce.
I to nie są brednie, mam DR125 i otworzenie klapki airboxa powoduje spore zakłócenia w pracy tego silnika, a co dopiero stożek i wydech.
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Ale ten gaźnik nie będzie poprawnie działał bez puszki jakby go nie regulować, mechaniczny też nie jeśli będzie to po prostu inny japoński gaźnik z drogowej 125, musi mieć tą puszkę do w pełni poprawnej pracy i koniec.
Po co ci gaźnik mechaniczny, skoro podciśnieniowy jest lepszy? Bo nie rozumiesz zasady jego działania? Więc na 100% nie jesteś w stanie wyregulować poprawnie gaźnika który nie pasuje plug&play, a żaden nie będzie pasował bo popsułeś dolot. Nie tacy jak ty polegli na takich modyfikacjach.
Jak chcesz druciarskie rozwiązanie to proszę bardzo - zdław jakoś ten stożek, pełnej mocy moto nie rozwinie, w pełnym zakresie obrotów poprawna mieszanka nie będzie, ale jeśli to wina tego, a nie tego że sknociłeś coś jeszcze, to pomoże.
Po co ci gaźnik mechaniczny, skoro podciśnieniowy jest lepszy? Bo nie rozumiesz zasady jego działania? Więc na 100% nie jesteś w stanie wyregulować poprawnie gaźnika który nie pasuje plug&play, a żaden nie będzie pasował bo popsułeś dolot. Nie tacy jak ty polegli na takich modyfikacjach.
Jak chcesz druciarskie rozwiązanie to proszę bardzo - zdław jakoś ten stożek, pełnej mocy moto nie rozwinie, w pełnym zakresie obrotów poprawna mieszanka nie będzie, ale jeśli to wina tego, a nie tego że sknociłeś coś jeszcze, to pomoże.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
reff a wiec tak tamten gaznik mi nawalil i powracamy do starego zaowazylem jak zatkam dziurke od strony powietrza moto sie wkreca wtf
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
;]
- Załączniki
-
- 200554429_4_644x461_gaznik-suzuki-dr-125-motoryzacja.jpg (56.12 KiB) PrzeglÄ…dane 4858 razy
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości