Wydech pod 150cc
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wydech pod 150cc
Witam
Jakiej średnicy wydech użyć pod 150cc i jaką końcówkę tłumika??
Może macie jakieś gotowe propozycje końcówek wydechu do kupienia, które np. sami macie??
Prosze o doradzenie i podanie jakis linków do końcówek
Z góry dziękuję!
Jakiej średnicy wydech użyć pod 150cc i jaką końcówkę tłumika??
Może macie jakieś gotowe propozycje końcówek wydechu do kupienia, które np. sami macie??
Prosze o doradzenie i podanie jakis linków do końcówek
Z góry dziękuję!
- AstoN_LwG
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28/1/2015, 20:19
sprawa jest taka, że wydech sie "stroi" pod warunki jazdy itp itd. zazwyczaj dłuższy i węższy wydech jest cichy i poprawia dół obrotowy. z kolei krótki o wiekszej średnicy drze morde i poprawia moc na wysokich obrotach. oczywiscie nie mozna przesadzic ani w jedna ani drugą strone.
zobacz sobie mniej wiecej jakiej srednicy jest oryginał. 150 to nietypowa pojemnosc i zapewne chodzi o jakiegos chinczyka. one tam mają nie duzą srednice 2.5 cm zapewne jak kojarzę ( moge zmierzyc u siebie ) i teraz od tych danych mozna toche pokombinować.
najlepiej to zostawic kolanko oryginał dać jakas koncówke jak to chinczyk to w zasadzie obojętne co bedzie, i tak sie demona prędkosci nie zrobi z tego. bardziej pdo dzwiek mozna sie pobawic
zobacz sobie mniej wiecej jakiej srednicy jest oryginał. 150 to nietypowa pojemnosc i zapewne chodzi o jakiegos chinczyka. one tam mają nie duzą srednice 2.5 cm zapewne jak kojarzę ( moge zmierzyc u siebie ) i teraz od tych danych mozna toche pokombinować.
najlepiej to zostawic kolanko oryginał dać jakas koncówke jak to chinczyk to w zasadzie obojętne co bedzie, i tak sie demona prędkosci nie zrobi z tego. bardziej pdo dzwiek mozna sie pobawic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No chińczyk chińczyk był jako 50 teraz mam silnik 150 cc (od razu mówię że zamierzam wyrobić nowy dowód rejestracyjny )
Tu własnie chodzi o to ze silnik sie dławi na obrotach powyżej ok 6000 i ponoć to wina tłumika za mały przelot. Mówili coś w sklepie żeby zmienić kolanko bo tam jest taka wgniotka ( to chyba jakaś blokada była ) tylko nie wiem czy to wystarczy a jeśli tak to chciałbym zmienić końcówkę tylko nie wiem na jaką w miarę korzystnej cenie :/
Tu własnie chodzi o to ze silnik sie dławi na obrotach powyżej ok 6000 i ponoć to wina tłumika za mały przelot. Mówili coś w sklepie żeby zmienić kolanko bo tam jest taka wgniotka ( to chyba jakaś blokada była ) tylko nie wiem czy to wystarczy a jeśli tak to chciałbym zmienić końcówkę tylko nie wiem na jaką w miarę korzystnej cenie :/
- AstoN_LwG
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28/1/2015, 20:19
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości