Kawasaki KMX 125 gaźnik problem
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX 125 gaźnik problem
Witam.
Swoje pytanie kieruje do osób które znają się trochę na mechanice lub miały podobny problem.
A więc leje mi sie paliwo jak szalone przewodami wychodzącymi z gaźnika przez co mam także problem z odpalaniem motocykla. Pokazywałem już to dla kilku mechaników żaden sobie z tym nie poradził i kazali szukać innego gaźnika.
Zależy mi na nowym gaźniku bo z tych używek można trafić jeszcze bardziej spatachany niż ten który posiadam.
Z nowych znalazłem tylko ten : http://allegro.pl/gaznik-yamaha-dt-tzr- ... 35356.html jednak martwi mnie to że jeżeli pasuje on do tylu modeli to możliwe że nie pasuje do żadnego :p wiec chciałbym sie dowiedzieć od was czy będzie chodził w moim motorku, a jeżeli nie to prosił bym o linki do jakiegoś zamiennika na którym motorek bedzie chodził
Z góry wielkie dzięki
Swoje pytanie kieruje do osób które znają się trochę na mechanice lub miały podobny problem.
A więc leje mi sie paliwo jak szalone przewodami wychodzącymi z gaźnika przez co mam także problem z odpalaniem motocykla. Pokazywałem już to dla kilku mechaników żaden sobie z tym nie poradził i kazali szukać innego gaźnika.
Zależy mi na nowym gaźniku bo z tych używek można trafić jeszcze bardziej spatachany niż ten który posiadam.
Z nowych znalazłem tylko ten : http://allegro.pl/gaznik-yamaha-dt-tzr- ... 35356.html jednak martwi mnie to że jeżeli pasuje on do tylu modeli to możliwe że nie pasuje do żadnego :p wiec chciałbym sie dowiedzieć od was czy będzie chodził w moim motorku, a jeżeli nie to prosił bym o linki do jakiegoś zamiennika na którym motorek bedzie chodził

Z góry wielkie dzięki
- czarekch10
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/8/2014, 15:36
Zanim zaczniesz wymieniać zastanów się nad jego regrneracją. Jeśli jest dostępny zestaw naprawczy gaźnika w rozsądnej cenie to radził bym Ci to zrobić niż pakować się w zamiennik (czytaj china). Są serwisy regrneracjące gaźniki, czyszczą w ultradźwiękach, wymieniają uszczelki itd, taki gaźnik jest potem zupełnie porównywany z nowym (o ile nie był wcześniej mocno "zmolestowany" mechanicznie oczywiście).
Ja ostatnio u siebie strzeliłem polerkę gardzieli, sprawdziłem zaworek iglicowy, wyrównałem powierzchnię styku z odbudową komory pływakowej, wyczyściłem w chemii domowej i przedmuchałem kompresorem, naoliwiłem przepustnicę itd, efekt jest rewelacyjny że aż fotę strzeliłem, 0 wycieków czy innych defektów więc się da.
Jak nasz kolega wyżej napisał gaźniki często pasują do różnych silników, jeśli nie zdecydujesz się na regrnerację.
Ja ostatnio u siebie strzeliłem polerkę gardzieli, sprawdziłem zaworek iglicowy, wyrównałem powierzchnię styku z odbudową komory pływakowej, wyczyściłem w chemii domowej i przedmuchałem kompresorem, naoliwiłem przepustnicę itd, efekt jest rewelacyjny że aż fotę strzeliłem, 0 wycieków czy innych defektów więc się da.
Jak nasz kolega wyżej napisał gaźniki często pasują do różnych silników, jeśli nie zdecydujesz się na regrnerację.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości