[Aktualności] Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie...
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie...
Dyskusja na temat: Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Przy obecnej cenie funta, to wyczuwam niewypał... Kupujemy 250 wyglądającą jak Romet Ogar Caffe 125, w cenie 5 takich sprzętów... Słabo dośc...<br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj już ja dobrze znam ten silniczek. To ten sam, który napędza Zippa Nitro 250, ten tutaj w ładniejszym wydaniu, wygląda jak ten w Suzuki TU250X, ale to ten sam dwuzaworowiec zasilany gaźnikiem, który napędza mojego Zippka. Różni się jedynie kształtem pokrywek bocznych i ożebrowaniem. Ale udało im się wykrzesać dodatkowe dwa koniki.<br><hr>Gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo, zdajesz sobie sprawę, że Jennifer Aniston mogłaby być matką wielu czytelników. Moja dziewczyna nie przyjęłaby tego dobrze
<br><hr>JA

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na rynkach azjatyckich jednoślady niskich pojemności są znacznie popularniejsze niż w Europie, w Polsce dodatkowo jest plucie na wszystko pojemności poniżej 500ccm (głównie za słabe osiągi, widać mamy wielu rajdowców). Przeglądając ofertę motocykli przykładowo na rynek indyjski, widać, że każdy sprzedawca ma kilka modeli w klasach 50ccm, 125ccm, 250ccm, zbudowanych w różnym stylu (w Chinach jest podobnie). Producenci mając sprawdzoną mechanikę, tworzą "X" karoserii dostosowanych pod różne gusta klientów. Jakość sprzętu zależy od tego, ile pośrednik chce zapłacić producentowi. Oczywiście można tę konstrukcję oceniać negatywnie, ale biorąc pod uwagę brak podobnych wypuszczanych przez przemysł rodzimy, zalecana jest pewna dawka "pokory". <br><hr>jas13
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cena w funtach jest na rynek brytyjski. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Romet czy Junak wpięli ten model do swojej oferty, z ceną bardziej przystosowaną do rynku. Skoro wszystkie marki premium (Yamaha, Honda, Suzuki) mają w klasie 250 jeden drogi model, to miejsce w segmencie jest, tylko w Polsce praktycznie klient na klasę 250 nie istnieje, bo większość z prawkiem szuka 600-ek.<br><hr>mufkaKomentatorzy napisał(a):Przy obecnej cenie funta, to wyczuwam niewypał... Kupujemy 250 wyglądającą jak Romet Ogar Caffe 125, w cenie 5 takich sprzętów... Słabo dośc...<br><hr>miki1406<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość