CBR 250r Wymiana oleju/ alarm , a gwarancja.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
CBR 250r Wymiana oleju/ alarm , a gwarancja.
Witam.
Zakupiłem w listopadzie z salonu hondy roczną CBR 250r (2013r). Jest ona jeszcze na gwarancji i ma przejechane niecałe 9k. Honda już zimuje zakonserwowana w garażu, ale mam pytanie odnośnie wymiany oleju. W karcie gwarancyjnej mam wymianę oleju przy 13k, nie wiem czy mam go wymienić od razu na początku sezonu ,czy czekać do tych 13k i wymienić w hondzie. I jeszcze sprawa alarmu, jako iż mam teraz trochę wolnego czasu planuję założyć do niej alarm (DOKŁADNIE TAKI: http://allegro.pl/alarm-powiadomienie-p ... 67006.html ) i nie wiem czy jak sam będę go zakładał, czy nie stracę gwarancji?
Pozdrawiam, LwG !
Zakupiłem w listopadzie z salonu hondy roczną CBR 250r (2013r). Jest ona jeszcze na gwarancji i ma przejechane niecałe 9k. Honda już zimuje zakonserwowana w garażu, ale mam pytanie odnośnie wymiany oleju. W karcie gwarancyjnej mam wymianę oleju przy 13k, nie wiem czy mam go wymienić od razu na początku sezonu ,czy czekać do tych 13k i wymienić w hondzie. I jeszcze sprawa alarmu, jako iż mam teraz trochę wolnego czasu planuję założyć do niej alarm (DOKŁADNIE TAKI: http://allegro.pl/alarm-powiadomienie-p ... 67006.html ) i nie wiem czy jak sam będę go zakładał, czy nie stracę gwarancji?
Pozdrawiam, LwG !
- NietoperzSZN
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/8/2014, 17:55
- Lokalizacja: Szczecin
Zalozenie alarmu nie ma wplywu na gwarancje, chyba ze spowoduje uszkodzenie (n.p. zrobisz zwarcie i spalisz wiazke).
Sprawdz kiedy ostatni raz byl zmieniany olej - producent czesto zaleca czas i przebieg. Trzymaj sie zalecen producenta, czestsze zmiany niz sugerowane przez producenta maja tylko jeden cel - nabijanie kieszeni serwisom.
Sprawdz kiedy ostatni raz byl zmieniany olej - producent czesto zaleca czas i przebieg. Trzymaj sie zalecen producenta, czestsze zmiany niz sugerowane przez producenta maja tylko jeden cel - nabijanie kieszeni serwisom.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
jak zaczynasz lutować i grzebać w kablach to nie wiadomo co namieszasz np w układzie ABS czy np co stanie się ze światłami STOPu, ingerencja to ingerencja i wg mnie głupotą jest utrzymanie gwarancji w momencie kiedy ktoś dłubie przy motocyklu a nie wiadomo jakie ma kompetencje. Na łamach ścigacz.pl opisywany był przypadek w którym Harley Davidson nie uznał reklamacji na jakąś usterkę i odebrał motocykliście gwarancję na motocykl ze względu na to że ten zamontował na motocyklu flagi. Sąsiad kupił nową fabię kilka lat temu i nie mógł ani założyć gazu, ani wprowadzać jakichkolwiek modyfikacji (między innymi dołożyć jakichś listew na drzwi czy czegoś takiego) pod groźbą utraty gwarancji na pojazd...
Mój post jest tylko moją opinią, i najlepiej gdyby autor zasięgnął rady w ASO i podzielił się uzyskanymi informacjami z nami.
Mój post jest tylko moją opinią, i najlepiej gdyby autor zasięgnął rady w ASO i podzielił się uzyskanymi informacjami z nami.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
No teraz jestem zdezorientowany. Faktycznie lepiej będzie jeżeli zapytam ASO dla pewności.
Dzięki , LwG.
Dzięki , LwG.
- NietoperzSZN
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/8/2014, 17:55
- Lokalizacja: Szczecin
Chyba nie zrozumiales co pisalem.
Jak nie wiesz co robisz i zepsujesz mieszajac to na to co zepsujesz nie bedzie gwarancji. Ale nie tracisz defaultowo gwarancji na caly motocykl. Bo niby dlaczego mial bys po zamontowaniu n.p. kierunkowskazow stracic gwarancje na skrzynie biegow?
Od tego sa rzeczoznawcy, zeby gdy przyjdzie do czegos orzec, czy modyfikacja bylo przyczyna awarii czy nie.
Dziwne. Masz konkretny opis tego przypadku, czy tylko "jedna baba drugiej babie"?
Dwie rozne rzeczy - modyfikacja ukladu zasilania ma wplyw na silnik, ktory niekoniecznie jest przystosowany do tego typu przerobek. Zakladajac gaz, tracisz gwarancje na silnik i skrzynie biegow. Jak Ci sie zepsuje radio, to musza wymienic ci je na gwarancji.
Z listwami podobnie - jak auto zacznie pod nimi gnic, to producent sie wykraci. Jak walnie Ci skrzynia biegow, dostajesz nowa bez mrugniecia okiem.
ASO powie Ci ze nawet dopompowanie opon stanowi ingerencje w pojazd i tracisz gwarancje, ale chetnie za jedyne 1000 PLN oni Ci to zrobia - przeciez oni chca zarobic.
Poszukaj w necie wyrokow sadow.
melvin napisał(a):jak zaczynasz lutować i grzebać w kablach to nie wiadomo co namieszasz
Jak nie wiesz co robisz i zepsujesz mieszajac to na to co zepsujesz nie bedzie gwarancji. Ale nie tracisz defaultowo gwarancji na caly motocykl. Bo niby dlaczego mial bys po zamontowaniu n.p. kierunkowskazow stracic gwarancje na skrzynie biegow?
melvin napisał(a):ingerencja to ingerencja i wg mnie głupotą jest utrzymanie gwarancji w momencie kiedy ktoś dłubie przy motocyklu a nie wiadomo jakie ma kompetencje.
Od tego sa rzeczoznawcy, zeby gdy przyjdzie do czegos orzec, czy modyfikacja bylo przyczyna awarii czy nie.
melvin napisał(a):Na łamach ścigacz.pl opisywany był przypadek w którym Harley Davidson nie uznał reklamacji na jakąś usterkę i odebrał motocykliście gwarancję na motocykl ze względu na to że ten zamontował na motocyklu flagi.
Dziwne. Masz konkretny opis tego przypadku, czy tylko "jedna baba drugiej babie"?
melvin napisał(a):Sąsiad kupił nową fabię kilka lat temu i nie mógł ani założyć gazu, ani wprowadzać jakichkolwiek modyfikacji (między innymi dołożyć jakichś listew na drzwi czy czegoś takiego) pod groźbą utraty gwarancji na pojazd...
Dwie rozne rzeczy - modyfikacja ukladu zasilania ma wplyw na silnik, ktory niekoniecznie jest przystosowany do tego typu przerobek. Zakladajac gaz, tracisz gwarancje na silnik i skrzynie biegow. Jak Ci sie zepsuje radio, to musza wymienic ci je na gwarancji.
Z listwami podobnie - jak auto zacznie pod nimi gnic, to producent sie wykraci. Jak walnie Ci skrzynia biegow, dostajesz nowa bez mrugniecia okiem.
melvin napisał(a):Mój post jest tylko moją opinią, i najlepiej gdyby autor zasięgnął rady w ASO i podzielił się uzyskanymi informacjami z nami.
ASO powie Ci ze nawet dopompowanie opon stanowi ingerencje w pojazd i tracisz gwarancje, ale chetnie za jedyne 1000 PLN oni Ci to zrobia - przeciez oni chca zarobic.
Poszukaj w necie wyrokow sadow.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Fugu napisał(a):melvin napisał(a):Na łamach ścigacz.pl opisywany był przypadek w którym Harley Davidson nie uznał reklamacji na jakąś usterkę i odebrał motocykliście gwarancję na motocykl ze względu na to że ten zamontował na motocyklu flagi.
Dziwne. Masz konkretny opis tego przypadku, czy tylko "jedna baba drugiej babie"?
http://motovoyager.net/2014/05/wpadka-h ... im-flagom/
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości