Honda CR 85 - bardzo wysokie obroty na jałowym biegu ...
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Honda CR 85 - bardzo wysokie obroty na jałowym biegu ...
Witam
Zakładam nowy temat gdyż z poprzednimi problemami się uporałem... Moja Honda jest dosyć osobliwie kapryśna. Ogarnąłem temat braku iskry, dzisiaj poskładałem moto, odpalam, po czym stopniowo zaczął wkręcać się na bardzo wysokie obroty, jakby zaraz miało go rozsadzić (nie ruszałem manetką, - przy odpaleniu delikatnie) Jakby sam sobie dodawał gazu, próbowałem regulować przy gaźniku ale nic nie dało i jak były już naprawdę bardzo wysokie obroty wyłączyłem go. (trwało to jakieś 30sekund) Raczej nie jest to wina linki. Co myślicie? Rozkręcać gaźnik?
Pozdrawiam
Zakładam nowy temat gdyż z poprzednimi problemami się uporałem... Moja Honda jest dosyć osobliwie kapryśna. Ogarnąłem temat braku iskry, dzisiaj poskładałem moto, odpalam, po czym stopniowo zaczął wkręcać się na bardzo wysokie obroty, jakby zaraz miało go rozsadzić (nie ruszałem manetką, - przy odpaleniu delikatnie) Jakby sam sobie dodawał gazu, próbowałem regulować przy gaźniku ale nic nie dało i jak były już naprawdę bardzo wysokie obroty wyłączyłem go. (trwało to jakieś 30sekund) Raczej nie jest to wina linki. Co myślicie? Rozkręcać gaźnik?
Pozdrawiam
- Cytrusowy96'
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
- Lokalizacja: Polska
oddać do mechanika... nie znasz sie a na siłe chcesz pchać łapy. kombinuj gaźnik, moze gdzies dostaje lewe powietrze. moze cos z regulacjami.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, dzięki za pomoc. Oddałem dwa razy do mechanika (profesjonaliści niby) w życiu nie widziałem takiej fuszerki, może się nie znam ale przynajmniej jak coś robie to uczciwie.... Jak czegoś nie wiem to pytam i nie widzę w tym nic złego. Myślałem że po to jest to forum ale jeśli się mylę to przepraszam bardzo!
- Cytrusowy96'
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
- Lokalizacja: Polska
Próbowałeś jak się rozkręcał na obroty zatkać dolot powietrza ręką? Jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze, jeśli zgaśnie sprawdź przepustnicę i okolice, czy dobrze domyka. Co robiłeś z gaźnikiem?
-
.BasH. - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 8/12/2014, 19:37
- Lokalizacja: Bory Tucholskie
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
forum własnie po to jest.... tylko jak juz sie tyle razy nie udaje, to jednak dobrze jakby ktos znający sie rzucił na to okiem bo szkoda sie męczyc. przyczyn tego moze byc wiele. trzeba by wszystkie rozpisac sprawdzac itp itd..... albo pokombinowac samemu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Może to ułatwi diagnozę: Problem wystąpił po tym, gdy wystąpiła nieszczelność na głowicy i płyn chłodzący dostawał się do cylindra dławiąc motocykl. Po przeszlifowaniu głowicy na papierze ściernym (600 na szkle) płyn się już nie dostaje. Ale być może dostałem trefną uszczelkę pod głowicę, możliwe że jest tam jakaś nieszczelność??? Gaźnik rozebrałem i wygląda w porządku. Wyczyściłem dokładnie
- Cytrusowy96'
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
- Lokalizacja: Polska
a czym dokręcałes głowice ?
gaźnik zazwyczaj wygląda w porządku ale czy działa to inna kwestia
gaźnik zazwyczaj wygląda w porządku ale czy działa to inna kwestia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości