Zobacz wątek - Honda CR 85 - bardzo wysokie obroty na jałowym biegu ...
NAS Analytics TAG

Honda CR 85 - bardzo wysokie obroty na jałowym biegu ...

Enduro, Cross
_________

Honda CR 85 - bardzo wysokie obroty na jałowym biegu ...

Postprzez Cytrusowy96' » 2/1/2015, 14:57

Witam

Zakładam nowy temat gdyż z poprzednimi problemami się uporałem... Moja Honda jest dosyć osobliwie kapryśna. Ogarnąłem temat braku iskry, dzisiaj poskładałem moto, odpalam, po czym stopniowo zaczął wkręcać się na bardzo wysokie obroty, jakby zaraz miało go rozsadzić (nie ruszałem manetką, - przy odpaleniu delikatnie) Jakby sam sobie dodawał gazu, próbowałem regulować przy gaźniku ale nic nie dało i jak były już naprawdę bardzo wysokie obroty wyłączyłem go. (trwało to jakieś 30sekund) Raczej nie jest to wina linki. Co myślicie? Rozkręcać gaźnik?

Pozdrawiam
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska


Postprzez henio12323 » 2/1/2015, 15:07

oddać do mechanika... nie znasz sie a na siłe chcesz pchać łapy. kombinuj gaźnik, moze gdzies dostaje lewe powietrze. moze cos z regulacjami.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Cytrusowy96' » 2/1/2015, 15:30

Ok, dzięki za pomoc. Oddałem dwa razy do mechanika (profesjonaliści niby) w życiu nie widziałem takiej fuszerki, może się nie znam ale przynajmniej jak coś robie to uczciwie.... Jak czegoś nie wiem to pytam i nie widzę w tym nic złego. Myślałem że po to jest to forum ale jeśli się mylę to przepraszam bardzo!
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez .BasH. » 2/1/2015, 15:45

Próbowałeś jak się rozkręcał na obroty zatkać dolot powietrza ręką? Jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze, jeśli zgaśnie sprawdź przepustnicę i okolice, czy dobrze domyka. Co robiłeś z gaźnikiem?
Avatar użytkownika
.BasH.
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 8/12/2014, 19:37
Lokalizacja: Bory Tucholskie

Postprzez SpeedyGonzales » 2/1/2015, 17:49

Może po prostu linka nie odbija.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez henio12323 » 3/1/2015, 00:28

forum własnie po to jest.... tylko jak juz sie tyle razy nie udaje, to jednak dobrze jakby ktos znający sie rzucił na to okiem bo szkoda sie męczyc. przyczyn tego moze byc wiele. trzeba by wszystkie rozpisac sprawdzac itp itd..... albo pokombinowac samemu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cytrusowy96' » 3/1/2015, 15:12

Może to ułatwi diagnozę: Problem wystąpił po tym, gdy wystąpiła nieszczelność na głowicy i płyn chłodzący dostawał się do cylindra dławiąc motocykl. Po przeszlifowaniu głowicy na papierze ściernym (600 na szkle) płyn się już nie dostaje. Ale być może dostałem trefną uszczelkę pod głowicę, możliwe że jest tam jakaś nieszczelność??? Gaźnik rozebrałem i wygląda w porządku. Wyczyściłem dokładnie
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 3/1/2015, 21:20

a czym dokręcałes głowice ?

gaźnik zazwyczaj wygląda w porządku ale czy działa to inna kwestia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê