[Aktualności] Testujemy Kawasaki Versys 650 i...
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Testujemy Kawasaki Versys 650 i...
Dyskusja na temat: Testujemy Kawasaki Versys 650 i Versys 1000 modele 2015
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy Kawasaki Versys 650 i Versys 1000 modele 2015
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy Kawasaki Versys 650 i Versys 1000 modele 2015
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam,Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>
Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).
Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...
po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz VersysaKomentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>Komentatorzy napisał(a):witam,
Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).
Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...
po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>

Pzdr<br><hr>Jokansen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6.Komentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>Komentatorzy napisał(a):witam,
Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).
Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...
po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa![]()
Pzdr<br><hr>Jokansen<br>
Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi"

Przy okazji kilka uwag
- hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6
Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka
na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy)
lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!!
- tłumik ... daje rade na początek
- handguardy - obowiÄ…zkowo
- wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo
zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150
miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie.
mam nadzieję że pomogłem<br><hr>karolus80
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za odpowiedź. Tak jak myślałem bez przymiarki raczej nie ma co kombinować przy moich gabarytachKomentatorzy napisał(a):Co dokładniej zmieniło się od obecnego modelu poza owiewką i mocniejszym silnikiem? Czy inna jest pozycja, kierownica, nastawy zawieszeń, fabryczne opony, hamulce, może dźwięk wydechu? Nie żeby obecny był jakoś zły ale czy poza wyglądem warto czekać na nowszą wersję?<br><hr>jcross<br>Komentatorzy napisał(a):witam,
Jeżeli chodzi o wydech do Versysa 650 to nie warto czekać/liczyć na producenta tylko od razu wymienić na LeoVince Underbody SBK (made in Poland nota bene, 400 euro).
Do tego jest milion szyb (np VStream), lusterek (100$ euro za wyśmienite Adventure Mirror, LLC), handguardów (barkbusters) i innych akcesoriów w niskiej cenie...
po co czekać i przepłacać za nowy model ?<br><hr>karolus80<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie myślę o zakupie Versysa na przyszły sezon. Jedyne co burzy mój spokój to wzrost - mam 170cm a Versys ma kanapę na wysokośći ~ 850mm. Na trochę niższego DLa 650 wskakuję raczej bez problemu choć z trudem staję pełnymi stopami na ziemi. Myślisz, że dam radę? (zakładam że ujeżdzasz Versysa![]()
Pzdr<br><hr>Jokansen<br>Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy dasz radę, najlepiej zobaczyć w salonie Kawasaki albo innym jak mają uzywkę. Na pewno jest wyższy od ER-6.
Dla mnie z moimi 183cm jest w sam raz więc dla Ciebie może być za duży. Motocykl ma dość miękkie zawieszenie, o długim skoku więc dość porządnie nim buja przy hamowaniu/przyspieszaniu,zatrzymywaniu się i manewrach. Mi zajęło dobre 10kkm 50-50% miasto/poza i jedną porządną glebę zanim sie przyzwyczaiłem do tej "łodzi"![]()
Przy okazji kilka uwag
- hamulce+zawieszenie zestrojone jest tak że nigdy do końca nie wiesz co się dzieje z motocyklem ... tragedia ale idzie się z bólem (złamanej stopy) wyuczyć na pamięć . Nie ma porównania z XMAXem albo nawet ER-6
Silnik, zwrotność, pozycja, zasięg - bajka
na autostradzie przy 140 głowę urywa. (183 cm, z akcesoryjną szybą vstream. da radę z 50 km zrobić ale nie jest to super komfortowe, zwłaszcza po pracy)
lusterka z wersji r 2008 - do wywalenia - odkręcają się z powodu wibracji, wiatru !!!
- tłumik ... daje rade na początek
- handguardy - obowiÄ…zkowo
- wymiana żarówki na offroad 65W + ledy przeciwmgielne - obwiązkowo
zasięg : 400 km spokojna jazda miasto - 100 km/h poza miastem, 350km przy pałowaniu na autostradzie 140-150
miasto : dynamiczna jazda to bajka, tylko od sprzęgła/gazu trochę ręka boli po pewnym czasie.
mam nadzieję że pomogłem<br><hr>karolus80<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości