Wygląd silnika :)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Wygląd silnika :)
Siemka! Mam pytanie jak osiągnąć taki efekt w wyglądzie silnika (dokładnie chodzi mi co zrobić żeby się tak błyszczał jak na załączonej fotce?
- Załączniki
-
- 1119976_308674415994775_7950146871347870627_o.jpg
- (241.42 KiB) Pobrane 59 razy
- DADI1919
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 12/2/2013, 20:24
Masz dwie opcje, polerka drobnym papierem wodnym i tarczą filcową na wiertarce\szlifierce, lub wygładzenie z grubsza i wysłanie do nałożenia powłok miedzi niklu i chromu w przypadku stali, i chromu lub niklu i chromu w przypadku aluminium.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Silnik na zdjęciu jest wypolerowany. Dużo roboty żeby uzyskać taki efekt. Najpierw grubszym papierem trzeba zeszlifować napis IFA i wszelkie nierówności, potem stopniowo papierami o drobniejszej gradacji, na koniec wodnymi. A potem filc i popularny AutoMax, albo coś lepszego. Kostki polerskie dają chyba lepsze efekty.
-
Rodzynnki - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/11/2014, 19:48
dodam tylko że taki efekt (polerka) nie jest trwały. po polerce wygląda super, ale po tygodniu już lustra nie ma. trzeba powtarzać proces polerowania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Rodzynnki napisał(a):Silnik na zdjęciu jest wypolerowany. Dużo roboty żeby uzyskać taki efekt. Najpierw grubszym papierem trzeba zeszlifować napis
Roboty wcale nie jest tak dużo, chociaż jeśli wcześniej tego nie robiłeś to trochę ci to zajmie.
Jak pojedziesz najpierw grubym papierem to do usranej śmierci będziesz usuwał rysy po nim Napisów nie trzeba usuwać, bo i po co?
Co do trwałości, po pierwsze nie może być narażony na olej i inny syf, bo będzie lipa, po drugie jak raz wypolerujesz, to wystarczy powiedzmy raz w miesiącu solidnie przejechać szmatą z jakimś środkiem polerskim.
Jakby nie było, bez wiertarki nie podchodź, bo ręcznie nie dasz rady. To może niepopularne, ale mi się lepiej polerowało gąbką niż filcem.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Filcem dużo osób robi. Właśnie teraz ogarnąłem o tym grubym papierze. Tak się nie robi! Chyba że ktoś ma 6dni na polerkę Krótko trzyma jak jest mokrym drobnym papierem robione. Kumpel zakupił coś takiego http://allegro.pl/zestaw-polerski-najtanszy-500-cm-wsk-osa-junak-shl-i4848140479.html (otwórz link) i K2 z polyskiem i git też było
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Ja zacząłbym od nałożenia pasty, ale nie polerskiej na silnik tylko czarnej na twarz, w końcu klimaty bling bling wymagają ciemnego koloru skóry dla 100% efektu...
Według mnie 100razy lepiej wyglądają silniki pomalowane farbą dającą taki efekt:
Według mnie 100razy lepiej wyglądają silniki pomalowane farbą dającą taki efekt:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Jak pojedziesz najpierw grubym papierem to do usranej śmierci będziesz usuwał rysy po nim Napisów nie trzeba usuwać, bo i po co?
I właśnie dla tego napisałem że jest dużo roboty, a autor tematu chciał wiedzieć jak uzyskac efekt jak na zdjęciu. Dekle zwykle nie są idealne i mają dużo rys które nie tak łatwo usunąć. Napisów nie trzeba usuwać, ale nie było by jak na zdjęciu, a i w koło napisu nie da się zrobić idealnie dlatego ludzie go usuwają. Względnie dobrą polerkę łatwo zrobić, ale polerkę bez żadnej ryski i z dobrym wykończeniem w zakamarkach to już jest wyczyn.
Jak nie ma mocno głębokich rys to może papier 250 powinien dać rade na początku. I potem stopniowo zwiększać gradację.
-
Rodzynnki - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/11/2014, 19:48
cioracz napisał(a):melvin ale to nie w simaczu bo co z cylkiem zrobisz? Polerka tylko i wylacznie
Cylinder po prostu na czarno, odpowiednią farbą, a resztę ze strukturą i masz elegancki efekt...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości