Zobacz wątek - problem - rebound adjustment
NAS Analytics TAG

problem - rebound adjustment

Enduro, Cross
_________

problem - rebound adjustment

Postprzez Nurekwmg » 18/11/2014, 21:05

Witam. mam mały problem z regulacją tłumienia odbicia w motocyklu KTM exc 530. śruba służąca do regulacji ( ta przy wahaczu) obraca sie w nieskonczonosc zgodnie z ruchem wskazówek zegara. wiec nie moge znalezc punktu wyjsciowego do regulacji. czy spotkaliscie sie z takim problemem ? Jezeli nie otwieram zawias ;)
Avatar użytkownika
Nurekwmg
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/11/2009, 12:06
Lokalizacja: Łuków


Postprzez MJR128 » 18/11/2014, 21:37

A czy przeciwnie do ruchu wskazówek możesz odczuć opór (koniec regulacji) ?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez Nurekwmg » 18/11/2014, 21:44

również nie mogę.
Avatar użytkownika
Nurekwmg
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/11/2009, 12:06
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Nurekwmg » 18/11/2014, 21:51

czytalem ze czasem igła sie blokuje(i ten dwustożkowy walec na ktorym jest sruba sie slizga) i należy sprobowac psiuknąc penetratorem pod gumowy koreczek od spodu shocka. sama śruba regulacji jest w neoprenowej skarpecie dosyc szczelnie zamknieta wiec brud raczej sie nie dostał tędy. jak cos to od spodu
Avatar użytkownika
Nurekwmg
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/11/2009, 12:06
Lokalizacja: Łuków

Postprzez henio12323 » 19/11/2014, 00:11

igła sie blokuje i wtedy sie ukręca sruba, juz na penetratora za późno ;D na 99% masz zerwany stożek to jest troche wada tego amorka, za tym pokrętłem masz zejscie stozka i na najmniejszym przekroju jest to bardzo delikatne. jak sie za mocno zakręci to sie moze zerwać. czeka cie wymiana tego elementu. nie pamietam juz bo dawno rozbierałem ten amorek, ale chyba trzeba bedzie cały amor rozebrac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 19/11/2014, 21:39

Wada to jest użytkownika, który nie wie jak obsługiwać amor.
Reasumując. Bez rozbiórki nie ma szans na naprawę.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 20/11/2014, 07:57

wada jest fabrycza, bo WP sie do tego przyznało i dokupując regulacje dostaje sie już przemodelowaną
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 20/11/2014, 08:40

Pokaż gdzie wystosowali taki komunikat.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 20/11/2014, 14:20

robiąc mocniejszą częśc przyznali sie do błędu... gdyby tak nie było dalej by sprzedawali ciensze regulacje które łatwo pękają. nie muszą pisać komunikatów :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nurekwmg » 7/1/2015, 20:55

No dobra jest tak jak mówicie :D pęknięta regulacja na przewężeniu :) teraz muszę to wymienić. jako że tego nie robiłem są dwie wersje : krok po kroku z serwisówki , wersja 2 - czy da się wymienić bez rozszczelnienia? ( w razie czego mam dostęp do pompy. Robie wszystko sam zawsze i wolę sie nauczyć :D
Pozdro i dzięki za rady
Avatar użytkownika
Nurekwmg
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/11/2009, 12:06
Lokalizacja: Łuków

Postprzez henio12323 » 7/1/2015, 22:27

moze byc ciezko o ile w ogóle możliwie wepchać ten bolec którym steruje srubka, polecam zadzwonic do jakiegos seriwsu ktma i podpytac czy jest to mozliwe bez rozbierania amorka, chyba że ktoś tutaj bedzie wiedział.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nurekwmg » 8/1/2015, 18:57

jak ktos wie proszę o odpowiedz jezeli nie to zaryzykuje , zawsze to nowy olej i amor po serwisie ;) postaram sie wrzucic jakies foto z akcji
Avatar użytkownika
Nurekwmg
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/11/2009, 12:06
Lokalizacja: Łuków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr