MT ETZ 250 - przerobienie
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ja mz-tką wyskakiwałem w powietrze, raz zaryłem w bruzdę żę motor stanął a ja prawie przez kiere przeleciałem i nic, felgi, zawiecha w liściu,
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Re: a
Kedar-88 napisał(a):koksik52 napisał(a):Jak sa aluminiowe, to sa podatne na wykrzywienia, tak ? Jak mocno trzebaby bylo " ckoczyc " zeby je wygiac ?? xDD Bo mamy w uliczce progi zwalniajace xD
Daj sobie z nią spokój, bo ludzie Ci dobrze radzą a ty swoje. Ciężko pojąć, że ten motocykl nie nadaje się do jazdy ekstremalnej?
Zle mnie zrozumiales . U nas w uliczce sa progi zwalniajace, a ja jako ze uczybym sie jezdzic, to nei wiadomo co by z tego bylo, i pytalem sie tylko, czy moglyby sie bardzo wygiac
- koksik52
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
- Lokalizacja: Warszawa
Posiadam ETZ przerobiona przez poprzedniego wlasciciela na supermoto moto do dzis nie zostalo skonczone ;p posmigalem nim troche po bezdrozach i stoi sobie teraz w szopie. Jak chcesz moge wyslac ci zdjecia
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości