Zobacz wątek - MT ETZ 250 - przerobienie

MT ETZ 250 - przerobienie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

MT ETZ 250 - przerobienie

Postprzez koksik52 » 21/6/2011, 19:12

Siemka
Pisze do was po to, zeby zapytac sie, czy daloby sie przerobic MZke w stanie idealnym. Jako iz nie podobaja mi sie takie w stylu : simsonow " itp, to chcialem sie zapytac, czy moglbym ja jakos przrobic nawet lekko, zeby przypominala crossa lub enduraka, albo cos w tym stylu ?
koksik52
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 21/6/2011, 20:26

mozna ale po co ? lepiej sprzedac i kupic jakiegos enduraka. skoro piszesz że jest w stanie idealnym szkoda niszczyc sprzętu... juz niewiele ich jeździ w niezłym stanie. a agrotuningi wręcz nie wypadają w tym wieku ;D mozesz spręzyne od malucha wsadzić na tył (centralnie ) na przód jakies szklanki podwyzszające porobic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 21/6/2011, 21:12

Nie szpeć klasyka! Sprzedaj go, jeśli jest naprawdę w niezłym stanie to weźmiesz za niego dość sporo, potem dołożysz i kupisz enduro czy co tam chcesz, a najlepiej to jeździj dalej na tej mz :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Voxx » 22/6/2011, 22:16

jak Ci sie nie podoba motocykl MZ 250 to sprzedaj komus komu sie bedzie podobac taki motocykl MZ 250 a sobie kup to co ci sie podoba ! jakie to proste jestem genialny ;)
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez sonycbr77 » 23/6/2011, 06:13

u nas w miescie chlopak jezdzi rok w rok na MZ w oryginale odpicowana na lalke i co fajne jezdzi w grupie z innymi ktorzy smigaja na nowych sprzetach a on ta MZ, fajnie to wyglada, to jest pasja chyba do takich sprzetow wiec sprzedaj ja a nie niszcz bo sa jeszcze tacy ktorym sie podobaja takie maszyny
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Invi » 23/6/2011, 08:13

komarcc napisał(a):Nie szpeć klasyka!


Na z ETZ to taki klasyk :roll:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez grunder » 23/6/2011, 09:53

Invinciblee napisał(a):Na z ETZ to taki klasyk


haha dokładnie, jak już to klasyk jest Jawa 353. Jednak jeśli ktoś ma chęci na przerobienie MZ, to nic mu nie stoi na drodze :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez 7beat » 23/6/2011, 11:36

ja swoją etz 250 przerobiłem na crossa, z przodu utwardzona zawiecha, wysoki błotnik, szeroka kiera, przy podnóżkach dodatkowy stelaż by sie nie łamały przy glebie, z tyłu podniesiony zadupek, podnisiona zawiecha o 3cm, opona kostka i crossik elegancki i popyla w terenie niesamowicie, tylko mogła by być lżejsza. jak chcesz foto zobaczyć to daj znać, albo poszukaj mnie na polskiej jeździe pod nickiem 7beat
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez mirekm71 » 24/6/2011, 11:25

Serce peka jak czytam takie rzeczy. Moze jeszcze nie klasyk ale juz coraz mniej. U mnie tez mlodzi ludzie jezdza mz jedna 250 i jedna 251 ale nie sadze, zeby komus przyszlo do glowy je przerabiac. Takie wlasnie nie zwiesniaczone sa piekne.

Cross z mz? 250? Jest za dluga i za niska. Mz jest motocyklem turystycznym i taki bedzie z niego cross, ze szkoda gadac. Ostatecznie sprzeglo obrocisz na stozku na wale bo to ich wada. Ten motocykl sluzy do jazdy po drogach a nie do katowania. Sprzedaj to komus kto uszanuje albo poczekaj kilka lat i sam zrozumiesz co chcesz niszczyc. Ja jezdze jawa 350. Super turystyk, toleruje rozne nawierzchnie i daje duzo frajdy, nie wyobrazam sobie cos w niej obciac i cos dospawac czy skakac do gory. Ten motocykl dobrze jezdzi wiec po co go polamac??? Nie lepiej kupic taki, ktory jest zbudowany do skokow?

Obrazek
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez sonycbr77 » 24/6/2011, 11:34

swieta racja popieram:) za pare lat juz nie bedzie widac takich motorow na drogach bo znikna
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

a

Postprzez koksik52 » 24/6/2011, 18:01

A więc tak - jednak postanowilem jej nie przerabiac, tylko zostrawic taka jaka jest. Podobno ma lekko pordzewiale kola, ale sie jakos to zrobi.
koksik52
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mirekm71 » 24/6/2011, 22:33

Kola kupisz do 50 zl za sztuke w ladnym stanie.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

a

Postprzez koksik52 » 25/6/2011, 12:54

A jakby je pomalowac czyms, tak zeby sie blyszczaly ?
koksik52
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mirekm71 » 25/6/2011, 13:06

W oryginale nie sa malowane, czym bys nie pomalowal powloka bedzie duuuzo slabsza od oryginalu i kazda porzadna powloka bedzie drozsza w polozeniu albo dorowna kosztem+robocizna oryginalnym ladnym kolkom z allegro wiec po co sie wysilac?
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Kedar-88 » 25/6/2011, 15:37

Oryginalne felgi do etz są aluminiowe, a nie stalowe. Więc skąd rdza?, prawdopodobnie ktoś już je zmieniał.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez 7beat » 25/6/2011, 18:35

no dokładnie, ja poświęciłem 15min na szybką polerkę tylnej felgi i efekt jest piorunujący, oryginalne fele mz-tki bardzo łatwo na lustro spolerować
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez mirekm71 » 25/6/2011, 21:52

No tak, jesli to sniedz to byle pasta naprawi. W jawie mam stalowe to nie zalapalem, ze mz jest trendy i ma alu ;-)
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

a

Postprzez koksik52 » 25/6/2011, 22:21

Jak sa aluminiowe, to sa podatne na wykrzywienia, tak ? Jak mocno trzebaby bylo " ckoczyc " zeby je wygiac ?? xDD Bo mamy w uliczce progi zwalniajace xD
koksik52
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: a

Postprzez Kedar-88 » 25/6/2011, 22:58

koksik52 napisał(a):Jak sa aluminiowe, to sa podatne na wykrzywienia, tak ? Jak mocno trzebaby bylo " ckoczyc " zeby je wygiac ?? xDD Bo mamy w uliczce progi zwalniajace xD


Daj sobie z nią spokój, bo ludzie Ci dobrze radzą a ty swoje. Ciężko pojąć, że ten motocykl nie nadaje się do jazdy ekstremalnej?
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez henio12323 » 26/6/2011, 09:15

sprzedaj i kup cos. wyjdziesz na 0. jak zadbana to minimum 1500 zł weźmiesz. a za tyle spokojnie kupisz jakas yamahe DT czy cos takiego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr