[Suzuki gsx-r 1000 k4]pomocy
Posty: 4
• Strona 1 z 1
[Suzuki gsx-r 1000 k4]pomocy
Mam prośbę o pomoc.Mam od niedawna giksera 1000 k4 a dopiero co go osiodłałem i okazuje się że dobija tylko do niecałych pięciu tysiaków w trakcie jazdy i odcina go-gasnie silnik i pokrótkiej chwili znowu załapuje.To samo na wszystkich biegach.Na jałowym pracuje normalnie tzn. wchodzi na obroty.Oile to możliwe prosze o pomoc lub jakies wskazówki.
- Mc-gregor
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
- Lokalizacja: radomsko
A Lampka "FI" zapala siÄ™ ?
Może być potrzebne podłączenie pod komputer i odczyt kodów błędu.
Wypadało by zacząć od sprawdzenia podstaw:
- regulacja luzu zaworowego
- sprawdzenie świec
- sprawdzenie filtra powietrza
- sprawdzenie filtra paliwa
- synchronizacja przepustnic
Może być potrzebne podłączenie pod komputer i odczyt kodów błędu.
Wypadało by zacząć od sprawdzenia podstaw:
- regulacja luzu zaworowego
- sprawdzenie świec
- sprawdzenie filtra powietrza
- sprawdzenie filtra paliwa
- synchronizacja przepustnic
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
[Suzuki gsx-r1000 K4]pomocy
Witam i dzieki za podpowiedzi.Na budziku wszystko gra ,żadnych błędów czy innych niespodzianek.Jesli chodzi o filtry i swiece tez o.k.Nie wiem jak z luzem zaworów i przepustnicami (to napewno ustawie w najbliższym czasie)ale kiedy jechałem nim po zakupie w tamtym roku wszystko grało.Tzn.nie działo sie nic takiego jak teraz.Ale mam jeszcze pytanie-wymieniałem rurę z exhaustem i silniczkami(KOMPLET)stara była przygnieciona i mechanizm był skorodowany i przycinał się i wtedy własnie wyskakiwał błąd.Ale zmierzam do tego czy ta wymiana może byc przyczyną tego stanu rzeczy.
- Mc-gregor
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
- Lokalizacja: radomsko
Zrobione:-)
Może komuś sie przyda
Po wizycie u mechanika i jego sugestiach co do tego problemu-najpewniej elektrycznie coś nie gra......Zacząłem od sprawdzenia wszystkich połączę na kostkach jak też sprawdzenie pin-ów na złączu kompa a na koncu na podnosniku odpalenie i jazda i dalej to samo.Dopiero po przyjrzeniu się stopce okazało sie że mocowanie jest na tyle lużne że przy tych samych obrotach silnika na kazdym biegu stopka dostawała drgań i odchylała sie na boki nie w dól na tyle by załaczyć czujnik!I tu odłączenie zapłonu!Szybka naprawa(WYKRECENIE I ŚĆISNIĘCIE MOCOWANIA MLOTECZKIEM
I PO SPRAWIE).


- Mc-gregor
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/4/2010, 12:34
- Lokalizacja: radomsko
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości