NIE ODPALA KAWASAKI ZZR600
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no dobra ale on tak wlaśnie ma ze jak złapie to zaraz gaśnie! bo jak próbowałem kiedyś to tak mu się działo! i napisz mi jak go utrzymać zeby nie zgasł???
A jak myślisz moze być to stare paliwo z baku czy nalać nowego???
I napisz mi jeszcze jaką bęzyne 95 czy 98
Ja tankowałem 98 ale nie wim czy mozna tez 95???
A jak myślisz moze być to stare paliwo z baku czy nalać nowego???
I napisz mi jeszcze jaką bęzyne 95 czy 98
Ja tankowałem 98 ale nie wim czy mozna tez 95???
- zzr6003
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:10
- Lokalizacja: Łubienko
dobrą 95 lej. Lyb ulepszoną 98 jak v-power czy verve. Zwykła 98 to taki sam shit jak zwykła 95 tyle, że droższa i często nieświeża.
Słuchaj jak nie możesz go przytrzymać na obrotach podczas ssania to masz za dużo paliwa naraz do gaźników i zalewa go. Jak wykręcisz świece po takim starcie to sa mokre i czarne tak?
Nawet jak nieodpuszczasz ssania to się dławi i gaśnie tak?
Jeżeli temat ustawiania pływaków w komorach gaźników Cie przerasta to oddaj po prostu moto na serwis. Niech sprawdzą co i jak.
Sprawdź też śrubą regulacji obrotów jałowych (ale to tylko niestety na zdjętych gaźnikach sprawdzić można) czy nie jest ona zbyt wykręcona (to jest ta śruba na elastycznym przewodzie po środku gaźników - model D)
Możesz próbować bardzo szybko kręcić nią zanim zgaśnie sprzęt po odpaleniu i zobaczyć, czy coś to poprawi. Podstawa jednak to poprawnie ustawiony stan paliwa w gaźnikach przez wysokośc pływaków i śruby składu mieszanki. Później mocny aku i świece i dobre paliwo. Nie ma bata - musi zagadać i trzymać obroty jak zrobisz to wg. serwisówki.
Jak temat całych tych regulacji Cie przeraża to zadzwoń do jakiegoś poleconego serwisu w Twojej okolicy i niech odbiorą sprzęt spod domu (zazwyczaj wiecej jak 30zł nie zapłacisz za to) na lawecie własnej lub w busie.
Słuchaj jak nie możesz go przytrzymać na obrotach podczas ssania to masz za dużo paliwa naraz do gaźników i zalewa go. Jak wykręcisz świece po takim starcie to sa mokre i czarne tak?
Nawet jak nieodpuszczasz ssania to się dławi i gaśnie tak?
Jeżeli temat ustawiania pływaków w komorach gaźników Cie przerasta to oddaj po prostu moto na serwis. Niech sprawdzą co i jak.
Sprawdź też śrubą regulacji obrotów jałowych (ale to tylko niestety na zdjętych gaźnikach sprawdzić można) czy nie jest ona zbyt wykręcona (to jest ta śruba na elastycznym przewodzie po środku gaźników - model D)
Możesz próbować bardzo szybko kręcić nią zanim zgaśnie sprzęt po odpaleniu i zobaczyć, czy coś to poprawi. Podstawa jednak to poprawnie ustawiony stan paliwa w gaźnikach przez wysokośc pływaków i śruby składu mieszanki. Później mocny aku i świece i dobre paliwo. Nie ma bata - musi zagadać i trzymać obroty jak zrobisz to wg. serwisówki.
Jak temat całych tych regulacji Cie przeraża to zadzwoń do jakiegoś poleconego serwisu w Twojej okolicy i niech odbiorą sprzęt spod domu (zazwyczaj wiecej jak 30zł nie zapłacisz za to) na lawecie własnej lub w busie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
nie jak juz zapali i nie bede mu ssania odpuszczał to nie gasnie i go nie dławi,moge mu ssaniem regulować jak mi pasuje więcej lub mniej! a Tobie chodzi o ta śrubę co jest pod gażnikami taka długa!!!TAK???Wiem ze zawracam wam głowę ale to moje pierwsze moto i nie chce sobie czegoś zepsuć.
- zzr6003
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:10
- Lokalizacja: Łubienko
zzr6003 napisał(a):nie jak juz zapali i nie bede mu ssania odpuszczał to nie gasnie i go nie dławi,moge mu ssaniem regulować jak mi pasuje więcej lub mniej! a Tobie chodzi o ta śrubę co jest pod gażnikami taka długa!!!TAK???Wiem ze zawracam wam głowę ale to moje pierwsze moto i nie chce sobie czegoś zepsuć.
A masz kolego sciagnieta serwosowke i przejrzana przynajmniej ze 3 razy??
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
macs napisał(a):A masz kolego sciagnieta serwosowke i przejrzana przynajmniej ze 3 razy??
Dokładnie. Moto się samo nie zalewa, to jest tylko wina użytkownika.
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
wydaje ni sie ze on sie nie zalewa bo jak kiedys wykręciłem swiece po takim starcie to nie były zalane,były tylko lekko wilgotne i wydaje ni sie ze na takich swiecach powinien chodzić.
A jak złapie i zaraz gasnie to wystarczy poczekać 10 do15 sekund i znów pali bez problemu!!!
A jak złapie i zaraz gasnie to wystarczy poczekać 10 do15 sekund i znów pali bez problemu!!!
- zzr6003
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:10
- Lokalizacja: Łubienko
no i gitara Starsze japońce nie lubią jak lód ognia temperatur poniżej zera.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
problem z kawa zzr600 z 1991
Witam was drodzy koledzy!
jestem nowa na tym fajniutkim forum i jestem troszku zielona no nic przejdę do konkretu posiadam kawasaki zzr600 z 1991r jestem jego 2 właścicielem w pl ale nie w tym problem. Problem jest w tym ze od początku mam z nim problemy kopiłam go od motocyklisty który zrobił mnie w hu.....a moto odpaliło przy zakupie bez problemu ale już podczas powrotu do domu zgasł mi parę razy i musiałam chwile poczekać bo na ciepło nie odpalił wiec na drugi dzień od razu serwis, co się okazało płytki zaworowe do wymiany ok wymienione super odpalanko, po miesiącu a w sumie 2 wyjazdach znów problemy, przyszła zima moto do garażu spokój po zimie kompletny serwis świece aku regulacje wymiana oleju w amorach wym oleju płynów ustrojowych wszystkiego no i lipa przejechane 200km i znów problemy odpala i gaśnie 2 dni temu jak pochodził chwile to zgasł a teraz od razu POMOCY I SORY ZA CALA HISTORIE
jestem nowa na tym fajniutkim forum i jestem troszku zielona no nic przejdę do konkretu posiadam kawasaki zzr600 z 1991r jestem jego 2 właścicielem w pl ale nie w tym problem. Problem jest w tym ze od początku mam z nim problemy kopiłam go od motocyklisty który zrobił mnie w hu.....a moto odpaliło przy zakupie bez problemu ale już podczas powrotu do domu zgasł mi parę razy i musiałam chwile poczekać bo na ciepło nie odpalił wiec na drugi dzień od razu serwis, co się okazało płytki zaworowe do wymiany ok wymienione super odpalanko, po miesiącu a w sumie 2 wyjazdach znów problemy, przyszła zima moto do garażu spokój po zimie kompletny serwis świece aku regulacje wymiana oleju w amorach wym oleju płynów ustrojowych wszystkiego no i lipa przejechane 200km i znów problemy odpala i gaśnie 2 dni temu jak pochodził chwile to zgasł a teraz od razu POMOCY I SORY ZA CALA HISTORIE
iza
- iza_kawasaki
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1/4/2013, 14:25
- Lokalizacja: śląsk, holandia
hej wymienione świece, kabelki, oleje płyny regulowane luzy zaworowe, ogólnie został przez serwis przygotowany do sezonu przejeżdżam tygodniowo rekreacyjnie ok 20km z normalna temperaturą.
iza
- iza_kawasaki
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1/4/2013, 14:25
- Lokalizacja: śląsk, holandia
To na moje oko jeżeli wszystko zostało poprawnie zrobione i wyregulowane to należy sprawdzić cewki zapłonowe czy po nagrzaniu dają iskrę. A na początek posprawdzać ich rezystancję i kable czy nigdzie nie dotykają silnika.
-
mati22252 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości