Zobacz wÄ…tek - Wyrywa kierownicÄ™ z rÄ…k...
NAS Analytics TAG

Wyrywa kierownicÄ™ z rÄ…k...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wyrywa kierownicÄ™ z rÄ…k...

Postprzez tomala821 » 8/2/2009, 20:00

Witam. mam aprilię pegaso 125. Jak jadę po polnych drogach z szybkością ok powyzej 60km/h i na dziórawym asfalcie to nieraz potrafi wyrwać kierownicę z rąk i rzucać motorem na boki... Czym to jest spowodowane? Czy moze to juz czas zregenerować lagi przednei?
Avatar użytkownika
tomala821
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez mar111cin » 8/2/2009, 21:26

ja bym proponował jeździć po gładkim asfalcie i nie wpadać w dziury.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez zdzichu123 » 9/2/2009, 13:42

A nie idzie jasniej opisac o co chodzi ? Po wyjsciu z dziury dawaj mniej gazu :d haha
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez qadrat » 9/2/2009, 18:09

A ja bym proponował troszkę się nauczyć jeździć w terenie - bo to jest całkowicie inna jazda niż po asfalcie, zajebiście mocne trzymanie kierownicy to podstawa :)

A może jesteś marnej postury i po prostu nie masz siły utrzymać moto - pamiętaj, to Ty masz kierować motocyklem, a nie odwrotnie :)
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez fajerstarter » 9/2/2009, 18:34

załóż amorek skrętu
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 358
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez PajÄ…k » 10/2/2009, 00:38

moim zdaniem amorek mógłby go tylko zabić..
W twrenie trzeba sobie radzić samemu bo po dziórach to koło wybiera gdzie pojedzie a kierowcja jedynie wskazuje odpowiedni kierunek a amorek w takich warunkach zablokuje kiere i gleba gotowa.
Zresztą to chyba zbliżasz się do granicy możliwości tej Aprilki
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez marvin » 11/2/2009, 16:09

mar111cin napisał(a):ja bym proponował jeździć po gładkim asfalcie i nie wpadać w dziury.


Wiesz kolego to że ty nie umiesz jeżdzić w terenie i odradzasz tego to nie znaczy ze inni maja tego nie robić.
marvin
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11/2/2009, 15:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PavloRBR » 11/2/2009, 22:30

kutwa to mi też WSK wyrywa jak jasny ch*** jak wpadne przy 60km/h w dziure taka że zawias mało nie wystrzeli w kosmos... koledzy jaka jest przyczyna (zaznaczam ze moja Wueszczka miała tylko jednego dzwona i ma rame skzywioną i zostawia 2 ślady ale prowadzi sie mozna powiedzieć pewnie) 8)8)8)8)8) PS dawno mnie nie było i widze że świeżaków sie naroiło ze żal sie ich robi.... pozdro
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez mar111cin » 12/2/2009, 23:16

marvin napisał(a):
mar111cin napisał(a):ja bym proponował jeździć po gładkim asfalcie i nie wpadać w dziury.


Wiesz kolego to że ty nie umiesz jeżdzić w terenie i odradzasz tego to nie znaczy ze inni maja tego nie robić.


no to niech zaspawa kierownice żeby mu jej nie wyrywało :lol:

jednopostowiec który gówno o mnie wie, a wyraża swoje opinie.


to tak jakby się zapytał co zrobić żeby motocykl nie palił nic paliwa, a żeby nim mógł jeździć :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez wiklad » 12/2/2009, 23:55

najlepsze jest to że dziurawy asfalt i polną dróżkę nazywa terenem :lol:

A co do latającej kierownicy, to dawno dawno temu jak miałem skuter i jechałem po dziurawym, to też mi kierownicę wyrywało :D. W sumie sprawdź działanie amorków, bo może już są tak dobite że twardo chodzą i nie wytłumiają dobrze.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez tomala821 » 13/2/2009, 08:23

Jezdziłem na innych motorach i w więkoszośći tak się nie dzieje nawet w mojej etz 250 jak 120 na polnej zamykam to nie wyrywa tak mocno jak a w aprili... w innych apriliach tak się nie dzieje. Pojedę sprawdzić do mechanika stan amorków ale moim zdaniem dobrze wytłumiają tylko nieraz dobijają...
Avatar użytkownika
tomala821
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mar111cin » 13/2/2009, 11:50

łożysko główki ramy Ci nie lata?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez YZF R1 » 13/2/2009, 14:06

Taki jest efekt jak się jeździ po dołach...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomala821 » 15/2/2009, 15:02

łożysko główki ramy nie lata ale amory głęboko wchodzą jak motor stoi... ale moze faktycznie w tym modelu to normalka..
Avatar użytkownika
tomala821
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18/3/2008, 15:42
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê