GSX 1100G Nie działa na jednym cylindrze.
Posty: 12
• Strona 1 z 1
GSX 1100G Nie działa na jednym cylindrze.
Czy może orientuje się ktoś dlaczego nie działa do 6000 obrotów jeden z cylindrów a po przekroczeniu zaczyna działać. Wymieniałem świecę, przewód a nawet cewkę z przewodami ale nie uzyskałem pożądanego efektu, czyżby to moduł?
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
ja bym wyczyścił i zsynchronizował gaźniki, może jak się nisko kręci to przez brudne dysze nie może zassać wystarczająco paliwa?
nie jestem pewien, szczerze mówiąc to strzelam, bo przyczyn może być wiele... zawory też mogą być przyczyną, ogólnie to ma iskrę na tym cylindrze?
w sumie to chgw...

nie jestem pewien, szczerze mówiąc to strzelam, bo przyczyn może być wiele... zawory też mogą być przyczyną, ogólnie to ma iskrę na tym cylindrze?
w sumie to chgw...

DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
ja bym sie przychylil do wypowiedzi melvin -a proste i logiczne.... a gazniki czasami potrafia kryc takemnice i sprawiac pozornie wiele klopotow...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
gaźniki i regulacja zaworów była przeprowadzona jakieś 2000 km temu. iskra jest cały czas na tym cylindrze. może pierścienie się skończyły albo popękały?
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
właśnie dziś udało mi się zdobyć ciśnieniomierz. a ile powinno być ciśnienia w cylindrze?
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
CBR 1000F ma widełki od 10,5 do 12,5 - podobno ważne jest, żeby w poszczególnych cylindrach nie było dużych różnic - ale niech mi ktoś powie dlaczego ??
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Grzybu napisał(a):CBR 1000F ma widełki od 10,5 do 12,5 - podobno ważne jest, żeby w poszczególnych cylindrach nie było dużych różnic - ale niech mi ktoś powie dlaczego ??
Wyobraź sobie masz dwa butu i w jednym brakuje obcasa czy wygodnie się chodzi w takich butach?
Tak samo w silniku spalinowym jeśli jeden z kilku cylindrów ma mniejsze spręzanie automacycznie generuje mniejszą moc i zużywa więcej energi w postaci paliwa.
Dlatego producent podaje max odchyłkę od wartości nominalnej kiedy nie wpływa to znacząco na zurzycie paliwa obciążenia cieplne i generowaną moc.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Nie no - ja to łapie, ale jeśli są wiełki (10,5-12,5) i np. 3 cylki mają 12,2 a jeden 11,2 to to już jest niedobrze, czy jeśli jednak mieści się w widełkach to jest OK?
Albo inaczej - jaka jest największa dopuszczalna granica pomiędzy cylindrami.
BTW. porównanie do butów całkiem trafne
Albo inaczej - jaka jest największa dopuszczalna granica pomiędzy cylindrami.
BTW. porównanie do butów całkiem trafne

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Tak jak podaje producent ok 20% odchyłki ciśnienia od nominalnego na poszczegulnych cylindrach jest akceptowalne.
Ale gdyby sie zdażyło że w silniku czterocylindrowym nominalne ciśnienie spręzania ma 10 bar.Trzy cylindry mają takie ciśnienie a czwart tylko 6bar to już sytuacja jest nie pokojąca i warto sie takim czymś zająć.
Ale gdyby sie zdażyło że w silniku czterocylindrowym nominalne ciśnienie spręzania ma 10 bar.Trzy cylindry mają takie ciśnienie a czwart tylko 6bar to już sytuacja jest nie pokojąca i warto sie takim czymś zająć.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości