zzr 1100 - opona
Posty: 13
• Strona 1 z 1
zzr 1100 - opona
mam pytanko czy tylna oponka o profilu 190 bedzie pasowac do zygzaka bo mam okazje kupic tania nowa 

- fred19
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/11/2008, 10:55
A czy opona od ciągnika będzie pasować do poloneza ?
http://www.scigacz.pl/Kawalek,czarnej,gumy,1709.html
http://www.scigacz.pl/Kawalek,czarnej,gumy,1709.html
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
jeżeli nie jest to rozmiar zalecany to nie baw się w fabrykę
to się nie kończy dobrze
to się nie kończy dobrze
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
będzie słabiej się kładł w winkle co przy tej masie bedzie cię wkurzać, ja kupiłem acka za 190 z tyłu - wygląda imponująco, ale po załozeniu dedykowanej 180 zacząłem odczuwać niesamowitą przyjemnosć z winkli - doczuć sie to dało odrazu i to maksymalnie - zrobił się zwrotny
. pomaga to np prze zjeździe z rąda gdzie musisz szybko przeżucić go na drugą mańkę = straszna różnica na plus na oryginałach.

-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
180 a 190 to nie taka wielka różnica. Miałem kiedyś CBR 1000F podobny duży kloc do twojej ZZR . Standardowo miała 170 ja miałem na 180 i nie ma na prawde różnicy także ja bym sie nie zastanawiał tylko bym zakładał. Że niby troszkę szersza? To jest pikuś
-
AlpenGold - Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 6/12/2008, 20:10
- Lokalizacja: 3miasto
moim zdaniem inżynierowie Kawasaki mieli więcej pieniędzy i doświadczenia i nie bez kozery wybrali właśnie ten rozmiar opony(180)
coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
limak14 napisał(a):moim zdaniem inżynierowie Kawasaki mieli więcej pieniędzy i doświadczenia i nie bez kozery wybrali właśnie ten rozmiar opony(180)
coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
ja sie pod tym podpisze.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości