Zobacz wątek - Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc
NAS Analytics TAG

Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc

Postprzez PavloRBR » 11/8/2008, 20:12

Witam :) mam takie pytanie bo prawdopodeobnie mam gaźniki do regulalacji a dzisiaj je praktycznie wyjąłem aby sprawdzić stan krućców ssących bo popękane sa i po małej demolce stwierdziłem ze tylko z zewnatrz sa popekane a w środku sa ok... wiec skoro nie to to gażniki sa do regulacji bo moto przebiera na 5 tys... wiec moje pytanie czy mozna oddac same gażniki do regulacji (skoro juz mam je praktycznie wyciągniete) czy trzeba to poskąładac i zawieźć cąłe moto bo inaczej tego sie nie da zrobic tylko na motocyklu???? z góry dzieki za odp :)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady


Postprzez Gs-stefan » 11/8/2008, 20:42

ogladalem w programie motocyklicznie ze regulacje i ssynchronizacje gaznikow robi sie na wlaczonym silniku ,,, wiec chyba raczej powinienes jechac calym motrem tam :)
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez rosa » 11/8/2008, 22:34

Same gazniki mozesz oddac do czyszczenie, ustawiania poziomu paliwa i skladu mieszanki, do synchronizacji potrzebny jest motocykl z gaznikami ( zamontowanymi ) :D
Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez PavloRBR » 12/8/2008, 22:58

oki dzieki jeśli ktos ma jeszcze jakies sugestie albo doświadczenia z gaźnikami to prosze pisac pzdr ;)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez pioterjawa » 13/8/2008, 00:23

ja mam pytanie jak na to wpadles ze mozna same gazniki poddawac regulacji bez twojego silnika??
Avatar użytkownika
pioterjawa
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
Lokalizacja: mam wiedziec? Piła

Postprzez Grzybu » 13/8/2008, 10:11

rosa napisał(a):Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany


A to ciekawe. Nigdy nie słyszałem takiego patentu.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez PavloRBR » 13/8/2008, 21:32

no wiekszość czynności związanych z czyszczeniem i ustawianiem skłdau mieszanki ustawia sie na stole czy warsztacie gdy gażniki sa zdemontowane
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Mauy OCX » 13/8/2008, 23:27

synchronizacja to ustawienie podciśnienia na każdym z gaźników takie samo a owo podciśnienie powstaje gdy pracuje silnik więc bez niego ani rusz :) tym bardziej że np. nieseryjne wydechy wymagają korekcji podciśnienia i składu mieszanki więc to dość indywidualna sprawa dla każdego silnika.
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
Avatar użytkownika
Mauy OCX
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê