Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc
Witam
mam takie pytanie bo prawdopodeobnie mam gaźniki do regulalacji a dzisiaj je praktycznie wyjąłem aby sprawdzić stan krućców ssących bo popękane sa i po małej demolce stwierdziłem ze tylko z zewnatrz sa popekane a w środku sa ok... wiec skoro nie to to gażniki sa do regulacji bo moto przebiera na 5 tys... wiec moje pytanie czy mozna oddac same gażniki do regulacji (skoro juz mam je praktycznie wyciągniete) czy trzeba to poskąładac i zawieźć cąłe moto bo inaczej tego sie nie da zrobic tylko na motocyklu???? z góry dzieki za odp 


< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Same gazniki mozesz oddac do czyszczenie, ustawiania poziomu paliwa i skladu mieszanki, do synchronizacji potrzebny jest motocykl z gaznikami ( zamontowanymi )
Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany

Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
oki dzieki jeśli ktos ma jeszcze jakies sugestie albo doświadczenia z gaźnikami to prosze pisac pzdr 

< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
-
pioterjawa - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
- Lokalizacja: mam wiedziec? Piła
rosa napisał(a):Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
A to ciekawe. Nigdy nie słyszałem takiego patentu.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
no wiekszość czynności związanych z czyszczeniem i ustawianiem skłdau mieszanki ustawia sie na stole czy warsztacie gdy gażniki sa zdemontowane
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
synchronizacja to ustawienie podciśnienia na każdym z gaźników takie samo a owo podciśnienie powstaje gdy pracuje silnik więc bez niego ani rusz
tym bardziej że np. nieseryjne wydechy wymagają korekcji podciśnienia i składu mieszanki więc to dość indywidualna sprawa dla każdego silnika.

---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości