Zawieszenie przód - dziwne objawy
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Zawieszenie przód - dziwne objawy
Powiedzcie mi, czy możliwe jest, żeby olej w lagach stracił swoje właściwości po dwóch sezonach (polskie drogi
).
Objawy mam takie, że od niedawna moto zaczęło bujać na nierównościach w zakręcie. Akurat zbiegło się to z wymianą przedniej oponki (na używkę, ale wcześniej miałem gorszą i nie było problemów) Na wprost leci ok. Nie ma wibracji od koła. Wszysko jest dobrze, ale w zakręcie zaczął być mało stabilny. Mam wrażenie, że to jedna z lag puściła, z tym, że zimery trzymają, lagi są suche. Moto nie ma żadnej regulacji przodu, więc kupiłem gęsty olej - 20W i cały tamten sezon i do niedawna ten - nie narzekałem. Był trochę twardy na dziurach, za to winkle mi się wyjeżdżało pięknie. A teraz coś się porobiło. Tył trzyma dobrze. Na dziurach du** chce urwać, ale ten przód - niby na wprost trzyma ale coś tam jednak jest nie tak.
Myślicie, że olej, czy w zawieszeniu coś pier*** Przyznaję, że czasem spadało się ostro z wysokiej gumy, ale czy mogło od tego coś spuchnąć oprócz zimera? (gleby żadnej nie zaliczyłem)

Objawy mam takie, że od niedawna moto zaczęło bujać na nierównościach w zakręcie. Akurat zbiegło się to z wymianą przedniej oponki (na używkę, ale wcześniej miałem gorszą i nie było problemów) Na wprost leci ok. Nie ma wibracji od koła. Wszysko jest dobrze, ale w zakręcie zaczął być mało stabilny. Mam wrażenie, że to jedna z lag puściła, z tym, że zimery trzymają, lagi są suche. Moto nie ma żadnej regulacji przodu, więc kupiłem gęsty olej - 20W i cały tamten sezon i do niedawna ten - nie narzekałem. Był trochę twardy na dziurach, za to winkle mi się wyjeżdżało pięknie. A teraz coś się porobiło. Tył trzyma dobrze. Na dziurach du** chce urwać, ale ten przód - niby na wprost trzyma ale coś tam jednak jest nie tak.
Myślicie, że olej, czy w zawieszeniu coś pier*** Przyznaję, że czasem spadało się ostro z wysokiej gumy, ale czy mogło od tego coś spuchnąć oprócz zimera? (gleby żadnej nie zaliczyłem)
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
olej powinno sie wymieniac co ok2-3sezony lub ok 15-20tys km jak sie myle niech ktos poprawi ...
oczywiscie ze olej sie ten rowniez zuzywa-traci wlasciwosci...
oczywiscie ze olej sie ten rowniez zuzywa-traci wlasciwosci...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 114 gości