Zobacz wÄ…tek - Crashpady do etz 251/250 gdzie??????
NAS Analytics TAG

Crashpady do etz 251/250 gdzie??????

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Crashpady do etz 251/250 gdzie??????

Postprzez eristof » 27/8/2006, 16:42

Witam brać motocyklowo. mam zamiar zakupic etz 251 do nauki "Stunt-u" moze ktoś doswiadczony podpowie mi gdzie zamontowac Crashpady i jakie przeróbki uczynic by była do tego lepsza. Za wszelkie podpowiedzi wielkie dzieki.
Pozdro!
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13


Postprzez Bunny » 27/8/2006, 19:20

yy?ee? po co Ci w MZ craspady? boisz się o plastiki :lol: a z przeróbek to zębatke i naklejke mocy do zamówienia u hoffmana. ogólnie sprzęt wątpie, że się zda do dobrego stuntu, ale... wszystko jest możliwe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?


Postprzez mafioza » 27/8/2006, 19:41

Bunny napisał(a):yy?ee? po co Ci w MZ craspady? boisz się o plastiki :lol: a z przeróbek to zębatke i naklejke mocy do zamówienia u hoffmana. ogólnie sprzęt wątpie, że się zda do dobrego stuntu, ale... wszystko jest możliwe.


wszysko jest możliwe na mz etz 250 zwiększonymi zębatkami!!!!!!
mafioza
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 260
Dołączył(a): 28/7/2006, 12:55

Postprzez eristof » 28/8/2006, 19:09

Banny o zebatkach wiedziałem ale by pokazac Ci ze do Stunt-u nadaje sie prawie wszystko to polecam strone pewnej grupy z hajnówki! musisz koniecznie to zobaczyc! http://www.hgm.glt.pl/ ja ich podziwiam. POZDRO
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez motoman » 28/8/2006, 22:07

każdy orze jak może...

a nie lepiej jakas klatka zamiast crashpadów?
chyba lepiej bedzie zamocować i bedzie mocniejsze od hand-made`owego crash-pada?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez HANS » 28/8/2006, 22:34

do CZ i JAWA 350 były takie wielkie jakby kabłąki z przodu przy silniku i z tyłu przy "zadupku" takie mnniejsze może to by pasowało to MZ ??
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez HANS » 29/8/2006, 10:53

Co ty Hoffman gadasz te z Jawy i CZ dobre sÄ… przydajÄ… siÄ™ czasami przy glebie i nawet niekiepsko wyglÄ…dajÄ…
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez eristof » 29/8/2006, 11:04

Oki juz rozumiem! chyba macie racje ze w takim sprzecie nie sa one potrzebne! zastanowie sie ewentualnie nad skróceniem kierunkowskazów bo chyba je jedynie moge potłuc! Pozdro
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez HANS » 29/8/2006, 11:30

Eristof możesz jeszcze dekle rozwalić więc ja bym jednak myślał nad klatką
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez eristof » 5/9/2006, 13:38

:):) no moze jeszcze poduszki powietrzne załoze!! Bede miał pirwszy (po hondzie goldwing) motor z poduszkami. pozdro
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez misiek_zx6r1 » 5/9/2006, 13:50

Eh, MZta i jezdzenie na gunie, czy stoppie..... ciezko ci bedzie, podobno jest trudno wyrwać go na koło, a jak juz nawet ci sie to uda to odbije ci sie na mechaniznach moto. Czytałem ze jak sie proboje jezdzić na gumie ETZta to mozna sie spodziewac rychlego remontu silnika (podobno sprzeglo nie wytrzymuje)... a co do craspadow czy czegos innego to dobre by byly do tego Gmole od Jawy TS.
VOLVO FH12 Globtrotter
Avatar użytkownika
misiek_zx6r1
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
Lokalizacja: Tarnow

Postprzez mar111cin » 5/9/2006, 14:53

sprzęgło w etz 250 jest fatalnie nieprzemyslane, kosz sprzęgłowy jest założony na stożku wału. Tylko że nie ma nic takiego jak jakiś klin blokujący, przez co potrafi sie sprzęgło śliznąć na wale. A to praktycznie powoduje że od razu jest do wymiany kosz sprzęgłowy i wał :/
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez damian » 5/9/2006, 21:37

Heh mz nie jest tak tródno poderwać nie wiem jak jest z 251 ale 150 bez problemu na jedno tylko trzeba umieć utrzymać pion a co do sprzęgła w 251 to nie jest takie słabe troche pośmigasz .Crashpady hmm... znajdź jakiegoś szpeca co ma talent i coś sami stwórzcie powodzenia :D
damian
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20/8/2006, 19:40



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê
cron